MORO
Tulipa päivitettyä fzs600 otsikon mukaseen fillariin. Joo ja sit muutama kysymys. Koskas sitä punapäistä avainta tulee käyttää ja viel toinen ettäs jos käyttää akun kengät irti nii tarviikos tehä jotain kommervenkkejä ku laittaa ne takasi paikalleen. noi niinku ajonestoa jne jne ajatellen??![]()
Katsos Martta Tarzanin käsivartta.
nyk. Z750 -2004
ex. FZ6-S *-2006
ex. *FZS600 -2002
ex. AR125 -1984
ex. Suzuki S1 -1990
Eikös se ollu näissä jamahoissa niin, että sillä punasella avaimella saa teetettyä uusia avaimia pyörään. Sillä koodataan uudet avaimet. Se on siis sellanen "Master Key". Ja olikohan vielä niin, että ilman sitä eivät uusi lukkoja, jos tarve sellaista vaatisi. Näin muistaakseni mulle opetettiin ku ton fz1:n ostin.
GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
Punaisella avaimella koodataan uudet avaimet ajoneston kanssa yhteen. Punaista avainta ei tule siis ikinä pitää ajossa mukana.
Akun irti ottaminen ei aiheuta mitään ylimääräisiä toimenpiteitä.
FZ6-s -04 -> Z750 -09
No juu kiitoksia vaa kauhiasti!!!![]()
Katsos Martta Tarzanin käsivartta.
nyk. Z750 -2004
ex. FZ6-S *-2006
ex. *FZS600 -2002
ex. AR125 -1984
ex. Suzuki S1 -1990
Ja ettei homma menis liian helpoksi, niin nykyään punaisen avaimen mukana tulee pieni metallilevy johon on stansattu koodinumero.
Eivät tilaa/pysty tilaamaan (Yamaha Center) uutta avainta jos ei ole lätkää esittää.
Ainakin tuon mun -08 FZ1:sen kohdalla näin.
Olettaisin että Yamahalla yleistyy (jo yleistynyt??) kyseinen käytäntö avaimien lisätilauksien kanssa.
Eli ei kannata hukata sitä pikku metallinpalaa avaimien mukana.
![]()
En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty