Ostin FZR 1000 -94 laitteen, kun halvalla sain.
Ensimäisen sukupolven Suzuki GSX-R 1100 oli kiikarissa, kun semmoisella aikoinaan moottoripyöräurani 19v sitten lopetin. Tai siis se lopetettiin varkaiden toimesta.
1. gen GSX-R:ien turhan korkeissa arvoissa lienee jo museolisää ja valinta kohdistui uudempaan ja edullisempaan FZR:ään. Toki tuo 2. gen FZR oli jo aikoinaan himoittavampi kuin 2. gen GSX-R, joten harmistus jäi olemattomaksi.
Pyörä on osoittautunut hyväksi hankinnaksi. Pari kertaa olen käynyt Kemorassa pyörimässä. Eka reissu meni lämmitellessä ruostuneita ajotaitoja ja muiden jaloissa pyöriessä. Toinen reissu oli jo makoisampi. Radalla ei ollut kuin pari pyörää ja sain jo kulutettua jalkatappejakin.
Lapset ovat olleet innoissaan päästessään kyytiin ja aluksi mustaksi muuttunut avopuolisokin kyselee kyytiin.
Nyt ois tarkoitus hieman kunnostella pyörää. Pyörä käy heikosti matalilla kierroksilla ja tilailinkin Factory Prolta uudet neulaputket. Toivottavasti ongelma ratkeaa sillä. Pyörä vaikuttaa myös hieman puhdittomalta. En saa sitä keulimaan kaasulla. Aikoinaan ajelin jonkin verran kaverin FZR:llä ja se keuli helposti. Voihan se olla, että taitokin on ruostunut.
Äänenvaimentimen vaihtoa olen kuutionut. Alkuperäinen putki on sen verran sivulla, että se saattaisi ottaa radalla maahan ja nostaa rengasta. Putken vaihto onkin kimurantimpi putki, sillä haluaisin yhtäaikaa pienen vaimentimen ja pienet äänet. EXUP:kin pitäisi säilyttää. Oisko palstalaisilla vinkkejä?
Niin ja hieno homma tämä palsta. Paljon olen hyödyllistä tieto täältä löytänyt.. ...Delvacitkin taidan laittaa *
"toivon, että sinun kohtaloksesi tulee taloudellisten mahdollisuuksien hupeneminen eikä Charles-sedän viikate. Jorma ei saanut kansallista MotoGP-pyörää ja setä-tuomolta loppui saldo, joten radalla on hieman turvallisempaa". -Moottoripyorailyn_tuki_ry