Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Kuulostaa varsin mielenkiintoiselta laitteelta.

    Mitkähän mahtaa olla strategiset mitat ja onko tulossa jo ensi kaudelle...

    Vielä jos Aprilia julkistaa ensi kuussa uuden RSV4 Tuonon, niin alkaa olemaan japsifighterit helisemässä!
    ZH2 2020
  2. #2
    Ainakin helvetin ruma! Kyl se on viisaampi ostaa ihan japsikyykky ja siit rakentaa fighteri jos haluua tehoa ja keveyttä, eipä noi tehdas fighterit nii kovia pelejä oo liikkumaa...
    --GsxR:iä--
  3. #3
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Kyllä tolla varmaan kerkee kivasti, mutta on se kyllä ruma ku per*ele.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  4. #4
    Joo rumahan se on kun saatana ja varmasti liian kallis jotta sitä raaskisi käyttää niin kuin fighteria kuuluu. Enkä itse näe tarpeelliseksi edes hirveitä tehoja fighterissa. Jos vertaan edellistä pyörääni 125heppaista cb1000r:ää ja nykyistä 10r kawaa niin hondalla sujui kaiken maailman pommitukset paaljon helpommin kun teho tuli tasaisesti koko kierrosalueelta kun nyt alhaalta tulee vähän niheämmin ja ylhäältä niin saatanasti liikaa.
  5. #5
    Katotaan huomenna pelipaikoilla kuin ruma se oikeesti on.
    F800GSA
  6. #6
    Lainaa (vuohi @ Loka. 05 2010,20:39) kirjoitti
    Enkä itse näe tarpeelliseksi edes hirveitä tehoja fighterissa. Jos vertaan edellistä pyörääni 125heppaista cb1000r:ää ja nykyistä 10r kawaa niin hondalla sujui kaiken maailman pommitukset paaljon helpommin kun teho tuli tasaisesti koko kierrosalueelta kun nyt alhaalta tulee vähän niheämmin ja ylhäältä niin saatanasti liikaa.
    Hep... Täysin eri mieltä. *
    Supermoto
  7. #7
    Onneksi oli Wunderlichin näkemys , ja tosi erikoinen toteutus .
  8. #8
    Hieno peli ! Ei ole japsiritsa massaa *
  9. #9
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jaulis @ Loka. 05 2010,20:56) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Loka. 05 2010,20:39) kirjoitti
    Enkä itse näe tarpeelliseksi edes hirveitä tehoja fighterissa. Jos vertaan edellistä pyörääni 125heppaista cb1000r:ää ja nykyistä 10r kawaa niin hondalla sujui kaiken maailman pommitukset paaljon helpommin kun teho tuli tasaisesti koko kierrosalueelta kun nyt alhaalta tulee vähän niheämmin ja ylhäältä niin saatanasti liikaa.
    Hep... Täysin eri mieltä. *
    Super Duken jälkeen tonnisesta gikseristä ihan samat fiilikset, mitä vuohella kawasta. Pitäähän katsella muuttuuko fiksummaksi kun lyhentää välitykset vähän järkevämmälle tasolle.
    Superbike #7
  10. #10
    Wunderlich tuppaa tekemään näitä omanlaisiaan juttuja. Ostaneko noita sarjoja sitten kukaan, epäilen. Kesällä näin sukisukin, jossa oli neljä tollasta kyläsepän tekemää savupiippua.
  11. #11
    Hyvän peitetarinan ovat keksineet. Todellisuudessa he ovat onnistuneet ohittamaan s1000rr:n idiootinestot, lipanneet pyörän ja kehittäneet tarinan "streetfighterista".
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  12. #12
    Meikäläisen mielipide on, että tekniikka näkyvillä on AINA parempi kuin muovipussissa piilossa. Joten tällekkin tekeleelle!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  13.  
  14. #13
    Lainaa (Yamaha1 @ Loka. 06 2010,13:12) kirjoitti
    Meikäläisen mielipide on, että tekniikka näkyvillä on AINA parempi kuin muovipussissa piilossa. Joten * tällekkin tekeleelle!
    Entäs sähkökulkineissa?