Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Joo-o.. Pyörä pitäis saada ens kesäksi. Kyseessä ensipyörä ja tollasta kusiaista olen suunnitellu.. Onko kokemuksia kyseisestä pyörästä kun sellai saattas kiinnostaa.. Muitakin vaihtoehtoja otetaan huomioon. Ja siis naiselle tulossa.
    Honda cbf 600s
    Oikein sopiva valinta.Helppo ajaa ja asento ei rasita matka-ajossa.
    Tehottomuus vain karsii kokeneet kuskit,mutta tämä on tuskin sulle
    mikään propleema.
    mulla on ekana pyöränä Honda CBF 600n ja oon kyllä tykänny. Pitempääkin matkaa jaksaa kyllä hyvin tilistellä, ei rasita ajoasennolla erityisesti.
    Sometimes being a bitch is the only thing a woman has to hold on to.
    Ajoin viime syksynä tommosella loppukauden, pyöreesti semmoset 6 tkm. Niinku polip tossa totes se on helppo ajaa. Hondalla saa kauheen kivat ajolinjat, menee pehmeesti mutkiin, ei oo yhtään kulmikas ajaa. Ajoasento on semmonen että mun ensireaktio oli ku "kotiin tulis". Kyykyt voi olla ekana pyöränä hankalampia käsitellä, en tiiä kun alotin niin kauan aikaa sitten (kyykyllä) etten muista. Mutta ekaks pyöräks toi on ihan loistovalinta. Suosittelen. Tehot ja siis eritoten vääntö loppuu kesken jossain vaiheessa, mut sitte voit pikkuhiljaa kiipiä isompaan jos haluat (BTW CBF1000S on ihan loistomopo sekin!). Toisaalta näkee tuol isoi äijiiki ajamassa noilla kusiaisilla että ei se ny ihan perseellään voi toi pyörä olla....

Jos taas haluut jotain ärräkämpää niin fz6s on oikein jees ensipyöräks, kulmikkaampi ajaa ja parikyt heppaa enempi. Sitte ku tarpeeks kierrättää konetta niin se lähtee ihan eri lailla ku Honda.

Ja se että on nainen ei karsi mitään pois Jos on hattivatin pitunen (niinku minä) niin joka pyörän saa madallettuu Onnea valintaan

Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Ääni CBF 600:lle täältä, melkein kympin verran olen tuollaisella sahannut. Vaikea keksiä huonoa sanottavaa tuosta moposta. Siinä on moni asia kohdallaan.

Jos nyt jotain negatiivista hakee niin penkki on vähän kovahko ja vakiopleksi ohjaa tuulen metelin suoraan kuskin kypärään. Ja on se vasta-alkajalle ehkä vähän painava, mutta on tuo minun emäntä sillä pärjännyt kaksi kautta.

Helppo ja kiva ajaa. Ei todellakaan kulmikas ja kiukkuinen, ajo-ominaisuudet eivät kärsi edes kuluneista renkaista. Teho ja vääntö riittävät kyllä hienosti arkiajoon ja varsinkin aloittelijalle. Kyllä sekin kulkee kun vähän vinguttaa. Ylivoimaisesti suurin osa autoista pienenee aika nopeasti taustapeileissä tuollakin mopolla jos urheilla haluaa.

Jos mahdollista, ota CBF 600 SA-malli, siinä on muutenkin hyvien, tehokkaiden ja tunnokkaiden jarrujen lisäksi vielä hyvin toimiva ABS. Voi pelastaa päivän joskus.

"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Viime kaudella tuollaisella ajelin 14 tkm. Ei jäänyt mitään pahaa sanottavaa, laite lähti aina liikkeelle silloin kun halusin ja vei perille helposti ja varmasti. Tehoa siinä olisi saanut olla hiukan enemmän, en kuitenkaan ole kevyimmästä päästä ja reissukamojen kanssa painoa oli ihan reilusti.
    .
    Kaunis kiitos kaikille mielipiteensä kanssani jakaneille.. Olis tosiaan tarjolla yks pyörä jota taidan kyllä käydä koeajamassa..

Kukaan ei uskaltanu pyörää haukkua eli eiköhän se ihan hyvä peli olis..
    Honda cbf 600s
    Kyllä on hyvä peli, suosittelen myös! Kaksi ensimmäistä mopokauttani ABS-versiolla ajoin, enkä voi haukkua. Eikä sillä radallakaan jalkoihin jäänyt, kunhan vaan uskalsi kierroksia käyttää...
    200cc+250cc
    Millanen tuo on muuten (moottori ja ajolleen) luonteeltaa verrattuna Hornettiin? Eikös siinä ole sama kone, mutta lisätty vääntöä alakierroksille ja samalla tehoja vähempi?

Omasta mielestä tuo Hornettiki vetää ihan kohtuullisesti alemmilla kierroksilla, että ohitustilanteissaki pääsee reipasta vauhtia ohi vaikka kutosella. Tietysti sitä tehoa löytyy roimasti lisää sitten yläkierroksilla. Hornetti varmaan sen verta kevyempi ja jos kuski ei ole kovin painava niin kulkee suuremmillakin vaihteilla?

Honda VFR800 -03
    En tiedä verrattuna Hårnaattoriin kun en ole sellaisella ajanut, mutta noin muuten CBF 600:n kone vetää tasaisesti noin 2000:sta punarajalle (tais olla 11 000) asti ilman oikeastaan minkäänlaista tehopiikkiä. Pikkukoneinen, eli kulkee paremmin kierroksilla, mutta ei mitään hillitöntä tehonlisäystä missään vaiheessa. Varmaan ainakin nokat vaihdettu säyseämpiin ja kaasarit pienempiin.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Siis herranjestas, näin vanha viesti eikä kukaan ole vielä tarjonnut bandiittia vaihtoehdoksi.
    Entä S mallin Hornet? Eli siis tommonen http://www.nettimoto.com/honda/cb-600f-hornet/973737 . Taitaa olla vähän keviämpi (ja sporttisempi?) kuin cbf 600s. Tuo cbf:n kone voi tietysti olla väännön takia mukavampi ja käytännöllisempi, jos ei niitä kovia huipputeja kaipaa.

E: Aika vähänlaisesti tosin noita tarjolla, vanhempia ja taitaa olla kalliimpia.

Honda VFR800 -03
  13.  
    Juu kyllähän siinä sitten niin pääs käymää et koeajon jälkee ajeltiin Hondan kanssa vielä kotiin asti..

Nyt vaan lisää kilometrejä ennen talvea!

Kiitos kaikille mielipiteen kertoneille!
    Honda cbf 600s