Nopeissa ohituksissa,siis ku vauhdit yli 150 ja palaa nopeesti takas kaistalle niin alkaa koko mopo vatkaan.Perä korotettu.alkuperäiset iskarit.Svingin helat tänä kesänä uusittu.Misukat edessä ja takana.Pitäskö ottaa rosmo takas?Vai pysyy jonossa ku muukki nii tekee?
Pietu
Ei kyllä tule mieleen kertaakaan että olis tehnyt noin ja on kyllä ohiteltu aika monta kertaa. Ja kovemmassa vauhdissakin. voisko toi korotus vaikuttaa![]()
Elämä on onneksi mutkikasta
pietu00, tämä kaikkihan varmasti tapahtui Saksan moottoriteillä käydessäsi... ;-D
Pusa + KTM GS 250 + Yamaha TZR 125
kuka hullu suames ajaa yli sallitun? Stutgartista oltiin tulos ja kiire laivalle...![]()
Pietu
Kävin lukeen just 900xj.n tankovatkaus jutun.Epäilivät takalaukkua?Mullakin on iso takabox.Laukku vex ja taas baanalle :jippikaijee:
Pietu
Joskus putosi pyörästä eturenkaasta tasapainotuksen lyijymöntti kesken ajelujen. Vaikutti yllättävän paljon pyörän ajettavuuteen (FZ6-N) +100 km/h vauhdissa, muuttui tosiaan rauhattomaksi vatkaajaksi nopeissa ohjausliikkeissä. Eli tämäkin kannattaa tsekata, että tasapainotukset kunnossa eturenkaassa.
Tulikallio.
Yamaha FZ1-S ABS, DNMG.
Nakufasu ei ole tehty takalaukkua varten. Harvapyörä on. Lue vaikka FJR juttuja.(pietu00 @ Syys. 19 2010,00:10) kirjoitti
Tavararullan kanssa Fasu menee ongelmitta ohituksissa yli kaks markkaa.
... jotain piti muistaa
Tosi on että,fasu ei laukku pyörä.Pyörä on täysin eri peli ilman boxia.Rauhoittui kovassa sivutuulessakin.Onhan se tosi torstin näköinenkin sen laatikon kaa...
Pietu
Aika paljon on takaboxi vipannut.Oli telineen molemmat etummaiset kiinnikkeet poikki.Onneksi teline rautaa ,sain migillä kuosittua sen.
Pietu
Samaaa vikaa rahikaisessa eli multakin tuossa aikoinaan meni takimmaisesta poikittaisesta tukiraudasta molemmat kiinnityspultiti poikki. Rauta jotain kevytvalua johon prässätty kierremuhvit päihin ja ei kuulemma saa erikseen varaosana (?) eli on sitten jätetty sivulaukut suosiolla sivuun ja menty pelkän takaboksin varassa ja samaa mieltä myös siitä ulkonäöstä, harvaan näyttäis boxi sopivan mutta johonkinhan ne bisukat pitää saada mahtumaan mukaan jos tankkilaukku jo täynnä![]()
"...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
Mulla on ollut tälläinen laukku käytössä: kuva
Luulin että tuo olisi aerodynaaminen kun on suoraan selässä kiinni eikä korkealla kuten kovat takalaukut eikä täyten haittaa ajamista. Kyllähän sillä reilua kahtasataa ajaa mutta 260 vauhdissa (gps) autobaanalla alkoi vatkaaminen.. Ajotakkina oli tosin yli-iso tuulipurjegoretex, joka saattoi myös vaikuttaa. Tarinan opetus: ei kannata laukkujen kanssa kaahata. Saattaa tulla kerran kalliiksi tai henkikin lähteä
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Mä kuulin esson baarissa että noi kovat laukut rupee irtoilemaan siinä 180-200km/h ja kuulema tuljauttaa niin pirusti kun lähtee irti.
Mulla on kolmet laukut omassa pyörässä ja en kyllä ole huomannut muuta kuin että kovemmissa vauhdeissa etupää kevenee roimasti. mutta vikurointia en ole huomannut.![]()
Elämä on onneksi mutkikasta
Korjaus:Ne *oli takimmaiset kiinnikkeet ja telineen/kiinnityslatan hitsaus petti molemmin puolin.Tänään todella hieno ajo keli.(pietu00 @ Syys. 24 2010,23:01) kirjoitti
Pietu
Olen käyny muutaman kerran katsoon tuota bussa ja tausta maisemaa.Tuosta vois tehdä julisteen.Komea mopo tuo busa ja vieläpä(jyk4 @ Syys. 25 2010,08:44) kirjoitti
valkoisena!!
Pietu
Vuosi ja puolikas takaperin kokeilin kaveriporukalla Hailuotoajolla kulkuja SW-motekin telineillä ja Kapan 45L sivulaukuilla. Oli pientä vesisadetta ja vauhtia ehti tulla ehkä sen 180, ja huomasin että ohjaus heitti pelaamasta, eli eturengas kulki nätisti vesikalvon päällä. Onneksi oli suora tie ja hölläämällä tien pinta alkoi jälleen tuntua siinä 160 korvilla. Loppumatka lautalle ajettiin sitten nätisti
Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi