Mitenkäs tällainen toteutetaan? Jos löytyy edellisiä keskusteluja aiheesta ja mielellään myös kuvia toteutuksista niin laittaisitteko linkkiä tms... tulemaan.
Vaihdevipu toteutus on ilmeisesti myös monessa muussa Hondamallissa samanlainen joten toteutuksen ei välttämättä tarvitse olla Firebladesta.
Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
Ei se tuohon ihan äkkiä onnistu vakioilla polkimilla, tilaa kun on rungon alla aika vähän.
Joku valmis jalkatappisarja lie helpoin konsti.
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Toimiskohan tämä?
Eli vfr:n vipu![]()
Hånda CBR954 & KTM 300 EXC
RC51 ROGUEsta löytyy vastaava ihan kuvien kanssa.(kataja @ Syys. 09 2010,11:52) kirjoitti
Itse toteutin tällä tapaa, tosin kampi oli jonkun hondan jossa oikeat poorit ja vähän alumiinia piti hitsailla että tuli hyvä. Korkeuden säätö aika karkea, kun poori kerrallaan pitää laittaa
Kawasaki KX 450F