Tähän väliin pitää mainita tissit.
hooondaaa
Joko Delvac on mainittu?(MrEre @ Loka. 21 2010,21:37) kirjoitti
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Tietenkin Spelli, jo 1. sivulla...![]()
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
Vastaus on helppo(polip @ Loka. 21 2010,20:46) kirjoitti
Jos mopo on sulle vähän niinku morsian, niin tietysti teet kaiken mahdollisen hänen hyväkseen.. Putsaat, puunaat, vaihdat öljyt ja teet vähintäänkin tarkistusluonteisen huollon aina ajokauden päätteeksi.
Jos pyörä on vain kulkuväline (niin kuin auto useimmille) niin teet(ät) vain ja ainoastaan välttämättömät huoltotoimenpiteet - jos niitäkään. Ja mitä sitä suotta pesemäänkään, likaantuu se heti keväällä kuitenkin..
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Ei ole mopo minulle morsian,vaan paremminkin huora.(J@ck @ Loka. 22 2010,11:37) kirjoitti
Yritän aina pujahtaa sen kanssa salaa vaimolta viettämään kahdenkeskeistä
laatu-aikaa.
Palaan takaisin rääkättyäni sitä muutaman tunnin.(Tässä kohtaa miehet
aina liioittelevat)
Niin ja eipä tuo ole vielä koskaan allani lauennut,vaikka paukkuja on
perästä päästellytkin.
Aina joku tanan pässi näitä tänne jaksaa laittaa. Keskustellaanko samaan hengenvetoon että moikkaatko ja jos et ni miksi. Sitte viel eri vakuutusyhtiöiden hinnat. Kuka näitä jaksaa lukea?
<p>Gospel Riders</p>
Niinpä.Säilytän pyörää +20 asteisessa tallissa,enkä todellakaan vaihda öljyjä talvea varten.
Enkä usko että jamaikalainen rastatukkakaan vaihtaa öljyjä säilöntää varten,jos tietää että reggaen kuuntelulta ja pilvenpoltolta ei ehdi puoleenvuoteen ajaa.
Mut hei, muistattekos mitä juteltiin 4 vuotta sitten tästä ?
Tosin itse vasta pari vuotta sitten...
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....998&st=
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
Sitähän se onkin ja sillä pyrittiinkin saattamaan raivoon ihmiset joillaoli jyrkkä poissulkeva kanta.(Le Motard @ Loka. 21 2010,12:59) kirjoitti
jotkut jaksaa vieläkin yltyä siitä raivoon näköjään.
Luulen että sillä joka aloittaa tän öljykyselyn on ihan oikeasti juttu pohdinnan alla.
Ehkä se on uusi näissä porukoissa ja sellainen joka vilpittömästi haluaa pitää kalliilla ostetun ekna mopon hyvässä kunnossa.
Siksi en itte ala vittuileen vastauksen kanssa.
Vaan kerron nöyrästi, että syksyllä olis parempi-kaikista edellä mainituista syistä-mutta aina ei jaksa ja sit se tapahtuu keväällä.
Pyörät on semikuivassa ja -lämpimässä tallissa.
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
Onko semikuiva sellainen, etta katto vuotaa sateella mutta lattia ei?(Cute @ Loka. 26 2010,15:05) kirjoitti
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...