Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1


    Tietääkö kukaan tarviiko johtoja/letkuja vaihdella/pidennellä mitenkään?



    WildStar rumble in skräddarskog

    ex. busa
    K12RS
    XJR1300
    VTR
    HORNET900
    SPEEDMASTER
    AMM.BONNE
    FMX650
    CR250
    XR250
    BETA250
  2. #2
    1100 RS:ssä piti vaihtaa kytkinvaijeri, 1200GT:ssä piti vaihtaa
    kytkimen letku. Mikä pyörä?
    Vastaus kysymykseesi pitäisi löytyä Wunderlichin luettelosta.
  3. #3
    K1200RS -00 Tulee näköjään mukana jarruletku, eli luultavasti vaihdetta. sanottiin myös että jossain tapauksissa voi joutua vaihtaa kytkinletkunkin.

    Onkohan ko. toimenpiteestä iloa...ei ehkä selviä kuin kokeilemalla
    WildStar rumble in skräddarskog

    ex. busa
    K12RS
    XJR1300
    VTR
    HORNET900
    SPEEDMASTER
    AMM.BONNE
    FMX650
    CR250
    XR250
    BETA250
  4. #4
    Kyllä niin se on taisi olla jarruletku.
    RS:stä en tiedä mutta GT:ssä se auttoi istumaasentoon minulle pit. 174. Ei tarvinnut nojata käsiin enää.
  5. #5
    40mm jatkoa niin ei tarvitse vaihtaa, 80mm jatkolla ajoin kesän ja sitten vaihdoin pitemmän jarruletkun oli sen verran kireellä. 120mm jatkossa tulee pitempi letku mukana.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  6.  
  7. #6
    Itse laitoin kesällä 65 mm korotussarjan. Ja siinä tuli vaihtaa mukana tullut jarruletku. Kytkimen puolen sähköt jäi kyllä tiukalle mutta, kun tuntuvat pelavaan niin olen antanut olla.
    Pyörä on k1200 rs -03