Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Kylmänä ei tule mitään häiriöitä mutta kun lämpimänä esim juuri ajon jälkeen laittaa päristimen käyntiin syttyy punainen valo ja FI teksti . Onko kenelläkään hyvää vihjettä mikä voisi olla. Kun pysäyttää pyörän ja sammuttaa ja laittaa uudellen käyntiin valo sammuu

    Kaikki vinkit tervetulleita....
    Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
    Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
  2. #2
    Ihan villi veikkaus tyhmällä päällä, että joku anturi vetää viimeisiään. En tiedä saako kuin helposti ko. pyörästä vikakoodin näkyviin, mutta saattaisi auttaa vian paikallistamisessa.
  3. #3
    Onko esim jotakin johtonippuja yms joita voisi tarkastaa ja vaikka rasvata??
    Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
    Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
  4. #4
    Lambda-anturi?



    GSX1250FA
    XJR1300
  5. #5
    Lisäinfoa. Nyt lenkin jälkeen pistin virrat päälle, kaikki ok. Virrat pois ja toisen kerran päälle, ja kas, alkoi vilkuttamaan punaista vikavaloa, yhdeksän kertaa vilkutti valoa, tauko ja taas yhdeksän kertaa ja näin jatkui. Eli nyt tarvittaisiin infoa mikä vikana kun yhdeksän nopeaa vilkutusta??
    Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
    Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
  6. #6
    Eli jos oikein tutkein netin syövereitä tuo olisi IAT sensori?

    Eli ilmeisesti anturi ilmanputsarin kotelossa?? Mitä tuo vaikuttaa?

    Ehkä se tästä vielä iloksi muuttuu

    CODES:

    0 - bank angle sensor, ECM, PGM-FI fuse
    1 - MAP sensor
    2 - MAP sensor vacuum hoses, or sensor itself
    7 - ECT sensor poorly connected or open circuit
    8 - TP sensor, TP senspr wiring
    9 - IAT sensor connection, or open wire
    10 - Baro sensor, or connection, or wiring
    11 - Vehicle speed sensor, or connection or wiring
    12 - #1 injector connection, or faulty injector
    13 - #2 injectior connection or faulty injector
    14 - #1 connection or open/shorted circuit
    15 - #2 connection or open/shorted circuit
    18 - Cam pulse sensor, connection or loose sensor
    19 - Ignition pulse sensor, connection or loose sensor
    20 - faulty E-PROM in EC
    Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
    Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
  7. #7
    Lainaa (Peltsi2323 @ Elo. 27 2010,21:38) kirjoitti
    Eli jos oikein tutkein netin syövereitä tuo olisi IAT sensori?

    Eli ilmeisesti anturi ilmanputsarin kotelossa?? Mitä tuo vaikuttaa?

    Ehkä se tästä vielä iloksi muuttuu

    CODES:

    0 - bank angle sensor, ECM, PGM-FI fuse
    1 - MAP sensor
    2 - MAP sensor vacuum hoses, or sensor itself
    7 - ECT sensor poorly connected or open circuit
    8 - TP sensor, TP senspr wiring
    9 - IAT sensor connection, or open wire
    10 - Baro sensor, or connection, or wiring
    11 - Vehicle speed sensor, or connection or wiring
    12 - #1 injector connection, or faulty injector
    13 - #2 injectior connection or faulty injector
    14 - #1 connection or open/shorted circuit
    15 - #2 connection or open/shorted circuit
    18 - Cam pulse sensor, connection or loose sensor
    19 - Ignition pulse sensor, connection or loose sensor
    20 - faulty E-PROM in EC
    Näyttäisi siltä, että imuilman lämpötila-anturin johtoliitin on huonosti kiinni tai paskainen. Tai johto poikki. Anturi löytynee ilmanputsarin kotelosta. Ensiapuna johtoliittimen puhdistus. Huonolla tuurilla anturi on rikki. K-sarjan BMW:ssä oli mainittu samasta ongelmasta jollain asiaan vihkiytyneellä nettisivustolla. Laitan tänne linkin jos löydän.

    Löytyi se Linkki

    Ei varmaankaan ratkaise ongelmaa, koska konstruktio on varsin erilainen. Onpa muuten vain kattava paketti EFI-järjestelmän vianhaarukoinnista. Perusperiaate on kai kaikissa ruiskuissa jokseenkin sama.

    Kaikki vinkithän olivat tervetulleita...



    GSX1250FA
    XJR1300
  8. #8
    Jep, kaikki pitää katsoa Lauantai aamun ratoksi otin tankin sivuun ja katsoin ko anturin, on ilmanputsarin kotelossa ihan penkin puoleisessa reunassa. Oli piuha todella "kirauksessa", samassa johto nipussa toisen anturin kanssa. Otin anturin irti, rasvasin liittimen ja muutin piuhan reittiä pikkasen jotta sain johdolle löysää. Tänään ajettu ja testailtu, vielä ei vikavalo syttynyt useista kokeiluista huolimatta. Katsotaan riittikö tuo vai vieläkö syttyy vikavalo, sitten anturin vaihto, ilmeiseti muutaman kympin anturi....
    Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
    Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F
  9.  
  10. #9
    Eipä ole vikavalo enää häirinnyt

    Kysyin piruuttani tuon IAT anturin hintaa, eräässää Honda liikkeessä hinta oli 120€ !!!

    Netistä OEM osana 14$, aika hyvät katteet on pojilla!!



    http://www.hondapartshouse.net/pages....lt.aspx
    Honda CBR 929RR <- Honda VTR 1000F Firestorm <-
    Honda CBR 1100XX Blackbird <- Honda CBR 1000f <- Kawasaki ZZR 600 <- Honda MBX 125F