Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 44:een 44:sta
  1. #31
    Lainaa (TIJ @ Syys. 13 2010,19:20) kirjoitti
    okei ruisku tuli jossain vaiheessa oisko ollu -06 tai -07 ? melko samaan aikaan kuin trumppaankin

    scramblerin kampura on sama kuin america / speedmaster -customeissa, joihin se puolestaan laitettiin luomaan hd-tyyppistä äänimaailmaa..
    Trumppaan ruiskut tuli kait 2007 tai 2008?

    Scramblerissä tosiaan kai ainoa syy kampuran eroon on äänissä. Itse pidän Scramblerin äänistä - TRX Yamahassa sama firing order (tai jokin sellainen) ja siinäkin äänimaailma on kohdallaan. Tosin Scrambler on vakiona aivan liian hiljainen kyllä, mutta sen saa helposti korjattua.

    H-D:n ruiskuista ei ole mitään käsitystä, muuten kuin tuon Buellin kautta. Hieno moottori, minä pidän ehkä eniten niistä mitä on tullut omistettua / ajettua. Voimaa on kautta kierrosalueen koko ajan käytettävissä ja ääni on hieno.
    Retired
  2. #32
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 13 2010,20:11) kirjoitti
    Lainaa (TIJ @ Syys. 13 2010,19:20) kirjoitti
    okei ruisku tuli jossain vaiheessa oisko ollu -06 tai -07 ? melko samaan aikaan kuin trumppaankin

    scramblerin kampura on sama kuin america / speedmaster -customeissa, joihin se puolestaan laitettiin luomaan hd-tyyppistä äänimaailmaa..
    Trumppaan ruiskut tuli kait 2007 tai 2008?

    Scramblerissä tosiaan kai ainoa syy kampuran eroon on äänissä. Itse pidän Scramblerin äänistä - TRX Yamahassa sama firing order (tai jokin sellainen) ja siinäkin äänimaailma on kohdallaan. Tosin Scrambler on vakiona aivan liian hiljainen kyllä, mutta sen saa helposti korjattua.

    H-D:n ruiskuista ei ole mitään käsitystä, muuten kuin tuon Buellin kautta. Hieno moottori, minä pidän ehkä eniten niistä mitä on tullut omistettua / ajettua. Voimaa on kautta kierrosalueen koko ajan käytettävissä ja ääni on hieno.
    Kyllä, mulla pelkkä käyntiääni ratkaisee tämän valinnan Spåran puolelle
    Kickstart, deserve the ride!
  3. #33
    Lainaa (s&s @ Syys. 13 2010,07:41) kirjoitti
    Lainaa (TIJ @ Syys. 12 2010,23:11) kirjoitti
    sportster sport olis varmaan melko lähellä nyt haluttua. semmosen löytäminen vaan voi olla hankalaa. niitä ei alkujaankaan oo hirveesti myyty ja tyypillisesti viimeistään toinen omistaja on heittänyt täysin säädettävät takaiskarit jokeen ja heittänyt keulaan 4 astetta lisää kun on tarvinnut saada mataloitu harley-look. mut harley-tapaan after-market raamatuista seuraava omistaja puolestan voi poistella tilalle vaikka öhlinsiä jos niikseen tulee. huomioi myös että jos sopivan halpa 883 tulee vastaan niin sen päivitys 1200:ksi on täysin rutiinitoimenpide.
    Mites XR1200? Mielestäni ajoltaan paras H-D mitä tehtaalta on tullut, voimaa vakiota enemmän ja kerrankin kunnon jarrut, tosin takaiskarien päivityksen vaatii...
    Koska V-rod ei liene optio, niin XR1200 on ainoa H-D minkä mitenkään pystyy edes kuvittelevan kilpailemaan Trumpettien kanssa prätkänä.

    Immateriaalisiin ominaisuuksiin en ota kantaa.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  4. #34
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    883 häviää hieman varttimaililla Bonnevillelle, 1200 vie Trumppaa kuin pässiä narussa.
    Dirty Nasty Furriner
  5. #35
    Scrambler ei tosiaan ainakaan ole mikään tykki, mutta ei siltä kai sellaista kukaan odotakaan? 58hv ja 230kg.
    Retired
  6. #36
    Kummatkin hienoja laitteita... Mutta kummatkin NIIIIN erilaisia... Paha valinta...
    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  7. #37
    Jos haluat helpon ja luotettavan niin Bonnie, jos taas jotain muuta niin Spora. Itsellä Bonne/Thrux, ja ei mitään sähkövikoja, ei sammu sateessa, eikä polta sulakkeita. Ihan näin Stagalle...
    Thruxton -06
    Predators
  8. #38
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Ja mitähän vaikeaa tai epäluotetavaa Sporassa on ?
    Dirty Nasty Furriner
  9. #39
    Lainaa (JaZZo @ Syys. 12 2010,22:42) kirjoitti
    Lainaa (Jadexia @ Syys. 12 2010,22:27) kirjoitti
    Ja jos siihen hoodeehen päädyt, niin osta miesten pyörä älä sporaa... Dyna jos ei Softailia perse kestä...
    ja tämän tämmösen kommentinhan voi jättää aivan omaan arvoonsa.
    Joo niin voi, on taas tullut oltua kännissä. Mun jalat ei halunnut sporttiin taipua.
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  10. #40
    Lainaa (Staga @ Syys. 14 2010,05:28) kirjoitti
    Ja mitähän vaikeaa tai epäluotetavaa Sporassa on ?
    Oma kokemus Bonne vs. Spora niin Bonne oli helpompi ja kevyempi ajaa. Suoraselkäinen ajoasento muutenkin toimii itselläni paremmin. Koeajollahan noi selviää. No ei nyt epäluotettava, mutta Triumppi on viimeistely paremmin. Ja nyt puhun uusista.
    Thruxton -06
    Predators
  11. #41
    Lainaa (Staga @ Syys. 13 2010,22:05) kirjoitti
    883 häviää hieman varttimaililla Bonnevillelle, 1200 vie Trumppaa kuin pässiä narussa.
    Ilman nitropulloa ja ahdinta on sporan kulku, oli kumpi hyvänsä, on niin naurettava että en jaksa kuvitella moista edes harkitsevan henkilön olevan mistään kohtaa millään tapaa kiinnostunut varttimailin ajoista.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  12. #42
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Pomon uusi Thunderbird on hukannut sähköjä uudesta lähtien, nyt selvisi että johdot on tehty pitkin vi___ua. No kai se tulee kuntoon ennen lumia...
    Muuten on kyllä hemmetin makea laitos, pitäis kysyä onko Lucas tehnyt sähköt...

    Ja Teuwo, se mitä sä ajattelet ei kiinnosta ainakaan mua, Sporaa harkitsin ja kyllä se varttimailin aikakin kiinnosti. Dyna sitten voitti isomman runkonsa ansiosta.
    Noh, eiköhän sulta liikene vielä topiccia koskevia vinkkejäkin
    Dirty Nasty Furriner
  13. #43
    Lainaa (Teuwo @ Syys. 14 2010,12:57) kirjoitti
    Lainaa (Staga @ Syys. 13 2010,22:05) kirjoitti
    883 häviää hieman varttimaililla Bonnevillelle, 1200 vie Trumppaa kuin pässiä narussa.
    Ilman nitropulloa ja ahdinta on sporan kulku, oli kumpi hyvänsä, on niin naurettava että en jaksa kuvitella moista edes harkitsevan henkilön olevan mistään kohtaa millään tapaa kiinnostunut varttimailin ajoista.
    Jaa. Turbobusa tai litran ratakyykkima. Muut ei oo mitaan..!
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  14.  
  15. #44
    Lainaa (GoSpel @ Syys. 14 2010,18:20) kirjoitti
    Lainaa (Teuwo @ Syys. 14 2010,12:57) kirjoitti
    Lainaa (Staga @ Syys. 13 2010,22:05) kirjoitti
    883 häviää hieman varttimaililla Bonnevillelle, 1200 vie Trumppaa kuin pässiä narussa.
    Ilman nitropulloa ja ahdinta on sporan kulku, oli kumpi hyvänsä, on niin naurettava että en jaksa kuvitella moista edes harkitsevan henkilön olevan mistään kohtaa millään tapaa kiinnostunut varttimailin ajoista.
    Jaa. Turbobusa tai litran ratakyykkima. Muut ei oo mitaan..!
    No kyse ole kummastakaan, vaan siitä että käytännössä lähes mikä tahansa viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana tehty iso prätkä on nopeampi kuin kumpikaan spora.

    Henkilö joka on valmis maksamaan melkoisen monta tonnia sporasta, jonka mikä tahansa halpisroiske pesee mennen tullen vartilla, ei luultavasti pidä vartin aikaa kovinkaan tärkeänä kriteerinä. Varsinkin kun ketjun aloittaja puhui leppoisasta pyörästä, jolloin suorituskyky ei oletettavasti ole avainominaisuus.

    Ja vaikkakin Staga saattaa vaatimattomasti olettaa lukuisten muiden motoristien olevan automaattisesti mahdottoman kiinnostuneita sporien kulusta - koska hän tekee niin.
    Niin edelliseen vedoten en pidä sitä kovin todennäköisenä.

    En edes kuvittele mielipiteeni olevan mikään pyöränostokriteeri kenellekkään, mutta ihmettelen kyllä mitä erityistä pahaa siinä XR1200 mahtaa olla joka tekisi siitä huonomman kuin muut sporat, varsinkin huomioiden parempien jarrujen ja keulan pelkät turvallisuusedut.

    Johonkin muinaiseen sporaan kauppasin minulle jääneet ylimääräiset AP-Lockheedin jarrut ja sovikepalat ja siinä sivussa ihmettelin miksei siinä ollut kunnollisia jo alunperinkin.

    Esim. Triumph T-birdillä kurvanneena en oikein keksi mikä ihme Sporassa olisi parempaa, paitsi se että se on H-D - jos sille panee arvoa. Ja sama pätee kyllä Bonnevilleenkin.



    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12