^Ehkä te nyt jotenkin pärjäätte siellä keskenäänkin![]()
Jaa-a... Kyllähän toiset kuseekin pätkittäin.
Ovat monet sen ikäisiä, ettei se eturauhasestakaan voi vielä....
Ne ei kai vaan voi päättää.... kusisko... vai ei.... kusisko...![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Matka, ruoka ja majoitushan on jo maksettu(Taajuus @ Marras. 09 2010,11:36) kirjoitti
Mitäs muuta sie tartteet... eiköhän noillakin jo alkuun pääse![]()
Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD
Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli
Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
Tota... Juuei.(~Candice~ @ Marras. 09 2010,13:09) kirjoitti
Mikään noista mainituista ei ennenkään ole budjetin jellonasosaa syönyt... Vaan juoma![]()
Palasin vastaavalta risteilyltä viime viikolla ja vieläkin heikottaa.
On se Tallinnan meri ilma niin saastunutta että siellä tulee "tukka" kipeeksi. *
Nimimerkillä: Ei koskaan enään..
Terveisin Reiska
- Kawasaki Z1000SX -
Halavalla menee mutta menköön...eli 2 jäsenhintaista matkaa ruokineen tarjolla,
HINTA VAIN 49€/hlö!
![]()
Niin... omista hautajaisistakin yleensä tietää etukäteen!(Jassu @ Marras. 09 2010,11:36) kirjoitti
![]()
1 paikka vielä jäljellä ja hinta sen 49€/hlö ruokineen!(~Candice~ @ Marras. 10 2010,21:39) kirjoitti
![]()
Mulla jää kanssa tälläerää lähtemättä. Esitetystä työvuorotoiveesta huolimatta olen viikonlopun töissäHarmittaa melkoisesti, mutta tämä työ sitoo. Onneksi mun lippu on jo mennyt
Pitäkäähän hauskaa![]()
Mä en tästä tykkää yhtään... *(Yokozuna @ Marras. 11 2010,11:33) kirjoitti
Enkä siitä et toi karkki-candicekin jättää tulematta.. *
Noh, bileet on silti! *![]()
----Moottoripyörä on monessa suhteessa parempi kuin mies----
VTR SP1 <3
Tästähän tulee poikien matka, tytöt jättävät "uppoavan" laivan![]()
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Kyllä mä oon lähdössä...ai niin..en oo enää tyttö.(Markku @ Marras. 11 2010,12:59) kirjoitti
![]()
BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
ER-6f 2006
Juu en ole perumassa matkaani, vaan pohdin kuinka Tampereelta pääsee Skattalle...
Pikkujoulut siellä, eikä arvaa luvata, et lauantai aamuna olis ajokunnossa *
Siis juup, juna kulkee, ehkä jos ei ole pakkasta tai sada lunta tai...
Mut jos joku olis autoilemassa sieltä suunnalta sillon? *![]()
KTM 640 SM
Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
Aikuinen nainen mä oooooooon. Ja käyn muuten ottamassa perjantaina pientä alkulämpöä firman pikkujouluista *(Nasu @ Marras. 11 2010,14:05) kirjoitti
Ainiin ja jos laadukas seura kelpaa niin julkisilla tähtään Turusta tonne satamaan mut musta tuntuu et käytän bussiyhteyttä kun se on tuttu, turvallinen ja luotettava
OT: 2008 Turun orgilaisten pikkujouluihin menin suoraan firman kemuista, zanzibarissa oltiin. En muista turhia orgin tapaamisesta, olipahan muuten eka turkulaisten miitti mihin osallistuin. Mahdoinko tehdä hyvän vaikutuksen...
Kohti ääretöntä - ja sen yli!
Jippii! *![]()
Uusi henkilökortti valmistui hyvissä ajoin ennen reissua. Muistakaahan varmistaa, että matkustusasiakirjat on kunnossa. Passi tai henkilökortti pitää olla mukana. Ajokortti ei kelpaa, vaikka siinä olisi paras A-luokka merkittynä. *![]()
--
in the past: ZZR1400^4 + ZZR1200 + oranssi välähdys
Vielä yksi jäsenhintainen paikka myymättä, lähtee 49e:lla!
HINTA SISÄLTÄÄ RUOAN
Tällä tietoa vielä yksi paikka vailla uutta omistajaa. Jos reissu innostaa, niin laita mailia tallinna@moottoripyora.org . Myynnissä oleva paikka on jäsenhintainen ruokailun sisältävä paketti.
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Moi! Onhan lippujen ym. jako vasta satamassa. Pitääkö olla maksukuitti mukana??
Reijo Niemelä
Liput jaetaan satamassa minun ja suzukain toimesta, liput on henkilökohtaisia, eli jokaisessa lipussa on retkelle lähtevän henkilön nimi
Viikon kuluttua ehkä palattu Tallinnasta?(Petri12r @ Marras. 15 2010,06:20) kirjoitti
![]()
Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
Muttei varmasti vielä selvitty(Old motoman @ Marras. 15 2010,07:21) kirjoitti
![]()
<p><strong> </strong></p>
Vielä olisi yksi jäsenhintainen reissu kaupan. Ko. matka ei sisällä ruokailua eli hinta 49e.
Yksi paikka jäljellä!!! Muutokset matkustajiin otetaan vastaan keskiviikkoon saakka, sen jälkeen ei enää muutoksia oteta vastaan.
Muttei varmasti vielä selvitty[/QUOTE]
Näinkin voi olla! Mutta on vielä muistissa "viikon tissuttelu" Canarialla! Eli voin jättää joka toisen ryypyn väliin!!
No siitähän seuraa,että olen melkein selvin päin!![]()
Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
Kiitos tarjouksesta. Meikäläinen on näillä näkymin menossa swampyn kyydillä kohti satamaa.(scuuba @ Marras. 15 2010,20:18) kirjoitti
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
mites on rahanvaihdon kanssa. kannataako jo suomen puolella vaihtaa esim. pankissa vai tallinnassa vai missä muumi?
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Itse kävin vielä vaihtamassa Forex:ssa. Ensi vuonna ei enää tarvitse.
Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
Tänks but nou tänks, suuntaan Hkiin sittenkin jo perjantaina (ja takas tod näk maanantaina)(scuuba @ Marras. 15 2010,20:18) kirjoitti
![]()
Kohti ääretöntä - ja sen yli!
Semmonen harmaa muistikuva jostain tuli mieleen että Tallinnan puolella satamassa olis halvin vaihtaa?!? voin toki olla täysin väärässäkin(Salmon @ Marras. 16 2010,23:43) kirjoitti
![]()