noissa 'luontokuvissa' runko on itseasiassa hieno, vauhdikkaan näköinen. vanhat lamput olisi menneet vielä hyvin, onhan tuo runko jo modernimman näköinen.
pyöreätkin lamput olisi voinut tehdä nykyaikaisemmiksi, esim kokoa vähän hiomalla/takakupujen materiaalia muuttamalla, pienentämällä takakupuja.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Onko missään näkynyt lisätarvikeosien hinnastoa Speed Triplelle, erityisesti vuoden 2011 mallille?
Onks Suomessa jotain erityisen harkinnan arvoista Triumph-kauppaa, jossa kannattaa asioida vai pitääkö pyytää vaan tarjouksia joka puolelta?
Mielestäni uusi malli on varsin hieno, varsinkin Arrowin sliparilla ja putkella. Etulamput olisivat voineet jäädä pyöreiksi, kunhan olisivat aavistuksen pienentäneet niin tempulla olisi tullut hieman modernimpi look valoihin.
//Kosmonautti
Tuolta löytyy accessory range £-hintoineen. Jotain käsitystä saa mitä maksaa kotomaassa kun pistät noihin hiukka katetta päälle.(Kosmonautti @ Joulu. 19 2010,14:48) kirjoitti
http://www.triumphmotorcycles.co.uk/accessories
Itse pyytäisin tarjoukset ainakin Motomarket, Seinäjoki ja HD Center. HD Centerissä olen itse saanut parhaat tarjoukset tähän mennessä, kun edellisen pyörän vaihtohyvitys on ynnäilty mukaan.
Tarkoititko muuten nyt itse pyörästä tarjousta vai lisäkilkkeistä?
Haluan nähdä pyörän luonnossa ja sitten voisi kysyä tarjousta pyörä lisäkilkkeineen.(Talttapää @ Joulu. 19 2010,16:15) kirjoitti
Jos pyöräkuume nousee mahottomaksi, niin seuraavaksi onkin sitten kinkkinen paikka - miten tilata pyörä ilman koeajomahdollisuutta.
//Kosmonautti
Puhelimella tilasin oman aikoinaan.(Kosmonautti @ Joulu. 19 2010,22:24) kirjoitti
![]()
BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Joo mäkin tilasin puhelimella 675 Street Triplen Seinäjoelta näkemättä ja kokematta. Ja tyytyväinen olin
Uusi malli näyttää mun silmiin hyvältä, kunhan siinä on kaikki kuttaperkkalärpäkkeet kiinni. Jos nyt sais tolla edellisellä mallilla ensi kesän ainakin ajettua. Täytyy toivoa ettei joku varasta sitäkin. Hälyttävä levyjarrulukko jo on. Arveluttaa vaan sen käyttö kun jos se alkaa huutaa, niin se huutaa kunnes avaimella meet ottaa sen irti levystä. Jos ei olekkaan itse kotona, voi loppua ihmisiltä huumori siihen kun se huutaa siellä yksinään...
Triumph Speed Triple 1050, 2008
Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
On se oma -05:nen vaan niin paaaaljon komeampi! Toi pyörä vois tosiaan olla minkä merkkinen tahansa..
Triumph S3 1050 -05
Mun mielestä just päinvastoin(Juppepuputti @ Joulu. 21 2010,07:24) kirjoitti
Minimimuoveilla ihan stnan häiriintyneen näköinen kapistus! Cliparit vielä niin
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Messuillä kävin uutta Tripleä ihmettelemässä, eikä se herättänyt minkäänlaisia hurraa elämyksiä. Runko oli menevän näköinen, mutta ne etuvalot![]()
Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
Olihan tuo nyt livenä huomattavasti paremman näköinen kuin kuvissa. Ja kyllä tuon Trumpaksi tunnisti heti.
Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Kyllä trumppa teki flopin suunnittelussa nyt. Livenä näyttää ihan japskivehkeeltä. Ja legendaarisia etulyhtyjä ei olisi saanut mennä missään tapauksessa vaihtamaan tuommoisiksi "nähty jo kolme vuotta sitten" malleihin.
Omasta mielestä trumpassa ei olisi tarttenut tehdä ku pikku faceliftiä ja pyörä olisi varmasti jatkanut myyntiään. Niin kaunis tuo vanha oli.
Uusi pyörä, vanhat valot:(Aavikko @ Maalis. 02 2011,11:16) kirjoitti
http://www.triumphtorque.com/media/file/80932.jpg
http://www.triumphtorque.com/media/file/80933.jpg
![]()
Noni(Talttapää @ Maalis. 02 2011,11:35) kirjoitti
heti näyttää paremmalta viellä ku vanteen sais samanlaiseks ku -09 mut mielummi sitä sit ostaa sen -09
Joo nyt jo vähän pahoinvointi helpottaa.(Aavikko @ Maalis. 02 2011,15:36) kirjoitti
Mikä helevetti noita vaivaa nykyään? Speed Triple ostetaan sen takia, että se on speed triple (ainakin minä ostin), eikä mikään **** Kawa z1000. Miksi siitä sitten pitää yrittää tehdä saman näköinen? Ducatin putkihäkkyrärungossakin on munaa ja tyyliä, kytkin kolisee ja mekaniikka prakaa, mutta se onkin Ducati. Eikös nekin meinaa jo jotain alupalkkirunkoa laittaa?
Se että japsit myy, ei tarkoita sitä, että kaikkien pitää sitten alkaa matkia. Ostaa sitten sen japsin, sillä se on laadukkaampi ja halvempi. Mitä hittoa jollakin europyörällä enää tekee, jos samasta japsimuotista alkavat olla nekin?
BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21