Kiinnostaa ko. malli ,mutta kaikki nykyiset ja edeltävät pyörät japanin maalta.Mitä pitäsi osata katsella osto tilanteessa, vai olisko jokin muu Bmw malli vastaavassa koko luokassa parempi?Kiitos etukäteen mahdollista hyvistä vinkeistä.
Suzuki GS 1000 GL 1981
Suzuki GT 500 A *1976
Yamaha RD 350 LC YPVS
Ikiliikkujia nämä ovat. Ja jos jotain hajoaa, osaa löytyy aika halvalla, myös orkkis-osaa.
Ittellä vanha -84 ja eikun kulkee ja kulkee aina vaan. Tosi tyytyväinen olen ollut.
http://www.flyingbrick.de/
Tuolta linkistä löytyy kaikki aivopesuun vaativa tieto, taito. *
http://www.verrill.com/moto/newkbike.shtml
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
http://www.bmwmoottoripyorakerho.fi/...pper&Itemid=12
Bemaristien K-sivuilta löytyy kaikenlaista.
Paras allrounderi, mitä poliisilla on koskaan ollut. Kertoo vanha kansa.
Pomminvarmaa teknologiaa, auton kaltainen siinä mielessä. Itse vedin K75 ja K100 malleilla aika pitkän touvin eikä ole pahaa sanoa. Jos on pakko jotain vaihtaa, se on takaiskari. Öhlins on halvempi kuin OEM ja tulee valmiiksi säädettynä.
Japseihin verratuna noissa K alkupään malleissa on suorastaan perversiona lineaarisuus. K75 on 3 pyttyinen 750 kuutioinen ja siinä on 75 hp. K100 on vastaavasti 4 pyttyinen 1000 kuutioinen ja siinä on 100 hp. Ikiliikkujia molemmat, Lontoon lähetit veti K75:lla 400 Kmailia vakiona anyway.
Jämpti henkilö voi luottaa, että kaikkien K-mallien ajettavuus, vääntökäyrä ja muu yleinen olemus on samansuuntaisesta muotista putkautettu. Tuotetta ei ole valmistettu heti kermankuorinnan jälkeen vanhettuvaksi.
Kanssatoverihin yhtyen, hommaa pyörä (lue: konepyörä) niin "kiinanpyörät" kyselee että paljoko ajettu? 100000 ja sisään ajettu! Noh, itellä puimuri ja vasta sisäänajossa n.70000km. ja eiku paranee!
Boxeriukko