Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Onko kenelläkään tietoa miten tuo vakiopleksissä oleva lisälippa pitäisi säätää että ilmavirtaus menisi mahdollisimman ylös?
    Auttaisikohan jokin lisälippa joka olisi hieman korkeampi siihen ettei kohina korvissa olisi niin hurja ihan jo 100km/h vauhdissa..
    Olen käyttänyt muutaman vuoden Laminar Lip tuuliohjainta
    jota myy baehr 95 euron hintaan.
    Olen ollut ihan tyytyväinen, hiljentää kypärämelua aika hyvin vaikka
    onkin pieni kokoinen. On helppo kiinnittää, kiinnitystä aluksi epäilin,
    mutta on hyvin pysynyt jopa Saksan moottoriteilläkin.
    Tuo Laminar voi ollakin hyvä systeemi mutta olen nähnyt muutamia pyöränkuvia joissa on asennettu ihan sellainen kokopleksi jossa on varmaan jotain 15cm korkeampi lippa kun vakiopleksissä..
    Tietääköhän joku mistä moista voisi kysellä..
    Lainaa (BMW-Masa @ Syys. 17 2010,15:27) kirjoitti
    Tuo Laminar voi ollakin hyvä systeemi mutta olen nähnyt muutamia pyöränkuvia joissa on asennettu ihan sellainen kokopleksi jossa on varmaan jotain 15cm korkeampi lippa kun vakiopleksissä..
    Tietääköhän joku mistä moista voisi kysellä..
    Olisikohan kyseessä AeroFlow?

Lähin paikka mistä tilailla on Tanska:

KOK MC
    Niels Ebbesensvej 10A
    DK7500 Holsteboro
    Denmark
    Tel: 45 97413722
    e-mail: info@kok-mc.dk
    ...
    Emmää mitään tiedä K100:sta, mutta aika monen pyörän pleksien ja pyörteiden kanssa olen taistellut. Siinä on oppinut sen, että aika yksilöllisiä asioita nää on. Se mikä toimii yhdellä, ei toimi toisella. Pleksin pituus, oma pituus tai ainakin selän pituus ja kypärä muodostavat kokonaisuuden, jossa yhdellä kohisee ja pyörittää. Toisella ei.

Siksi kannattanee (ainakin pidempää ostaessa) yrittää ennen hankintaa mallintaa tilannetta vaikka teippaamalla vanhaan pleksiin jatkopahvia tmv...
    <p>2002-2014</p>
  6.  
    http://shop.heroblobs.co.uk/products/aero-trim
    Tilasin tuommosen Tigeriin,( jossa testin mukaan oli paras kate. GS, Stelvio,Multistrada,Super Tenere )
    Edit
    JK Mikähän tuossa linkin liittämissä hämää, joskus onnistuu usein ei, nytkin esikatselussa näyttää että onnistuin vaan ei perkele toiminut, No onneksi Tiger pelaa....
    Edit 2. Noita näytti olevan GS:äänkin

An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ