Mulla kilofasu 80-100 vauhdeissa ja kutonen pesässä,ottaa värinää käsiin ja jalkoihin.Nostaa mittarimopeuden 110 niin alkaa mailman parhaat mopo kyydit!Vioiko ixil extremen lyhyt vaimennin olla syyllinen. ?
Pietu
Mulla teki vanhalla etu renkaalla saman (mez6) mun pyörä mallia 05. ja kerran kun lähti tasapainotus puntti ilmeisesti pesussa pois.
Noista kannattaa aloittaa syyllisen etsimistä.
Kyllä mun pyörän tanko on normaalisti vakaa tai ei se ainakaan sanottavasti hiero
Elämä on onneksi mutkikasta
Tuota samaa ongelmaa esiintyy muissakin pyörissä. Kun on vaihtanut sliparit, niin alkaa kädet ja/tai matkustajan jalat puutumaan. Usein kuitenkin ongelma poistuu, kun laitetaan isommat tankopainot, ja/tai sliparin kinnitykseen lisätään eristysvaimennusta. Vika ei aina ole selässä, rannekanavissa tai liian rajuksi muuttuneessa puristusotteessa, jos putkiston muokkauksen tekoajalla on yhteys ongelmien alkamiseen.
Ostaessa oli slipari paikoillaan.Tuli kyllä alkuperäinen n.metriviiskyt pitkä savupiippu kaupan päälle .Ajattelin antaa sen pojan mökille saunaan piiipuksi.Onneksi ei ole vielä katolla.Pitää testiä se ku,joutaa...kiitti jälleen kerran vinkeistä aseveljet! :D
Pietu
Ei siitä alkuperäsestä piippua kannata tehä, myy se jollekkin joka tahtoo alkuperäsen, se maksaa uutena n.800e (muistaakseni)![]()
Elämä on onneksi mutkikasta
Meillä on 2005 fasut käyny penkissä ja sliparit ja ilmanputsarit vaihdettu. Ei tullu mitään vakausongelmia. Sen sijaan, kun nainen meni madalluttamaan omansa, jolloin vaihdettiin koiranluut, ni jousitus muuttu pehmeäksi. Perä on löysä. Takajousi on jäykimmillään. Slipari ei kuitenkaan vaikuttanut rungon toimintaan mitenkään.
Kerran vielä: takalaukulla pilaa Fatserin. Multa saa siks lähes ilmasiks kolmen laukun telineet, jotka on purettu naisen pyörästä.
... jotain piti muistaa