Trumppaan ruiskut tuli kait 2007 tai 2008?(TIJ @ Syys. 13 2010,19:20) kirjoitti
Scramblerissä tosiaan kai ainoa syy kampuran eroon on äänissä. Itse pidän Scramblerin äänistä - TRX Yamahassa sama firing order (tai jokin sellainen) ja siinäkin äänimaailma on kohdallaan. Tosin Scrambler on vakiona aivan liian hiljainen kyllä, mutta sen saa helposti korjattua.
H-D:n ruiskuista ei ole mitään käsitystä, muuten kuin tuon Buellin kautta. Hieno moottori, minä pidän ehkä eniten niistä mitä on tullut omistettua / ajettua. Voimaa on kautta kierrosalueen koko ajan käytettävissä ja ääni on hieno.
Retired
Kyllä, mulla pelkkä käyntiääni ratkaisee tämän valinnan Spåran puolelle(TwinTenox @ Syys. 13 2010,20:11) kirjoitti
Kickstart, deserve the ride!
Koska V-rod ei liene optio, niin XR1200 on ainoa H-D minkä mitenkään pystyy edes kuvittelevan kilpailemaan Trumpettien kanssa prätkänä.(s&s @ Syys. 13 2010,07:41) kirjoitti
Immateriaalisiin ominaisuuksiin en ota kantaa.
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
883 häviää hieman varttimaililla Bonnevillelle, 1200 vie Trumppaa kuin pässiä narussa.
Dirty Nasty Furriner
Scrambler ei tosiaan ainakaan ole mikään tykki, mutta ei siltä kai sellaista kukaan odotakaan? 58hv ja 230kg.
Retired
Kummatkin hienoja laitteita... Mutta kummatkin NIIIIN erilaisia... Paha valinta...![]()
Hullu se on...
Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
Honda CB600 Hornet -07 (ex)
Honda CRF 250 R 2006
Jos haluat helpon ja luotettavan niin Bonnie, jos taas jotain muuta niin Spora. Itsellä Bonne/Thrux, ja ei mitään sähkövikoja, ei sammu sateessa, eikä polta sulakkeita. Ihan näin Stagalle...
Thruxton -06
Predators
Ja mitähän vaikeaa tai epäluotetavaa Sporassa on ?
Dirty Nasty Furriner
Joo niin voi, on taas tullut oltua kännissä. Mun jalat ei halunnut sporttiin taipua.(JaZZo @ Syys. 12 2010,22:42) kirjoitti
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Oma kokemus Bonne vs. Spora niin Bonne oli helpompi ja kevyempi ajaa. Suoraselkäinen ajoasento muutenkin toimii itselläni paremmin. Koeajollahan noi selviää. No ei nyt epäluotettava, mutta Triumppi on viimeistely paremmin. Ja nyt puhun uusista.(Staga @ Syys. 14 2010,05:28) kirjoitti
Thruxton -06
Predators
Ilman nitropulloa ja ahdinta on sporan kulku, oli kumpi hyvänsä, on niin naurettava että en jaksa kuvitella moista edes harkitsevan henkilön olevan mistään kohtaa millään tapaa kiinnostunut varttimailin ajoista.(Staga @ Syys. 13 2010,22:05) kirjoitti
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
Pomon uusi Thunderbird on hukannut sähköjä uudesta lähtien, nyt selvisi että johdot on tehty pitkin vi___ua. No kai se tulee kuntoon ennen lumia...
Muuten on kyllä hemmetin makea laitos, pitäis kysyä onko Lucas tehnyt sähköt...
Ja Teuwo, se mitä sä ajattelet ei kiinnosta ainakaan mua, Sporaa harkitsin ja kyllä se varttimailin aikakin kiinnosti. Dyna sitten voitti isomman runkonsa ansiosta.
Noh, eiköhän sulta liikene vielä topiccia koskevia vinkkejäkin![]()
Dirty Nasty Furriner
Jaa. Turbobusa tai litran ratakyykkima. Muut ei oo mitaan..!(Teuwo @ Syys. 14 2010,12:57) kirjoitti
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
No kyse ole kummastakaan, vaan siitä että käytännössä lähes mikä tahansa viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana tehty iso prätkä on nopeampi kuin kumpikaan spora.(GoSpel @ Syys. 14 2010,18:20) kirjoitti
Henkilö joka on valmis maksamaan melkoisen monta tonnia sporasta, jonka mikä tahansa halpisroiske pesee mennen tullen vartilla, ei luultavasti pidä vartin aikaa kovinkaan tärkeänä kriteerinä. Varsinkin kun ketjun aloittaja puhui leppoisasta pyörästä, jolloin suorituskyky ei oletettavasti ole avainominaisuus.
Ja vaikkakin Staga saattaa vaatimattomasti olettaa lukuisten muiden motoristien olevan automaattisesti mahdottoman kiinnostuneita sporien kulusta - koska hän tekee niin.
Niin edelliseen vedoten en pidä sitä kovin todennäköisenä.
En edes kuvittele mielipiteeni olevan mikään pyöränostokriteeri kenellekkään, mutta ihmettelen kyllä mitä erityistä pahaa siinä XR1200 mahtaa olla joka tekisi siitä huonomman kuin muut sporat, varsinkin huomioiden parempien jarrujen ja keulan pelkät turvallisuusedut.
Johonkin muinaiseen sporaan kauppasin minulle jääneet ylimääräiset AP-Lockheedin jarrut ja sovikepalat ja siinä sivussa ihmettelin miksei siinä ollut kunnollisia jo alunperinkin.
Esim. Triumph T-birdillä kurvanneena en oikein keksi mikä ihme Sporassa olisi parempaa, paitsi se että se on H-D - jos sille panee arvoa. Ja sama pätee kyllä Bonnevilleenkin.
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-