Kerran vielä ja sitten toiset...
Tuttuun tapaan ajetaan vielä kerran allekirjoittaneen toimesta PK-Torstai.
Lähtöpaikka on Lahnuksen SHELL,
Vihdintielllä Espoossa
Lähtöaika on 17:00
Matkan pituus riippuu taas siitä, kuinka paljon pyöriä tulee ja kuinka kauan joudumme odottelemaan risteyksissä. Joka tapauksessa matka tulee lopumaan ennen auringon laskua, jolloin jäädään loppukafelle jonnekin.
Ajattelin vähän sillä lailla, että reissu ajettaisiin sillain, että kaffet sitten juodaan perillä. Turha tuhlata valoisaa aikaa tuntia siihen.
_ _ _ _
_ _ _ _
-M
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
NO1 in
UUuhhhh, It feels good to be the fastest =)
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Sun täytyy kyllä oikein valvoa tätä osastoa, että kerkesit(GuessWho @ Syys. 07 2010,13:50) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
on ees täällä nopein jos ei reitillä risut riitä =)(Masa @ Syys. 07 2010,13:52) kirjoitti
Katsellaan jos vaikka ..
Polta kumia, Älä sieluasi
Biker Boyz
Mä kans, mä kans! Toivottavasti mun mopo ei oo enää särki torstaina, ja jos on niin tuun Ouzan tarakalle, eiks joo![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
ei mul oo tarakkaa(Anu2009 @ Syys. 07 2010,14:03) kirjoitti
Noo... eiköhän me jotain keksitä jos lupaat olla nukahtamatta.
En tietenkään ilmoittaudu mukaan, koska täällä ei mitään ilmoittautumisia käytetä, ja ilmoittautuminen on muutenkin ihan out.
Mutta tuli pakottava tarve laittaa tämmöinen:![]()
![]()
Yamaha R1 '06
Hitsi, mä en osaa sanoa että pysyiskö hereil tällä haavaa(GuessWho @ Syys. 07 2010,14:05) kirjoitti
Jos kingin tarakka ei oo nii mukava ko Pirkan, niin ehkä (huom. ehkä) en nukaha...
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Toinenkin **
![]()
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -12
Yamaha FZ 1-Naked -10
Honda CB 600 F Hornet -08
Ei pääse.....
Työmatkalla Kuopiossa *![]()
Terveisin Reiska
- Kawasaki Z1000SX -
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
kolmas![]()
![]()
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Arttu 4V ei taida tulla tollekkaan lenkille mukaan, eli kotiin mäkin taidan jäädä![]()
Hmm....varmaan mukana.![]()
Ultrafast KTM machine .
En tuu tännekkään. Affenanmaalla kalassa ja *![]()
![]()
![]()
![]()
*
Joku muu hoitanee pukamahomman sit.
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Minä voin olla Peräluuska jos Suppo ei ilmaannu(sikiviki @ Syys. 07 2010,21:33) kirjoitti
MUOKS Ainiin siis, mopo on kunnos eli messis
Mopovapaa vuosi
Ilmoittautua ei tietty voi mutta jos mä ihan sattuman kautta hortoilisin jossain Lahnuksessa mopoa tankkaamassa, ihan sattumalta samoihin aikoihin niin voittehan te, kun kerran tunnetaan, kauniisti ehdotella vaikkapa lähtöä yhteiselle ajelumatkalle kauniiseen suomen maaseutuun.
Sillee spontaanisti, ei millään muotoa suunnitellen tahi etukäteen sopien...
"No mikä ettei, voisinhan mä...jos mä saan..."
Edittiä eli lisäystä, yläkerran kymppiukko lähtee kans.
Eli 2 limen väristä Kwakia mukana.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Mullaki työmatka menee todennäköisesti tuon kautta, niin saatahan mie siihen jonon jatkoks hypätä.
Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
mikäli bensaa saa 150 km välein ni laitetaa nuhapumppu letkan jatkeeksi...
11kw nuhapumppu...
Aprilia RS125 -07
Aprilia RS125 -07
Rispektiä....
Huhhuh, todellakin(GuessWho @ Syys. 08 2010,08:46) kirjoitti
Lupaan, etten ikinä enää käytä tekosyynä "mun mopo on pienin ja tehottomin"![]()
Jee jee![]()
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Eikun ei pääse niin ei, Anu saa viritellä Tenat ja hoitaa perät. Elämä on valintoja ja nyt valitsin sunnuntain.
Mukavaa *kaikille
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Tähän pätee se sama mikä moneen muuhunkin:(Taajuus @ Syys. 08 2010,09:01) kirjoitti
ei se koko ratkaise vaan se tapa miten sitä käyttää![]()
Urea jacta est
ei se nii hirvee pieni oo... mut tehoo löydy paskaakaa![]()
11kw nuhapumppu...
Aprilia RS125 -07
No jos nyt ekan kerran yrittäisi mukaankun on lähtöpaikkakin melkein kotiovella.Millaistahan kyytiä mennään kun ei olisi enää varaa sakkoihin tänä vuonna?
![]()
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh