Moronta!
Foorumilta löyty joskus jotain linkkejä kawan osista mm. englannista, mutta nyt ei löyvy söörtsillä sitte millään. Joku varmaan vois auttaa...
Ite oon nimittäin tilannu jo vuosia osat autoon ja huomannu, et tulee rahteineenkiin huomattavasti halvemmaksi. Varsin tuoreena 6R :n omistajana mopolinkit on vielä hukassa![]()
Itse olen tilannut useampaan eri malliseen kawaan Englannista Wemotosta , tavara on tullut n. viikossa . Tuolta
The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
Kannattaa myös tuota uk:n ebaytä katsoa, löytyy sieltäkin uutta osaa.
Bmw k1200LT vm. 04
Honda cb350 k4 twin
Ic m49
ex. Fjr 1300 vm. 05
ex. Kawasaki zr-7 vm.01
ex. Suzuki gs 500 vm.99
Kurkkaas tuolta löytyykö mitään=My Webpage
Elä ja anna muiden roudata.
Cornwall Kawasaki googleen, tuolta on tullut tilattua ok.
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Cronwall on toiminut hyvin, muutama tilaus takana.
CMSNL on halvempi mutta eka tilaus on pending kolmatta viikkoa. Moottorin osia joten ei varmaan varastotavaraa. Eka luopaus oli että 8.10 lähtee joten ollaan rauhassa vielä.
Sytytä miehelle nuotio, hänellä on lämmin koko illan.
Sytytä mies, hänellä on lämmin lopun ikäänsä.
CMNSL Toimitukset kestänyt yhdestä neljään viikkoon, marmoritiski ei olisi pystynyt yhtään nopempaan palveluun, hinta tosin siellä, jotain aivan käsittämätöntä...
Elä ja anna muiden roudata.
Kiitti hemmot!
Löyty linkit vieläpä sutjakasti. Kannen tiivistettä täs vailla ens hätään, mutta löytyyhän tuolta muutaki.
Aattelin, jotta pitäsköhän modejen laittaa aiheesta ihan oma juttunsa foorumille. Meinaan ku en tod oo ainoa, joka haluaa maksaa sikamaisia suomihintoja.
Mielestäni cmsnl sivuilla on varastosaldot, ainakin veteraanipyöriin kun olen tilaillut..Jos ei varastossa tuotetta, aikaa menee.(Herppa @ Loka. 10 2010,09:42) kirjoitti
Bmw k1200LT vm. 04
Honda cb350 k4 twin
Ic m49
ex. Fjr 1300 vm. 05
ex. Kawasaki zr-7 vm.01
ex. Suzuki gs 500 vm.99