Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 54:sta
    Olisikohan tällaiselle aiheelle käyttöä.

Tänne viesti kun olet ostanut jonkun mp-tuotteen, joka paljastui täydelliseksi sudeksi tai muuten sopimattomaksi siihen tarkoitukseen johon sen hankit. Tai ehkä se vain hajosi itsestään alta aikayksikön. Voit säästää kanssamotoristin samalta kuopalta. Mielellään sitten vielä linkki tai muu tarkka yksilöinti tuotteeseen, että tiedetään mistä puhutaan

Aloitus: Älä osta Motonetin kevytpeitteen pikakiinnikkeitä. Ostin myrskyä varten kiristämään mp-peittoa, mutta ilmeisesti ne on tarkoitettu johonkin erikoiskäyttöön, tai en ainakaan saanut niitä mitenkään pysymään peitteen reunassa kiinni. Roskiin meni. Täytyy kokeilla Clas Ohlsonin vastaavia.

linkkiä
    Triumph Street Triple 765 RS -24
    Pitkä lista exiä.
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Rukka mars -hanskat. Ihan kaikella hyvällä laatumerkkiä kohtaan, mutta tuo on – kuten joku jossain sanoi – hieman epäonnistunut malli (vuori liukuu Gore-kalvoa vasten niinko hyytelöä olis välissä). Tietty muuhun käyttöön kuin mopolla ajoon ihan käyttökelpoinen.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Bilteman yhdistetty kello/lämpömittari. Moottoripyöräkäyttöön ja luonnollisesti vesitiivis... Pyörä oli yön yli taivasalla sateessa ja siihen loppu sen laitteen tarina
    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
    Alpinestarsin lyhyet hanskat mallia Thunder

Hintaa ostohetkellä oli karvan yli 80e ja hanskojen palauttaminen pyöri todellakin mielessä. Hanskat ovat hyvin ilmastoidut ja asiallisen näköiset, ajotuntuma on hyvä jne. Mutta varaudu siihen että hanskat eivät todellakaan ole alkuun mukavimmat kädessä.. Itsellä meni muutama viikko että ne alkoivat vähän muovautua. Kunnon hanskat kun parhaassa tapauksessa sopivat käteen kuin silkkihansikkaat, ensi hetkestä lähtien..
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

Suzuki GSX-R 750 -93
    Lainaa (JaySon1 @ Syys. 14 2011,07:59) kirjoitti
    Alpinestarsin lyhyet hanskat mallia Thunder

Hintaa ostohetkellä oli karvan yli 80e ja hanskojen palauttaminen pyöri todellakin mielessä. Hanskat ovat hyvin ilmastoidut ja asiallisen näköiset, ajotuntuma on hyvä jne. Mutta varaudu siihen että hanskat eivät todellakaan ole alkuun mukavimmat kädessä.. Itsellä meni muutama viikko että ne alkoivat vähän muovautua. Kunnon hanskat kun parhaassa tapauksessa sopivat käteen kuin silkkihansikkaat, ensi hetkestä lähtien..
    Sama pätee Atlas -hanskaan. Hyvin ilmastoidut ja asiallisen näköiset, ajotuntuma hyvä, jne. Mutta alkuunsa alkaa painamaan kummallisista paikoista, mm. peukalo puutuu. Ensimmäinen setti meni jopa rikki heti alkumetreillä, saumat repesivät auki. Muutaman viikon jälkeen ihan OK.

Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
    (exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
    Lainaa (Transalp @ Syys. 13 2011,23:49) kirjoitti
    Bilteman yhdistetty kello/lämpömittari. Moottoripyöräkäyttöön ja luonnollisesti vesitiivis... *Pyörä oli yön yli taivasalla sateessa ja siihen loppu sen laitteen tarina *
    häh?

mulla on toiminut jo toista vuotta ja kaikista eniten olen ihmetellyt sen vesitiiviyttä !!!
    Bilteman yhdistetty kello/lämpömittari. Moottoripyöräkäyttöön ja luonnollisesti vesitiivis... *Pyörä oli yön yli taivasalla sateessa ja siihen loppu sen laitteen tarina *
    Samaa olin sanomassa, oon tänäkesänä käyttänyt kolme kipaletta näitä.

Ensimmäinen kesti ekaan sateeseen asti (Päivän tai pari), toinen kestikin sitten muutaman kuukauden mutta luulen että sen hajoitti aurinko kun näyttö pikkuhiljaa vain hiipui pois. Kolmas ei taas kestänyt hetkeäkään.

Kellon avatessa kyllä ymmärtää melkonopeasti miksei se kestä vettä.

Hauska huomio oli myös että ilmeisesti kyseisessä systeemissä käytetään jotain universaalia piirilevyä kun eka kello alkoi toimia sekunttikellona ja siihen ilmestyi muutenkin toimintoja joita ei kyseisessä laitteessa pitänyt olla.

Onneks uudessa pyörässä on oma kello=)
    Buell XB12S -08

Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
    Bilteman LED-pienoisvilkut tuotenumerolla 82338 tai 82339.
    Valoteho huono, kosteus tunkee lasin alle...
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
    lem slide system tankkilaukun kiinnikkeet, jotka ovat hyvän näköiset ja hinnaltaan halvat. Itse lukituslevy on tehty liian ohuesta ja heikosta materiaalista, joten kannattaa varautua siihen, että tankkilaukku tulee syliin jossain vaiheessa. Mulla laukku poksahti irti kesken norjan matkan.
    Mietin, jos tekisin/teettäisin lukituslevyn metallista omaan käyttööni, koska inhoan muiden valmistajien isoja käpäliä tai muita kiinnikkeitä tankinkorkin ympärillä ajellessani ilman laukkua
    Tässä nyt pieni kokemukseni joka nyt ainakin osittain tähän aiheeseen sopii:
    Ajattelin tuossa ostaa toisen kypäräkameran, lähinnä että saa saman aikaisesti otettua kahta kuvaa ja että tyttöni voi käyttää esim. pyörässään tmv. Kuitenkin hinnaltaan edullisen. No hyvällä kokemuksella ebayn sivuille surffaamaan sitten (noin 20 kertaa aiemmin ostellut sieltä) ja sieltä löytyi ajatukselleni sopiva kamera euroiksi muutettuna noin 40 hintaan. Tilasin sen ja se tulikin melko pian ja olin kauppaan tyytyväinen. Toisella käyttö kerralla kamera sitten pimeni! Ei saanut virtaa päälle. Latasi ihan normisti ja koneeseen kytkettynä tietone tunnisti kameran, muttei vaan käynnistynyt.

No otin ebayn kautta yhteyttä myyjään ja ihmettelin vikaa. Kesti varmaan viikon ennen kuin vastasi että lähetä kamera takaisin ja laittoi yhteystietonsa. Siis Kiinaan. Siihen tuli kymppi sitten lisää hintaa kameralle postikuluista. Parin viikon päästä aloin kyseleen kameraa takaisin enkä saanut myyjää kiinni kunnes vastasi että ilmoittelee kun on saanut kameran. Taas aloin jonkin ajan päästä hiillostamaan ja myyjä vastasi että tutkii asiaa ja palaa sitten asian tiimoilta. Kun ei kuulunut mitään aloin hiillostamaan kovasti perään ja laitoin myyjän ebay-profiiliin huonoa palautetta. Tämän jälkeen myyjä vastasi että heillä on Kiinassa "lomaviikko" ja palaa sen jälkeen asiaan lupasi palauttaa rahat. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä mutta mitään ei kuulu. Olen kysellyt että miksi en saisi uutta kameraa, ei vastausta. Myyjällä on kuitenkin ebayssa helkutisti tavaraa kaupan!

Kyselin ebaysta että mitä pitäisi tehdä, mutta kun ostotakuu (olikohan se nyt 54 päivää) on umpeutunut tarjoaa ebay vaihtoehdoksi vaan että ota yhteyttä myyjään...

Tähän mennessä oon ollut ebaysta ostetuista tavaroista todella tyytyväinen ja Suomen sisällä (eri foorumien kautta) tehdyistä kaupoista olen ollut aina tyytyväinen, niin myyjänäkin kuin ostajanakin vaikka aina ollut rahat tilille ensin meininki.

Opetusta tarinalle en keksi mutta kannattaa kuitenkin olla hieman skeptinen kun ostaa jotain kaukaa. Eihän tuo 50 yhteensä niin iso raha ole mutta harmittaa silti, olishan sillä saanut melkein kaks tankkia bensaa...

onkos kellään vastaavia kokemuksia?
    Voin linkin kyseiseen kameraan laittaa myöhemmin kun olen tietokoneella.

Tässäpä tuo LINKKI KAMERAAN

Kurapaukutin
    Mitkä tahansa HIPORA-kalvolla varustetut tuotteet. Pitää hien ja sadeveden enemmän sisä- kuin ulkopuolella ...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Hanxin hanskat.
    Ostin pari-kolme vuotta sitten kalvohanskat messuilta.
    Parin käyttökerran jälkeen sauma repesi sormesta. Lisäksi ei päästä kosteutta pois sisältä, joten sisukset tulee ulos sormien mukana. Harvinaisen kettumaista laittaa sisuksia takaisin...

En osta mitään Hanxin tuotteita jatkossa, enkä suosittele muillekaan.
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Halvarssons Newman hanskat, 60-70 euroa.

Hanskoja ei saa käytön jälkeen kädestä, etteikö vuori tulisi mukana. ja sen jälkeen uudelleen käteen laittamininen käytännössä mahdotonta. Ja toisaalta ovat sen verran kylmät hanskat, että näitä on käytettävä +15 ja siitä seuraa käsien hikoilua.

Kuivana nämä tuntuvat hyviltä ja muutenkin fiksunoloisilta käsineiltä.
    Ensimmäiset sain vaihdettua kaupassa, kun kävin valittamassa ongelmasta, tilalle saaduista en jaksanut enää mennä avautumaan.
    Suzuki DL 650 V-Strom -10
    Suzuki DR-Z 400 SM -06
    Euroglobe-merkkinen akku. Ainakin asennuksen kanssa sai kyllä vääntää kunnolla, koska akun navat eivät sitten olleetkaan samanlaiset kuin vanhassa akussa. Vanhassa akussa napojen sivut eivät olleet kiinni itse akussa, mutta tässäpä sitten yksi navan sivu onkin runkoa vasten ja Jammussa liitin ei ihan tasainen, vaan siinä on kait jonkinlainen pyörinnän estin... Ei tarvinnu yrittää asentaa navin, eikä Ctek:n piuhaa... Hyvä kun sai noi virtajohdot kiinni.
    Tokkopa tuo akku kovin pitkäikäinen muutenkaan tule olemaan - oli jonkun verran kevyempi kuin vanha akku, josta varmaan oli kaikki nesteet haihtunu
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
    Lainaa (gs650gt @ Syys. 14 2011,09:25) kirjoitti
    häh?

mulla on toiminut jo toista vuotta ja kaikista eniten olen ihmetellyt sen vesitiiviyttä !!!
    täällä toimii myös sateella mutta paristo tuppaa lähtee tärinästä
    pois paikastaan
    bandit 1200N
    Lainaa (Athene @ Syys. 15 2011,16:07) kirjoitti
    Mitkä tahansa HIPORA-kalvolla varustetut tuotteet. Pitää hien ja sadeveden enemmän sisä- kuin ulkopuolella ...
    Sweep
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh

Lainaa (gs650gt @ Syys. 14 2011,09:25) kirjoitti
    häh?

Toiminut täälläkin ongelmitta!
    Juu, lisään että nuo "Hipora"-hanskat joita hyllyssä on eivät ole kauhean hyvät missään suhteessä. Ei kannata hankkia jos niitä yleensä jossain myydään vielä.

Mä laitan sen kyllä joskus...

XX -04
    Lainaa (CJ @ Syys. 15 2011,16:30) kirjoitti
    Hanxin hanskat.
    Ostin pari-kolme vuotta sitten kalvohanskat messuilta.
    Parin käyttökerran jälkeen sauma repesi sormesta. Lisäksi ei päästä kosteutta pois sisältä, joten sisukset tulee ulos sormien mukana. Harvinaisen kettumaista laittaa sisuksia takaisin... *

En osta mitään Hanxin tuotteita jatkossa, enkä suosittele muillekaan.
    +1 tälle. Ihan samoja kokemuksia. En osta enää Hanxilta ainakaan hanskoja.
    Samoin Hanxilta ostetuista lasten ajohousuista hajosi vetoketju ensimmäisellä käyttökerralla. Tosin saimme uudet byysat tilalle, mutta kuitenkin...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
    Voisko nää jutut jättää pois tästä ketjusta.
    Tuolla taitaa olla ihan oma alue näille nimeltä "paskanjauhanta".

E: Paskanjauhantaan sopivat kohdat poistettu tästä ketjusta, ettei koko ketju mene paskanjauhantaa.

Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
    Ostin bilteman saderukkaset, jotka vedetään hanskojen päälle. Pehmuste sisällä alkaa imeä vettä pikkuhiljaa ja parin tunnin sateessa ajon jälkeen on läpimärät.
    Tästä täysin samaa mieltä. Yhdet housut ja hanskat kyseisellä kalvolla mennyt ostamaan ja molemmat olisi kannattanut jättää kauppaan.
    Yamaha DT 125 - Suzuki GSX-F 600 - Ducati SS 900 - Kawasaki ZZR 1400 - KTM 990 SMR- CB1000r - Moto Morini Corsaro 1200 Veloce
    Lainaa (Egon @ Syys. 15 2011,22:17) kirjoitti
    Tästä täysin samaa mieltä. Yhdet housut ja hanskat kyseisellä kalvolla mennyt ostamaan ja molemmat olisi kannattanut jättää kauppaan. *
    Eli tästäkin voidaan olla eri mieltä. Mulla hipora kalvolla olevat hanskat ja enpä löydä valittamista.Kyseessä MP asun visionit hiporalla. Kelpaa mulle.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa (matthew @ Syys. 15 2011,22:03) kirjoitti
    Ostin bilteman saderukkaset, jotka vedetään hanskojen päälle. Pehmuste sisällä alkaa imeä vettä pikkuhiljaa ja parin tunnin sateessa ajon jälkeen on läpimärät.
    itsekin erehdyin noihin bilteman "sadekelin rukkasiin"

ekan sateen jälkeen noi voi heitää koiralle ja sanoa "leiki"!!

nähtävästi nuo rukkaset on tehty imemään maksimaalisesti vettä...
    Lainaa (wellu_76 @ Syys. 15 2011,17:15) kirjoitti
    Euroglobe-merkkinen akku. Ainakin asennuksen kanssa sai kyllä vääntää kunnolla, koska akun navat eivät sitten olleetkaan samanlaiset kuin vanhassa akussa. Vanhassa akussa napojen sivut eivät olleet kiinni itse akussa, mutta tässäpä sitten yksi navan sivu onkin runkoa vasten ja Jammussa liitin ei ihan tasainen, vaan siinä on kait jonkinlainen pyörinnän estin... Ei tarvinnu yrittää asentaa navin, eikä Ctek:n piuhaa... Hyvä kun sai noi virtajohdot kiinni.
    Tokkopa tuo akku kovin pitkäikäinen muutenkaan tule olemaan - oli jonkun verran kevyempi kuin vanha akku, josta varmaan oli kaikki nesteet haihtunu
    Ihan oon tyytyväinen kyseiseen merkkiin ollut. Ei mitään ongelmia vaikka viime talvi menikin siten, etten muistanut ylläpitolaturiin kytkee kiinni, hyvin oli virtansa pitänyt talven yli ja pärähti heti käyntiin.. Kolmatta vuotta tuo on tuolla kukkunut jo.

- P
    Kaikki Rpm -merkkiset tuotteet kiertäisin kaukaa. Eräs tuttava niitä osti, ekan viikon aikana takin vetoketju oli rikkoutunut ja housujen saumat revenneet neljästä kohtaa...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa (sammy76 @ Syys. 16 2011,00:17) kirjoitti
    Lainaa (matthew @ Syys. 15 2011,22:03) kirjoitti
    itsekin erehdyin noihin bilteman "sadekelin rukkasiin"

ekan sateen jälkeen noi voi heitää koiralle ja sanoa "leiki"!!

nähtävästi nuo rukkaset on tehty imemään maksimaalisesti vettä...
    Tota, onko ne hihansuiden päällä vai alla? Vai vuotaako materiaali?
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

Lainaa (Perkele @ Syys. 16 2011,00:26) kirjoitti
    Lainaa (wellu_76 @ Syys. 15 2011,17:15) kirjoitti
    Ihan oon tyytyväinen kyseiseen merkkiin ollut. Ei mitään ongelmia vaikka viime talvi menikin siten, etten muistanut ylläpitolaturiin kytkee kiinni, hyvin oli virtansa pitänyt talven yli ja pärähti heti käyntiin.. Kolmatta vuotta tuo on tuolla kukkunut jo.

- P
    Akun ulkoinen laatu ei antanut oikein vakuuttavaa kuvaa.
    Napojen toteutus oli muuten erikoinen, ne oli sellaiset heppoisesta pellistä pokatut ja taipuvat helposti kun kiristi liittimiä. Toivottavasti sisukset sitten yllättää positiivisesti
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
    Lainaa (Go-Za @ Syys. 16 2011,07:57) kirjoitti
    Kaikki Rpm -merkkiset tuotteet kiertäisin kaukaa. Eräs tuttava niitä osti, ekan viikon aikana takin vetoketju oli rikkoutunut ja housujen saumat revenneet neljästä kohtaa...
    Mulla on RPM:n nahkatakki ja ite tykkään kyllä. Ei mitään ongelmaa / hajoamista ole esiintynyt. Oli mullakin aika moiset ennakkoluulot ku ton ostin mut hintaansa nähden oikein lostava takki.

Muista RPM tuotteista en sitten kyllä tiiä.
    Buell XB12S -08

Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  30.  
    Berik 5992 hanskat. Kesti kokonaista 2 viikkoa ja hiertyi kämmenpuolelta puhki 30 asteen helteillä Euroopanreissussa. Ei kannata ostaa.

http://www.mc-scatter.com/berik-ajoh...a-p-21905.html
    KTM SMT 990 2010
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen