Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    aamulla töihin lähtiessä ku on noin kilsan ajanut syttyy öljyn paine valo.Kierrättää konetta niin valo sammuu.Öljy on ylämerkissä?Vaihdoin eilen öljyt ja taas se tänään teki sen?Onko jollaki ollu samaa? mulla 2002 ajettu 48t.
    Pietu
    eiks fasussa ole öljynpinnan merkkivalo ,ei öljynpaineen.
    veikkaisin kosketushäiriötä.
    rakentaja Rane
    Ilmeisesti se on joku häiriö?Se ei ole oireillut nyt pariin päivään. Hieno juttu tämmöinen viesti palsta! oisipa ollut jo 70 luvulla ku sekosin 2 pyöräisiin. :)
    Pietu
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Tai sulla ei ole 10w40 öljy koneessa. Kun kokeilin 10w50 öljyä teki just noin mutta kun öljy lämpes ei moista tehnyt enää. kylmänä öljy ei kerkeä takaisin alas ja tosiaan on öljyn pinnan valo ei paine.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Mulla oli 6000 ajetut stormilta ostetut jotku 10-40 osa
    synteettiset.vaihdoin shellin advanset ku oli allrightilla tarjouksesa.Nekin on osittain synteettiset.En ole yhdessäkään mun mopossa käyttänyt täysin synteettisiä öljyjä.Miten kävis jos fasuun laittais ne?Ajan aina siihen asti ku tiet alkaa oleen aamuisin jäässä.Toisaalta 10-40 luokitus alkaa -asteiden puolelta...
    Pietu
    Meillä on noita 2005 mallisia kaksi tallissa. Toinen alko tehdä tota ja tekee edelleen. On just pajalla ihmeteltävänä. Epäillään anturivikaa, tai tota kosketushäiriötä, koska syttyi myös, vaikka öljy oli ylärajalla. Öljy on jammun suosituksien mukaista 10 / 40.
    ... jotain piti muistaa
    Ei oo mulla enään vilkutellut.
    Pietu
  8.  
    Mulla aiempi pärrä oli tuo -05 fasu. Kylminä aamuina tapasi tehdä tuota, mutta aika äkkiä meni aina pois se valo.
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987