jep. eli otsikko kertoo kysymyksen:
onko FZ1:ssa *(Gen II) tehon/väännön rajoitin 1-3 vaihteella vai ei, onko faktaa asiasta ? (paljonko rajoittaa, millä kierroksilla jne)
ja jos on rajoitin niin miten siitä pääsee eroon ? tuntuu hölmöltä alkaa tuunaamaan konetta muilla modauksilla jos tehdas on jo rajoittanut tehoa pienillä vaihteilla, just niillä joilla kiihdytetään.
tähän samaan ketjuun sopii laitella ideoita miten vääntöä ja reagointia alakierroksilta voisi parantaa minimi melunlisäyksellä (joo olen lukenut moneen kertaan sen FZ1 ketjun).
FZ1-N
Eikö tuo rajoitin ole kaikissa uudemmissa pyörissä? Googlettamaan Tre-modia kyseiseen pyörään niin selviää, omassani riitti rajoittimen ohittamiseen kun nappasi pari piuhaa poikki.
Now playing: K7
fz1 ketjun mukaan ON rajoitin mutta TRE palikkaa ei löydy ainakaan IVAN's perfomance sivuilta eikä ole löytynyt muualtakaan. *onko faktaa kellään ?(-ahven- @ Syys. 13 2010,22:32) kirjoitti
FZ1-N
Rajoitinta et saa kokonaan poistettua, mutta läpppien poiston, PC3:n, sytkäboxin, ilmaboxi modin ja välityksien vaihdon jälkeen sitä et käytännössä huomaa enää mitenkään. Tietysti pc3 pitää ajaa penkissä hyvin säätöihin, että siitä jotain hyötyä on. Oma pyöräni potki takarenkaalle yllämainittujen muutoksien ja kansipahvin vaihdon jälkeen 157 heppaa ja vääntöä oli yli 100nm 6000 ylöspäin. Huippuvääntö oli takasella 108nm välillä 7500-10000rpm. Noiden muutoksien jälkeen se on ihan ERI pyörä. Äänet eivät olleet ainakaan minusta häiritsevän kovat akran koko putkistolla ja kulutus ja moottorin lämmöt laskivat. Eniten moottoria rajoittavat aivan turhat toisio läpät, jotka eivät vakiona avaudu tarpeeksi ajoissa.(diablorosso @ Syys. 23 2010,17:37) kirjoitti