Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 158:sta
  1. #91
    Voi luoja, 90 viestiä yhdestä jarrunestesäiliön ruuvista.. Kele, teitä uusavuttomia
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  2. #92
    http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/BL_4.JPG

    Tuossa vaihdepolkimen yläpuolella olevista kolmesta kannen ruuveista se takimmainen alhaalta.. Ainakaan Knipexin pihdeillä ei saa otetta, on sen verran syvällä tuolla.



    Retired
  3. #93
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (J@ck @ Syys. 05 2010,21:04) kirjoitti
    Voi luoja, 90 viestiä yhdestä jarrunestesäiliön ruuvista.. Kele, teitä uusavuttomia *
    Tuupas kuule tonne mun isän "tallille" niin katotaa sitä uusavuttomuuden tilaa (jossa tuo ruuvi väänettiin) Voin sanoa että ei ole kelllään mitään sanottavaa uusavuttomuudesta.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  4. #94
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 05 2010,21:07) kirjoitti
    http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/BL_4.JPG

    Tuossa vaihdepolkimen yläpuolella olevista kolmesta kannen ruuveista se takimmainen alhaalta.. Ainakaan Knipexin pihdeillä ei saa otetta, on sen verran syvällä tuolla.
    Sivulla kaksi on tarinaa, joka auttaa varmaan tähänkin * Iskumeisseli, poraus, hitsaus, vastakierretappi*

    Työkaluja on monenlaisia, niinkuin käyttäjiäkin, mut nyt on pakko sanoa, noi kaikki toimii ja hätä ei ole ruuvin arvoinen eli ruuvi paskaksi vaan, kaupoista saa lisää



    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  5. #95
    Lainaa (shyhander @ Syys. 05 2010,21:21) kirjoitti
    Lainaa (J@ck @ Syys. 05 2010,21:04) kirjoitti
    Voi luoja, 90 viestiä yhdestä jarrunestesäiliön ruuvista.. Kele, teitä uusavuttomia *
    Tuupas kuule tonne mun isän "tallille" niin katotaa sitä uusavuttomuuden tilaa (jossa tuo ruuvi väänettiin) * Voin sanoa että ei ole kelllään mitään sanottavaa uusavuttomuudesta.
    ruuvista asiaa
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  6. #96
    Lainaa (tkard @ Syys. 05 2010,21:25) kirjoitti
    Työkaluja on monenlaisia, niinkuin käyttäjiäkin, mut nyt on pakko sanoa, noi kaikki toimii ja hätä ei ole ruuvin arvoinen * eli ruuvi paskaksi vaan, kaupoista saa lisää *
    Ruuvi on jo paskana, et sitä ei käy sääli (kaipa noita jostain saa), mutta kun nyt jäisi tuo kansi edes ehjäksi huomenna.
    Retired
  7. #97
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 05 2010,20:57) kirjoitti
    Joo, piti Buellista katsoa voimansiirron öljymäärä, mutta edellinen katsoja/vaihtaja/omistaja oli vetänyt pultit just niin kireelle kuin oli saanut. Kaks kolmesta sai auki, mutta sen kolmannen torx kannasta ei jäänyt mitään jäljelle. itselle yksi kynsi osittain mustaksi ja muuta vammaa käteen... Huomenna pitäis ihmetellä päämekaanikon kanssa, että saako auki, eli ei... Pakkohan se on saada. *

    Sitten on vielä se, että mistä pultti tilalle. Kun näyttää olevan harvalla kierteellä ja jotain ilmeisesti tuumakokoa... Että mä vihaan näitä juttuja, kun on jotain sellaista mistä pitäisi selvitä viidessä minuutissa - tulee siis mieleen, että tarkistanpa öljyt - ja sitten siihen hommaan menee kolme varttia ja se jää vielä tekemättä toistaiseksi... *
    Lähimmästä H-D liikkeestä löytyy takuulla sopiva torx-pultti. Noissa on se huono puoli että porukat käyttää paskoja vehkeitä ja rikkoo päät niillä, vielä kun T27 ei ole kaikkein yleisin (jos sama mitta kuin TC88:ssa).
    Itselleni tilasin 3/8" vääntiöön sopivan T27 Torx-hylsyn, pesee ne yleisimmät lelut sata - nolla.

    Niin ja pultti lienee UNC kierteellä, noihin saa tilattua vaikka titaanipultit ulkomailta jos siltä tuntuu.
    Dirty Nasty Furriner
  8. #98
    Lainaa (HAA @ Syys. 05 2010,02:04) kirjoitti
    3. En voi olla puuttumatta kantaan ja terminologiaan mitä täällä käytetään. Kyllä niinsanottua ristipäätä voidaan kansanomaisesti ajatella olevan periaatteessa kahta laatua, työkalujen puolesta. Se vanha ja perinteinen oli Philips ja uusi ja nykyään yleisempi on Pozidrive, molempia saatavana kokoluokissa 00-4, näin yleistäen. Joista yleisimmät koot ovat luokkaa 1 ja 2, ainakin moottoripyöriä ajatellen.
    Pysytäänpä tarkkana termien sekä materiaalisten ja immateriaalisten oikeuksien kanssa.

    Phillips

    Philips on radio.
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  9. #99
    Lainaa (J@ck @ Syys. 05 2010,21:04) kirjoitti
    Voi luoja, 90 viestiä yhdestä jarrunestesäiliön ruuvista.. Kele, teitä uusavuttomia *
    Enneminkin vääntöä poistotavasta, ei osaamattomuudesta...
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
  10. #100
    Kyllä on tullut irroteltua useampiakin ruuveja poraamalla, hitsaamalla, vastakierretapilla, iskumeisselillä. Silti tästäkin ketjusta löytyi ihan fiksuja vinkkejä. Itse olen aina hitsannut ruuviin/pulttiin jonkun tangon tms. pystyyn jota vääntänyt mut tuo mutterin hitsaaminen ja vielä sieltä sisältä onkin fiksu keino.

    Joskus riittää että polttaa puikon kiinni pultin kantaan ja vääntää lukkopihdeillä puikon juuresta.

    Iskumeisseli on yleensä niin järee vehje että ainakin omat jarrunestesäiliöt murtuu kiinnityksistä jos niitä käy iskumeisselillä hakkaamaan.

    Vastakierretappisarja on järkevä ostos jos vähänkään enemmän ropailee koneita mut jos nyt tarvii vain halvalla tuo yksi ruuvi irrottaa niin tässä tapauksessa kokeilisin hitsausta. Poraamisen jälkeen on jäljelle jäänyt nysä todennäköisesti niin lyhyt että siitä ei saa kunnon otetta ja jos itse kierre on hapettunut niin kohta sulla on semmonen möhjääntyny tappi enää pystyssä mihin ei pysty hitsaamaan tahi poraamaan vastakierretappia. Toisaalta voi olla että suurin kitka on ruuvin kannan ja nestesäiliön kannen välissä eli kun saa kannan pois pyörii itse kierreosa ihan sormin irti.
  11. #101
    Lainaa (BonAqua @ Syys. 06 2010,00:49) kirjoitti
    Kyllä on tullut irroteltua useampiakin ruuveja poraamalla, hitsaamalla, vastakierretapilla, iskumeisselillä. Silti tästäkin ketjusta löytyi ihan fiksuja vinkkejä. Itse olen aina hitsannut ruuviin/pulttiin jonkun tangon tms. pystyyn jota vääntänyt mut tuo mutterin hitsaaminen ja vielä sieltä sisältä onkin fiksu keino.

    Joskus riittää että polttaa puikon kiinni pultin kantaan ja vääntää lukkopihdeillä puikon juuresta.

    Iskumeisseli on yleensä niin järee vehje että ainakin omat jarrunestesäiliöt murtuu kiinnityksistä jos niitä käy iskumeisselillä hakkaamaan.

    Vastakierretappisarja on järkevä ostos jos vähänkään enemmän ropailee koneita mut jos nyt tarvii vain halvalla tuo yksi ruuvi irrottaa niin tässä tapauksessa kokeilisin hitsausta. Poraamisen jälkeen on jäljelle jäänyt nysä todennäköisesti niin lyhyt että siitä ei saa kunnon otetta ja jos itse kierre on hapettunut niin kohta sulla on semmonen möhjääntyny tappi enää pystyssä mihin ei pysty hitsaamaan *tahi poraamaan vastakierretappia. Toisaalta voi olla että suurin kitka on ruuvin kannan ja nestesäiliön kannen välissä eli kun saa kannan pois pyörii itse kierreosa ihan sormin irti.
    +1 Kirjoittajalle! Ja tosi on, hyviä vinkkejä satelee joka suunnasta Kyllä ruuvistakin saa näköjään puheen aihetta kehiin
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  12. #102
    Lainaa (tkard @ Syys. 06 2010,10:07) kirjoitti
    Lainaa (BonAqua @ Syys. 06 2010,00:49) kirjoitti
    Kyllä on tullut irroteltua useampiakin ruuveja poraamalla, hitsaamalla, vastakierretapilla, iskumeisselillä. Silti tästäkin ketjusta löytyi ihan fiksuja vinkkejä. Itse olen aina hitsannut ruuviin/pulttiin jonkun tangon tms. pystyyn jota vääntänyt mut tuo mutterin hitsaaminen ja vielä sieltä sisältä onkin fiksu keino.

    Joskus riittää että polttaa puikon kiinni pultin kantaan ja vääntää lukkopihdeillä puikon juuresta.

    Iskumeisseli on yleensä niin järee vehje että ainakin omat jarrunestesäiliöt murtuu kiinnityksistä jos niitä käy iskumeisselillä hakkaamaan.

    Vastakierretappisarja on järkevä ostos jos vähänkään enemmän ropailee koneita mut jos nyt tarvii vain halvalla tuo yksi ruuvi irrottaa niin tässä tapauksessa kokeilisin hitsausta. Poraamisen jälkeen on jäljelle jäänyt nysä todennäköisesti niin lyhyt että siitä ei saa kunnon otetta ja jos itse kierre on hapettunut niin kohta sulla on semmonen möhjääntyny tappi enää pystyssä mihin ei pysty hitsaamaan *tahi poraamaan vastakierretappia. Toisaalta voi olla että suurin kitka on ruuvin kannan ja nestesäiliön kannen välissä eli kun saa kannan pois pyörii itse kierreosa ihan sormin irti.
    +1 Kirjoittajalle! Ja tosi on, hyviä vinkkejä satelee joka suunnasta * Kyllä ruuvistakin saa näköjään puheen aihetta kehiin *
    Hehhe juu kyllä saapi ruuvista asiaa ja helpolla. Mites ois aihe venttiilinhatun oikeasta kiristys momentista
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  13. #103
    Lainaa (Staga @ Syys. 05 2010,22:05) kirjoitti
    Lähimmästä H-D liikkeestä löytyy takuulla sopiva torx-pultti. Noissa on se huono puoli että porukat käyttää paskoja vehkeitä ja rikkoo päät niillä, vielä kun T27 ei ole kaikkein yleisin (jos sama mitta kuin TC88:ssa).
    Itselleni tilasin 3/8" vääntiöön sopivan T27 Torx-hylsyn, pesee ne yleisimmät lelut sata - nolla.

    Niin ja pultti lienee UNC kierteellä, noihin saa tilattua vaikka titaanipultit ulkomailta jos siltä tuntuu.
    Lähin H-D liike on kaukana. Pultti aukesi iskumeisselillä (tai jollain sellaisella) aika helpostikin. Pitää käydä Porin pultissa kysymässä josko moista pulttia olisi heillä.



    Retired
  14. #104
    Aukesko se ruuvi sitten lopulta?

    Eikä ole vielä kukaan tainnut mainita Delvaccia ja Tissejä *
    Hånda CBR954 & KTM 300 EXC
  15. #105
    Lainaa (kataja @ Syys. 06 2010,13:22) kirjoitti
    Aukesko se ruuvi sitten lopulta?

    Eikä ole vielä kukaan tainnut mainita Delvaccia ja Tissejä *
    Sitä ruuvilla silmään, joka vanhoja muistaa!
    <p>Vanha patu..</p>
  16. #106
    Lainaa (jyke @ Syys. 05 2010,23:20) kirjoitti
    Lainaa (HAA @ Syys. 05 2010,02:04) kirjoitti
    3. En voi olla puuttumatta kantaan ja terminologiaan mitä täällä käytetään. Kyllä niinsanottua ristipäätä voidaan kansanomaisesti ajatella olevan periaatteessa kahta laatua, työkalujen puolesta. Se vanha ja perinteinen oli Philips ja uusi ja nykyään yleisempi on Pozidrive, molempia saatavana kokoluokissa 00-4, näin yleistäen. Joista yleisimmät koot ovat luokkaa 1 ja 2, ainakin moottoripyöriä ajatellen.
    Pysytäänpä tarkkana termien sekä materiaalisten ja immateriaalisten oikeuksien kanssa.

    Phillips

    Philips on radio.
    Niinpä.

    Ja Pozidriv on oikea termi, ei Pozidrive.

    Eikä täällä tunnu olevan käsitystä ruuvin ja pultin erostakaan.
    Kiinnitysväline on ruuvi, jos kierre menee kantaan asti. Kannalla, koolla ja pituudella ei ole merkitystä.
    Jos taas ko. välineessä on ennen kantaa kierteetön osa, on kyseessä pultti.

    Ja sitä kolossa olevaa voi myös yrittää Leathermanin crunchilla, on parhaat lukkopihdit joita olen itse testannut. Saa kiinni todella lujasti ja pienestäkin ulkonemasta.
    Monta mutteria, pulttia ja ruuvia on tuolla auennut.
    Old Suzuki never dies, it just looks that way.
  17. #107
    Lainaa (Ukkonen @ Syys. 06 2010,14:19) kirjoitti
    Eikä täällä tunnu olevan käsitystä ruuvin ja pultin erostakaan.
    Kiinnitysväline on ruuvi, jos kierre menee kantaan asti. Kannalla, koolla ja pituudella ei ole merkitystä.
    Jos taas ko. välineessä on ennen kantaa kierteetön osa, on kyseessä pultti.
    Ja höpön pöppö * Myös Pozidrive on oikea termi, ainakin käytännössä.



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  18. #108
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 06 2010,12:45) kirjoitti
    Lainaa (Staga @ Syys. 05 2010,22:05) kirjoitti
    Lähimmästä H-D liikkeestä löytyy takuulla sopiva torx-pultti. Noissa on se huono puoli että porukat käyttää paskoja vehkeitä ja rikkoo päät niillä, vielä kun T27 ei ole kaikkein yleisin (jos sama mitta kuin TC88:ssa).
    Itselleni tilasin 3/8" vääntiöön sopivan T27 Torx-hylsyn, pesee ne yleisimmät lelut sata - nolla.

    Niin ja pultti lienee UNC kierteellä, noihin saa tilattua vaikka titaanipultit ulkomailta jos siltä tuntuu.
    Lähin H-D liike on kaukana. Pultti aukesi iskumeisselillä (tai jollain sellaisella) aika helpostikin. Pitää käydä Porin pultissa kysymässä josko moista pulttia olisi heillä.
    Tuli mieleen että kierre taisi sittenkin olla UNF eli hieno kierre, UNC on karkea kierre... no vanha pultti mukaan malliksi.
    Dirty Nasty Furriner
  19. #109
    Jos ostatte noita PH ja PZ kärkiä tai meisseleitä niin ostakaa kunnollisia,ei mitään kolmen euron settiä koska niissä on huimia eroja kestävyydessä ja sitä myöten siinä kuinka se siellä ruuvin urissa pysyy ja kestää vääntää. Halvalla saa vaan kannat pilalle koska se kärki alkaa muuttaa muotoaan aika helposti. Ja molempien pitää olla puhtaita kun alkaa aukoa niitä.
  20. #110
    Lainaa (rellonen @ Syys. 06 2010,17:28) kirjoitti
    Jos ostatte noita PH ja PZ kärkiä tai meisseleitä niin ostakaa kunnollisia,ei mitään kolmen euron settiä koska niissä on huimia eroja kestävyydessä ja sitä myöten siinä kuinka se siellä ruuvin urissa pysyy ja kestää vääntää. Halvalla saa vaan kannat pilalle koska se kärki alkaa muuttaa muotoaan aika helposti. Ja molempien pitää olla puhtaita kun alkaa aukoa niitä.
    mut kun... tänään selvisi että kaverilla on ollut useita vuosia piilteman 10v takuulla olevia työkaluja ja hylsyt toimii edelleen ja välystäkään ei ole tullut? Eli nyt ei jymmärrä Hylsyt on ollut ahkerassa käytössäkin, eli voiko halvalla saada myös hyvää, ja varsinkin piiltemasta?
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  21. #111
    Lainaa (kataja @ Syys. 06 2010,13:22) kirjoitti
    Aukesko se ruuvi sitten lopulta?

    Eikä ole vielä kukaan tainnut mainita Delvaccia ja Tissejä *
    Ja vakki toimii oikeasti
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  22. #112
    Lainaa (tkard @ Syys. 05 2010,10:31) kirjoitti
    Lainaa (TunturiTT @ Syys. 05 2010,09:40) kirjoitti
    Isompi pyssy. Pitemmällä jatkolla pyöristyy mutteri.
    Ei tähän kai muutakaan vaihtoehtoa ole
    Ja näinhän tämä toimikin! Eli pultti lähti auki kun sai oikean pulttipyssyn käyttöön, ei montaa sekunttia mennyt kun aukesi on siinä eroa 20e ja 200e koneella
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  23. #113
    Lainaa (Ukkonen @ Syys. 06 2010,14:19) kirjoitti
    Lainaa (jyke @ Syys. 05 2010,23:20) kirjoitti
    Lainaa (HAA @ Syys. 05 2010,02:04) kirjoitti
    3. En voi olla puuttumatta kantaan ja terminologiaan mitä täällä käytetään. Kyllä niinsanottua ristipäätä voidaan kansanomaisesti ajatella olevan periaatteessa kahta laatua, työkalujen puolesta. Se vanha ja perinteinen oli Philips ja uusi ja nykyään yleisempi on Pozidrive, molempia saatavana kokoluokissa 00-4, näin yleistäen. Joista yleisimmät koot ovat luokkaa 1 ja 2, ainakin moottoripyöriä ajatellen.
    Pysytäänpä tarkkana termien sekä materiaalisten ja immateriaalisten oikeuksien kanssa.

    Phillips

    Philips on radio.
    Niinpä.

    Ja Pozidriv on oikea termi, ei Pozidrive.

    Eikä täällä tunnu olevan käsitystä ruuvin ja pultin erostakaan.
    Kiinnitysväline on ruuvi, jos kierre menee kantaan asti. Kannalla, koolla ja pituudella ei ole merkitystä.
    Jos taas ko. välineessä on ennen kantaa kierteetön osa, on kyseessä pultti.
    No eipä tunnu sinullakaan olevan käsitystä ruuvin ja pultin erosta.

    Molemmissa voi olla ennen kantaa kierteetön osa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #114
    Lainaa (rellonen @ Syys. 06 2010,17:28) kirjoitti
    Jos ostatte noita PH ja PZ kärkiä tai meisseleitä niin ostakaa kunnollisia,ei mitään kolmen euron settiä koska niissä on huimia eroja kestävyydessä ja sitä myöten siinä kuinka se siellä ruuvin urissa pysyy ja kestää vääntää. Halvalla saa vaan kannat pilalle koska se kärki alkaa muuttaa muotoaan aika helposti. Ja molempien pitää olla puhtaita kun alkaa aukoa niitä.
    Paitsi että esim biltsun hyllystä 90-luvulla(?) löytynyt 5 markan setti jossa tasa, risti, potsi ja kuusiopäät (yht 28kpl?), on ollut erittäin laadukas ja kestää edelleen.

    Joskus saa halvallakin hyvää.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #115
    Lainaa (scuuba @ Syys. 06 2010,21:00) kirjoitti
    Lainaa (rellonen @ Syys. 06 2010,17:28) kirjoitti
    Jos ostatte noita PH ja PZ kärkiä tai meisseleitä niin ostakaa kunnollisia,ei mitään kolmen euron settiä koska niissä on huimia eroja kestävyydessä ja sitä myöten siinä kuinka se siellä ruuvin urissa pysyy ja kestää vääntää. Halvalla saa vaan kannat pilalle koska se kärki alkaa muuttaa muotoaan aika helposti. Ja molempien pitää olla puhtaita kun alkaa aukoa niitä.
    Paitsi että esim biltsun hyllystä 90-luvulla(?) löytynyt 5 markan setti jossa tasa, risti, potsi ja kuusiopäät (yht 28kpl?), on ollut erittäin laadukas ja kestää edelleen.

    Joskus saa halvallakin hyvää.
    Totta, tuo tuli tänään todettua, karttanut kaukaa tähän asti piilteman työkalut mutta.. jos nuo 10v takuulla toimii noinkin hyvin, niin jos vaikka ostaisikin kokeeksi
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  26. #116
    Lainaa (Staga @ Syys. 06 2010,15:35) kirjoitti
    Tuli mieleen että kierre taisi sittenkin olla UNF eli hieno kierre, UNC on karkea kierre... no vanha pultti mukaan malliksi.
    Tiedä sitten kumpi oli, mutta ei löytynyt kuin peruspäisiä Porin pultista. (Vanha oli mallina) Otin sitten takajarruletkunpitimestä suht vastaavan pultin tuohon kopan pultiksi ja laitoin uuden pultin letkunpitimeen, kun siihen se sopi.

    Pitäisi jossain vaiheessa käydä jossain missä noita amerikanpultteja oikeasti myydään ja ostaa läjä varastoon.



    Retired
  27. #117
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 06 2010,21:16) kirjoitti
    Pitäisi jossain vaiheessa käydä jossain missä noita amerikanpultteja oikeasti myydään ja ostaa läjä varastoon.
    http://tuumacid.com/ ?



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #118
    Kiitos. Pitänee poiketa tuolla talven aikana, muutama malli mukana.
    Retired
  29. #119
    Noitten keski-ikäisten pyörien kanssa puljanneena olen huomannut hyväksi sen, että jos ja kun huolimatta oikeasta ja oikeankokoisesta ruuvitaltasta ruuvia avatessa se yrittää pyörähtää tyhjää, kastan taltan pään hiomatahnaan ja yritän uudestaan. Yleensä ovat avautuneet. Lievä vasaralla napautus ennen avaamisen aloittamista on myös eduksi. Jos ei noilla aukea, sitten poraus, hitsaus, lukkopihdit, iskumeisselit ym konstit käyttöön riippuen tallin varusteista ja omista taidoista.
    Erikoiskantaisia pultteja on yleensä aika mahdoton löytää pulttikaupoista, kuusio, kuusiokolo- ja torx-kanta ovat yleensä hyllytavaraa, tuumakokoisissa sitten valikoima on pienempi.
    Honda VF1000F2 -85
    Honda VF1100S -85
    Aprilia RST Futura -01
  30.  
  31. #120
    PZ ja PH kantoihin on tehty myös visuaalinen tunnistus niin ruuveihin kuin ruuvarin kärkiinkin.
    Noista kuvista näette erot..

    PZ



    PH



    Edit: PH ja PZ oli väärtenpäin...Korjattu!



Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen