Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    onko se myyjän tehtävä vai kenen!!!
    vituttaa kun avaa jonkun ja sit on et myyty!!!
    poistakaa nyt joku noita perkele ettei turhaan tarvii jokaista katella perk...!!!!
    Itse yritin poistaa joskus omaa ilmoitusta ja mielestäni ei poistettua koko aihetta? Eli vika orgissa *

gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Ei ole myyjä vaivautunut ilmoittamaan poistosta modeille ja ilmoja kun ei ehdi/mitään järkeä päivystää kokoajan onko myyty vai ei.

Ilmoitukset pääsääntöisesti poistetaan kahden kuukauden kuluttua jos ei vastauksia ketjuun, tosin nytkin on kolme kuukautta vanhoja esillä...

...ja viikonloppuna siellä viimeksi aikaani kulutin.

Edittiä... siirretään oikeaan osioon.

Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
    VIP jäsenet ja MotOrg Ry:läiset voivat poistaa itse aloittamansa ketjut, ohjeet -täällä-.

Jos käyttäjätasona on Noviisi tai Jäsen, ei ketjua pysty itse poistamaan. Silloin toivoisimmekin että myyjä ilmottaisi moderaattoreille kun tuote(et) on myyty ja viestin voi poistaa. Viestin alareunasta löytyy Raportoi tästä viestistä moderaattoreille-painike jolla asian voi hoitaa.

Valitettavasti moderaattorit eivät ehdi päivittäin käydä kaikkia myyntiosastojen viestejä läpi ja poistella ilmoituksia, siksi toivomme käyttäjiltä omatoimisuutta tässä asiassa.
    -nomen est omen-
    Lainaa (tkard @ Elo. 31 2010,20:52) kirjoitti
    Itse yritin poistaa joskus omaa ilmoitusta ja mielestäni ei poistettua koko aihetta? Eli vika orgissa *
    Käyttäjä-tasoissa eroja, kaikki ei pysty poistamaan omia viestejään.

Edit... tulikin kriisi väliin

Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
    Minkähänlaiset kierrokset tämä herra ottaa, kun jotain oikeasti merkittävää tapahtuu...
    zx9r -00
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Modet hei, herätkää!! Meillä liikkuu tavara!!
    1000
  8.  
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (erkil69 @ Elo. 31 2010,20:44) kirjoitti
    vituttaa kun avaa jonkun ja sit on et myyty!!!
    poistakaa nyt joku noita perkele ettei turhaan tarvii jokaista katella perk...!!!!
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat