Moi,
Mulla kävi Viragon kanssa hassusti, ja vaihtostonga vääntyi käyttökelvottomaksi. Originaalitanko on aivan liian ahdistava melkein 180 cm pitkälle miehelle, ja siis uusi suorempi tanko pitäisi hankkia. En vain oikein löydä mistään vanhan mittaan sopivia. Olisiko kenelläkään suosituksia mistä kannattaa tankoja kysellä ja millaisilla mitoilla varustettuja tankoja voitte suositella?
Stormilta hommasin omaan Viragoon sen perinteisen Drag Barin. Mittoja en kyllä muista mutta mukavasti muuttui ajoasento. Oli nimittäin paikallaan entisen omistajan jäljiltä semmoinen kauhia apehanger-stonga jolla pysyi ainakin kainalot kuivana... *Pittääpi vaan laittaa vielä riserssit jotta saapi tankoa hieman ylemmäs ku meinaa ottaa tanko tankkiin kiinni käännettäessä. En tiedä että ottaisko vakio-Viragossa. Tohon mun pyörään on vaihdettu pitempi keula, tankkia on muokattu eri asentoon yms... Tulipas pitkä ja sekava vastaus mutta jospa tästä jotain apua olisi. *
![]()
Loud pipes save lives.
käys kysäseen www.yccf.fi
saattaa jopa joltain löytyäkkin..
-K-
![]()
Itse touhusin (tai kaveri) orggis sarvista leveämmät ruuvipenkissä. Tiukasti kiinni ja 2 metrisellä putkella vähän kerrallaan kahvojen kohdalta vääntöä.
LTD:n sarvet sojotti suoraan taaksepäin kuin kottikärryssä. Nyt o hyvät, tuli noin 5 cm leveyttä lisää ja rannekulma parani. Aika lähellä luonnollista asentoa.![]()
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"