Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 105:een 105:sta
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry vanhentuva jäsenyys
    Lainaa (GuessWho @ Syys. 13 2010,08:34) kirjoitti
    Tää ei vissiin tarkota sitä blondia venakkoa joka äityi ikuistamaan meitä muistikortilleen haminan torin laidalta ? Tuntomerkit kyllä mätsäis aika hyvin... Paitti ette se paheksunu vaan hymyili niin että suopo meinas kelliä kumoon.
    Oli se kyllä sen näköinen emäntä että lähellä oli kaatuminen. Ja se hymy... *
    Mullakun oli vauhtia about 130kmh siinä nupulakivisessä liikenneympyrässä 40 alueella niin en kerennyt kun vähän vilkutella iloisesti.
    Teki mieli ottaa muutama kierros mutta ei taittunut
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
    tummia silmiä, isoja utareita, hymyileviä blondeja venakoita, 130km/h liikenneympyrässä… kyynel vierii pitkin tissiposkeani.. *
    Lainaa (Aapo @ Syys. 13 2010,10:25) kirjoitti
    tummia silmiä, isoja utareita, hymyileviä blondeja venakoita, 130km/h liikenneympyrässä… kyynel vierii pitkin tissiposkeani.. *
    nih, ja noi kaikki oli vaan lieveilmiöitä sille ISOLLE hauskalle =)
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Ei se mimmi teille hymyillyt, se hymyili mulle. Mä vilkutin niille ja sain palkkioksi se kauniin hymyn

Eikö olekin haastavaa ajaa Haminan liikenneympyrää, kun vauhti kasvaa likeelle puoltatoista sataa... Siellä oli suntiolla tapulitornissa hämmennys, kun pää pyöri villisti samaa rataa kaahareiden kanssa. Huomenna saadaan lukea kirkollislehdestä, että pappi on kuollut kirkon torniin, kun niskat on kiertynyt ympäri. Selvästi huonompi paikka katsella kaahaamista, kuin tavallinen parveke. Ollaanko me nyt tapettu pappi ja ollaan syyllisiä.... Aahaa, syyllinenhän on tietenkin veturi tai tässä tapauksessa se tarakkaharakka, jolla oli kireät nahkapöksyt. Se sai kirkonmiehen sekoamaan täysin, kun infernaallisen lepakko-mopon tarakalla istui hemaiseva gimma. Mun mielestä sille tarakkaharakalle pitäisi laittaa sakko törkeästä liikenteen vaarantamisesta, olisi edes laittanut päällensä jotkut pula-ajan vaatteet, jotta olisi säädyllisyys säilynyt. Ja sit vielä se valkoinen moottoripyörä, se helvetinkone, jossa niinikään oli kaksi päällä. Se takaritsillä istunut ihminen oli selvästi nainen. Onko tämä nyt sitten jotenkin sukupuolista syrjintää, kun kaikki naaraat istuu pakkarilla ja ei aja motskareita. Istuiko ne vaan siellä pakkarilla pelkästään rienaamistarkoituksessa ja sen takia, että katseet kiinnittyisi niihin, eikä valtavaan ja tappavaan ylinopeuteen. Tästä täytyy nyt tehdä lakialoite, että aina kaksi päällä ajettaessa kuljettaja on se naaraspuoleinen. Silloin katseet kiinnittyy pelkkään ylinopeuteen, eikä siihen pakkarilla istuvaan kinkkuun. Tämähän olisi selvä liikenneturvallisuuden parannus, jolla vältettäisiin kaikkien sivullisten kuolemat, kun tappaja-moottoripyörät liikkuu letkassa. Taidankin heti ottaa yhteyden Eero Heinäluomaan, se osaa niin hienosti syyllistää ja ajaa asioita, ilman että omaa itseensä tarvitsee tutkia. Se on sellainen sävyisä ja sopuisa henkilö, jolla on puhtaat paperit ja sen on helppo osoittaa sormella kaikkia muita. Tämä olisi mielestäni se paras tapa edetä ja toimia, että ei tulisi poliittista ja uskonnollista selkkausta moottoripyöräilevien pariskuntien naaraspuolisten perseiden tuijottamisesta. Kristillisdemokraattien ei anna tätä hommaa hoitaa, koska ne kieltäisi kaiken mukavan ja houkuttelevan pukeutumisen, koska se olisi kaikkien moraalikäsitysten kannalta vaarallista lapsille ja nuorisolle. Lapsia alkaisi kuolla, jos naisten kireät nahkapuvut yleistyisvät. Se olisi selkeästi huonompi asia, kuin ylinopeus, koska se olisi sen kerrannaisilmiö, jonka hallittavuutta olisi vaikea kontrolloida.

Ei helvetti, mä lähden hoitoon....

Hauksaa alkavaa viikkoa kaikille, reissu oli kaikesta huolimatta hieno ja onnistunut
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    kerpeles ei se kausi ookkaan ohi vielä *

ohjaus laakeri oli löystynyt ny kirrattu ja testi kimurat ajettu
    ei nulju enään *

BMW R1200GS & RF 900 R projekti
    Lainaa (GuessWho @ Syys. 13 2010,08:34) kirjoitti
    Paitti ette se paheksunu vaan hymyili niin että suopo meinas kelliä kumoon.
    Mä tipahin vaikkei Suopo kellinykkään

Ja vielä. Enempi naiskuskeja, semmosii jotka ei oo nössöi niinko mä joka lähtee kotiin muutaman märän mutkan hairahduksen takia. Ni sitte säilyy ne papit hengis. Ehkä.

Ai että mua korpee näin jälkikäteen kun kuulemma "heti" Myrskylän jälkeen oli kuivat tiet. Näin minulle on vakuutettu useaan otteeseen chatissä useiden koko reissun mukana olleiden toimesta. Vattu sentäs. Miks mä oon tämmönen ämmä

Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Lainaa (-Anu- @ Syys. 13 2010,21:31) kirjoitti
    kuulemma "heti" Myrskylän jälkeen oli kuivat tiet. Näin minulle on vakuutettu useaan otteeseen chatissä
    Jottai oikein kirpasisi, niin voin vielä kerran vahvistaa Oli hyvät tiet! Nami.

T: newbie (mistähän tota voi muuttaa)
    T: ile
    ......................
    suzuki GSX-R 1000 / 03 tourinkipyörä &
    suzuki GSX-R 1000 / 04 sininen keuliva ratapyörä
    ......................
    Lainaa (tkone @ Syys. 13 2010,21:33) kirjoitti
    **Titteli**
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    No, ei ku sit vaan kirjoittelemaan. Tämä on nyt viides viesti :-) 95 jäljellä ;)

......................
    ......................
    Lainaa (tkone @ Syys. 13 2010,21:33) kirjoitti
    Lainaa (-Anu- @ Syys. 13 2010,21:31) kirjoitti
    kuulemma "heti" Myrskylän jälkeen oli kuivat tiet. Näin minulle on vakuutettu useaan otteeseen chatissä
    Jottai oikein kirpasisi, niin voin vielä kerran vahvistaa Oli hyvät tiet! Nami.

Lisää vahvistusta asialle, kuivia oli tiet. Vaikkei ihan rajalle asti mentykään.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Ai niin, pitihän tämäkin julkaista.

Katsokaa hyvät immeiset, kun motoristi on antanut kaikkensa. Naamakin on ihan likaantunut luukun ollessa auki...

Kuva 1. Al Qaeda

"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    Hih. Hyvä kuva Tästä saatiin kyl hyvät naurut! Tosin oli kaikilla muillakin naama samannäköinen al gaida-moottoripanda.
    ......................
    ......................
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry vanhentuva jäsenyys
    Koskas seuraava viikonloppu ajelu on?? Mun tekee mieli
    Elämä on onneksi mutkikasta
  15.  
    Unohin!!! Kuveja: http://picasaweb.google.fi/ahyppon....ectlink

Jos joku kuva halutaa poijes ni viestii mulle vaa....
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234