Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Nopeissa ohituksissa,siis ku vauhdit yli 150 ja palaa nopeesti takas kaistalle niin alkaa koko mopo vatkaan.Perä korotettu.alkuperäiset iskarit.Svingin helat tänä kesänä uusittu.Misukat edessä ja takana.Pitäskö ottaa rosmo takas?Vai pysyy jonossa ku muukki nii tekee?
    Pietu
  2. #2
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen


    Ei kyllä tule mieleen kertaakaan että olis tehnyt noin ja on kyllä ohiteltu aika monta kertaa. Ja kovemmassa vauhdissakin. voisko toi korotus vaikuttaa
    Elämä on onneksi mutkikasta
  3. #3
    pietu00, tämä kaikkihan varmasti tapahtui Saksan moottoriteillä käydessäsi... ;-D
    Pusa + KTM GS 250 + Yamaha TZR 125
  4. #4
    kuka hullu suames ajaa yli sallitun? Stutgartista oltiin tulos ja kiire laivalle...
    Pietu
  5. #5
    Kävin lukeen just 900xj.n tankovatkaus jutun.Epäilivät takalaukkua?Mullakin on iso takabox.Laukku vex ja taas baanalle :jippikaijee:
    Pietu
  6. #6
    Joskus putosi pyörästä eturenkaasta tasapainotuksen lyijymöntti kesken ajelujen. Vaikutti yllättävän paljon pyörän ajettavuuteen (FZ6-N) +100 km/h vauhdissa, muuttui tosiaan rauhattomaksi vatkaajaksi nopeissa ohjausliikkeissä. Eli tämäkin kannattaa tsekata, että tasapainotukset kunnossa eturenkaassa.
    Tulikallio.
    Yamaha FZ1-S ABS, DNMG.
  7. #7
    Lainaa (pietu00 @ Syys. 19 2010,00:10) kirjoitti
    Kävin lukeen just 900xj.n tankovatkaus jutun.Epäilivät takalaukkua?Mullakin on iso takabox.Laukku vex ja taas baanalle
    Nakufasu ei ole tehty takalaukkua varten. Harvapyörä on. Lue vaikka FJR juttuja.

    Tavararullan kanssa Fasu menee ongelmitta ohituksissa yli kaks markkaa.
    ... jotain piti muistaa
  8. #8
    Tosi on että,fasu ei laukku pyörä.Pyörä on täysin eri peli ilman boxia.Rauhoittui kovassa sivutuulessakin.Onhan se tosi torstin näköinenkin sen laatikon kaa...
    Pietu
  9. #9
    Aika paljon on takaboxi vipannut.Oli telineen molemmat etummaiset kiinnikkeet poikki.Onneksi teline rautaa ,sain migillä kuosittua sen.
    Pietu
  10. #10
    Samaaa vikaa rahikaisessa eli multakin tuossa aikoinaan meni takimmaisesta poikittaisesta tukiraudasta molemmat kiinnityspultiti poikki. Rauta jotain kevytvalua johon prässätty kierremuhvit päihin ja ei kuulemma saa erikseen varaosana (?) eli on sitten jätetty sivulaukut suosiolla sivuun ja menty pelkän takaboksin varassa ja samaa mieltä myös siitä ulkonäöstä, harvaan näyttäis boxi sopivan mutta johonkinhan ne bisukat pitää saada mahtumaan mukaan jos tankkilaukku jo täynnä
    "...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
  11. #11
    Mulla on ollut tälläinen laukku käytössä: kuva

    Luulin että tuo olisi aerodynaaminen kun on suoraan selässä kiinni eikä korkealla kuten kovat takalaukut eikä täyten haittaa ajamista. Kyllähän sillä reilua kahtasataa ajaa mutta 260 vauhdissa (gps) autobaanalla alkoi vatkaaminen.. Ajotakkina oli tosin yli-iso tuulipurjegoretex, joka saattoi myös vaikuttaa. Tarinan opetus: ei kannata laukkujen kanssa kaahata. Saattaa tulla kerran kalliiksi tai henkikin lähteä
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  12. #12
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Mä kuulin esson baarissa että noi kovat laukut rupee irtoilemaan siinä 180-200km/h ja kuulema tuljauttaa niin pirusti kun lähtee irti.

    Mulla on kolmet laukut omassa pyörässä ja en kyllä ole huomannut muuta kuin että kovemmissa vauhdeissa etupää kevenee roimasti. mutta vikurointia en ole huomannut.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  13. #13
    Lainaa (pietu00 @ Syys. 24 2010,23:01) kirjoitti
    Aika paljon on takaboxi vipannut.Oli telineen molemmat etummaiset kiinnikkeet poikki.Onneksi teline rautaa ,sain migillä kuosittua sen.
    Korjaus:Ne *oli takimmaiset kiinnikkeet ja telineen/kiinnityslatan hitsaus petti molemmin puolin.Tänään todella hieno ajo keli.
    Pietu
  14. #14
    Lainaa (jyk4 @ Syys. 25 2010,08:44) kirjoitti
    Mulla on ollut tälläinen laukku käytössä: kuva

    Luulin että tuo olisi aerodynaaminen kun on suoraan selässä kiinni eikä korkealla kuten kovat takalaukut eikä täyten haittaa ajamista. Kyllähän sillä reilua kahtasataa ajaa mutta 260 vauhdissa (gps) autobaanalla alkoi vatkaaminen.. Ajotakkina oli tosin yli-iso tuulipurjegoretex, joka saattoi myös vaikuttaa. Tarinan opetus: ei kannata laukkujen kanssa *kaahata. Saattaa tulla kerran kalliiksi tai henkikin lähteä
    Olen käyny muutaman kerran katsoon tuota bussa ja tausta maisemaa.Tuosta vois tehdä julisteen.Komea mopo tuo busa ja vieläpä valkoisena!!
    Pietu
  15.  
  16. #15
    Vuosi ja puolikas takaperin kokeilin kaveriporukalla Hailuotoajolla kulkuja SW-motekin telineillä ja Kapan 45L sivulaukuilla. Oli pientä vesisadetta ja vauhtia ehti tulla ehkä sen 180, ja huomasin että ohjaus heitti pelaamasta, eli eturengas kulki nätisti vesikalvon päällä. Onneksi oli suora tie ja hölläämällä tien pinta alkoi jälleen tuntua siinä 160 korvilla. Loppumatka lautalle ajettiin sitten nätisti



    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi