Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Mulla on hyvin pidetty, täysin vakio, alkuperäisessä kunnossa oleva -93 CBR 1000 F DUAL CBS, 99kw koneella. Olen jo jonkun aikaa miettinyt, että miten saisi ko. koslan peruspaksua olemusta vähän kohenneltua. Suunnitelmissa on ollut mm. Cobran 4-1 pakoputki (ainoa, jonka olen tähän malliin löytänyt), Lucaksen punotut jarruletkut, MRAn tuulilasi, ohjaustanko etc. Mietityttää, että onko kyseisistä modeista / upgradeista niin paljon hyötyä tahi iloa, että niitä kannattaa ruveta näinkin vanhaan koslaan ruuvailemaan, jos ajatellaan rahallisen investoinnin määrää suhteessa hyötyyn.... Kyselisinkin nyt omakohtaisia kokemuksia erilaisista modauksista / paranteluista ja hyviä ehdotuksia. Koska mopo on Saksassa rekisterissä täytyy kaikilla osillä olla ns. ABE tai E hyväksyntä, joka rajoittaa tietysti valikoimaa....

Kun ei oo varaa uuteen, niin korjaillaan vanhaa!

H-D Electra Glide Standard -09
    Victory Hammer -10
    Triumph Speed Triple 1050 -06
    K6 BUSA, Yoshimura + K&N
    CBR 1000F -93
    CB900C -81
    CBR900F -82
    Yamaha YX600 Radian -86
    Mulla on samanlainen ja on kokemusta: miettimisestä

Ei kannata nuo(kaan) modit, typerämmän näköiseksi vaan menee kuten rahatkin kankkulan kaivoon. Lisäksi se vähäinenkin jälleenmyyntiarvo puolittuu. Vakio on itse asiassa monien mielestä ihan fiksun näköinen, vertaapa muihin aikalaisiin..

Mutta entäs maalaus? Jos ei ole tyylikkään musta, kuten mulla , niin uusi väri voisi olla jopa järkevää. Ja kunnossa pitäminen.
    En kyllä lähtisi alkuperäistä tuhoomaan. Noin vanha pyörä on "arvokkaampi" (harvinaisempi) vakiona.

F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    Lainaa (sjobbe @ Syys. 18 2010,20:43) kirjoitti
    Noin vanha pyörä on "arvokkaampi" (harvinaisempi) vakiona.
    Mä olen aina aatellu, että noita "tusina-äffäläisiä" on vaikka kuinka ja paljon, mutta kas...eipäs ookkaan...enää..
    Vähän hymyilyttää (jo nyt), että alkaa porukat uteliaina kyselee, että "minkäs ikänen tuo on ja paljon ajettu" jne...
    Onhan se ihan kiva todeta, että -90 ja ajettu 110tkm ja vielä mennään "kaikilla pytyillä" *

Alottajalle, ei kande sitä alkaa "hifistelee", kohta se on museokamaa..."130 heppanen matkalehmä" *
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
    tämmönen tää on... Ei juuri tällä hetkellä ihan yhtä kiiltävä.

My Webpage
    H-D Electra Glide Standard -09
    Victory Hammer -10
    Triumph Speed Triple 1050 -06
    K6 BUSA, Yoshimura + K&N
    CBR 1000F -93
    CB900C -81
    CBR900F -82
    Yamaha YX600 Radian -86
    Elä ainakaan änkäriä vaihda jos ei oo e merkintää.
  7.  
    Tää oli humoria, sorry.