Tervehdys, kaipaileisin hyviä maalaamoja yms ilkivallan vuoksi aiheutuneeseen vakuutuksen korvaamaan korjaukseen. pyöräni on suzuki gsx-r 750 vm 07, kaadettu / peruutettu autolla kumoon oikealle kyljelle. yksi kate uusitaan, toinen maalataan, samoin kuin tankki ja etukate.
minä kuulin että sellainen maalaamo kuin superblacksheep olisi hyvä, onko kokemuksia?
Suzuki GSX-R 750 vm.07
Lisäksi jos jollain on mahdollista silminnäkijä havaintoa ajalla 17-27.09 väliseltä ajalta, jolloin pyöräni on kaadettu ja sitten nostettu pystyyn, niin viestiä minulle. pienikin vihje olisi tärkeä. pyörä oli parkissa lauttasaaressa melkonkatu 7 edessä, sini/musta suzuki gsxr-r vm 07
Suzuki GSX-R 750 vm.07
no miksi tämä on sinun päänvaivasi, eikä vakuutusyhtiösi päänvaiva?(Tuomo_R @ Loka. 01 2010,10:42) kirjoitti
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
superblacksheep eli virallisemmin sbs innovation on ainakin varma valinta jos haluaa ensiluokkaista työtä. Sitä käyttävät useat pääkaupunkiseudun korjaamot varsinkin vakuutustapauksissa.
vakuutusyhtiön päänvaiva se onkin, ja se ehdotti juuri kyseistä maalaamoa.
halusinkin lähinnä tietää onko se juurikin niin hyvä kuin vakuutusyhtiö sanoi. siksi lähinnä kysyin muita mahdollisia.
Suzuki GSX-R 750 vm.07
Tämä firma maalasi mun katteet ja teki muutkin korjaukset. Ainakin jälki näyttää hyvältä, kaipa se silloin onkin. Nordea ehdotti itse ko firmaa. Toivat pyörän kotiovelle korjattuna.(visu @ Loka. 01 2010,14:22) kirjoitti
Se uusi kate maksaa saman verran kuin sen vanhan irroitus, kuskaaminen maalaamoon ja takaisin, ja lopulta takaisin pyörään kiinni-iskeminen, vaadi siis uusi.(Tuomo_R @ Loka. 01 2010,14:25) kirjoitti
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Pääsääntöisesti näin on, varsinkin jos katteessa on tarrat, ne on hinnoiteltu siihen malliin, että maalaaminen ei kannata.(tonttuj @ Loka. 01 2010,20:34) kirjoitti
Tosin, kun ikää tulee peliin, niin ei yhtiöt niihin mielellään aina uusia katteita maksa, varsinkin jos kyseessä on paikkamaalaus parin pikku jäljen takia.
Sen verran olen tutustunut jo mainitun maalamon työnjälkeen, että paikkamaalaustakaan ei huomaa korjatussa kohdassa. SBS ei oikeastaan ole hyvä, vaan paras. Joten usko yhtiötäsi tässä kohtaa. (On varmasti muitakin huippumaalamoja, joten jokainen mielipide on oikea)
Se joka maksaa, päättää korjaustavan. Korjatkoon sitten uudestaan, jos ei kerralla onnistu. Oli sitten 2007 tai 1997 -malli
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Maalaaminen ja muu korjaus kävi nopeasti, mutta uusia tarroja piti odottaa useampi viikko. Vakuutusyhtiö halusi vaihtaa osan katteista ja maalata yhden. Sinänsä sama, kun vain homma hoituu. Uutta ei erota maalatusta.
elikkäs voisin sanoa siis pyörän hyviin käsiin joutuvan, ja muutkin työt ilmeisesti hoituu samalla, tulee myös mm. uusi oikean puoleinen moottorin sivukoppa. kyllähän minäkin tappelin ja halusin kaikki uudet katteet. mutta sitten kun näkevät pyörän niin tulee tietysti viimeinen sana. kuten kirjoitettiin että tarrat yms vaikuttaa hintaan. ja minulle on oikeastaan sama meneekö siihen korjaukseen kolme tai kuusi viikkoa, koska ajokausihan on kohta ohi, tärkeintä on kuitenkin että pyörä on yhtä hyvässä kunnossa kuin ennen vahinkoa.![]()
Suzuki GSX-R 750 vm.07
Nyt on ihan pakko lisätä tähän, että mähän en oikeasti ymmärrä mitään näistä asioista! Älä usko mitään, mitä sanon.
ok, kiitos vaan tästä.. kyllä se pyörä kuntoon tulee ihan varmasti ja se menee korjuulle sinne mustaan lampaaseen..
Suzuki GSX-R 750 vm.07