Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 122:sta
  1. #1
    The World's Most Traveled Motorcycle lukekaa tuolta:
    http://www.horizonsunlimited.com/forwood/index.shtml

    Jos joskus ois monttukoneelle varaa hommata kaveri niin se olisi kyllä aitoHarley eikä muovista tehty kopio
  2. #2
    Puoli miljoonaa milometriä alakerralle. Täsmää aiempiim vastaaviin huoltovälitietoihin.

    Että jos ostaa harrikan 20 -vuotiaana ja ajaa 70 ikävuoteen saakka, niin pärjää koko elinikänsä yhdellä pyörällä. (10000 km/v)
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  3. #3
    Eikös sillä yhdellä englantilaisella herrasmiehellä ole reilusti enemmän ajettu Vincent..
    Eli tuo otsikko on silkkaa ameriikan vöyhötystä; Amerikka= maailma.

    edit: Siis tämä.



    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  4. #4
    tossa on youtube pätkää:
    http://www.youtube.com/watch?v=WI-zq...ure=related#ws

    On muuten kauniin näkönen pyörä luonnossa tommonen Vincent
  5. #5
    Jep, jenkit aina vouhottaa maailman eniten sitä ja tätä. Ja muuta maailmaa ei ole olemassakaan/siellä ei ole mitään tai ainaskaan se ei kiinnosta

    perusjenkki: "Why do you think they LOVE to sell these bikes over here? because the entire european market is the size of Texas and Oklahoma. The japanese motorcycle industry would collapse overnight without the U.S....use your head guys, DUHH!"



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  6. #6
    Jollain Intruuderillahan vetää tuon verran yhellä öljyn vaihdolla
    Hajapusanisti
  7. #7
    Lainaa (TunturiTT @ Elo. 26 2010,09:37) kirjoitti
    Eikös sillä yhdellä englantilaisella herrasmiehellä ole reilusti enemmän ajettu Vincent..
    Eli tuo otsikko on silkkaa ameriikan vöyhötystä; Amerikka= maailma.

    edit: Siis tämä.
    "Kolme koneremppaa pitäny tehhä".

    Eli näyttää että milometrejä tuossa olisi enemmän, koneremppoja taas on tehty tiheämpään.

    Tosin Vincentille plussaa siitä että valmistusajankohta huomioiden tuokin kestävyys on erinomainen.

    Eli riippuu siitä mistä puhutaan.

    Molemmat lienevät varsin kestäviä laitteita. Vincenttejä tosin MOTO-lehden jutun mukaan saatiin kyllä useita rikkikin ja säilyneitä on vähän. Eli laite on saanut epäilemättä varsin huolellista huoltoa ja hyvä niin.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  8. #8
    Lue toki juttu siitä Vincentistä, yksi konerempan väli oli kuitenkin 340tmiles=547 tuhatta kilsaa. Koneessa on yhä (yli 1,1 miljoonaa kilsaa) samat laakerit alakerrassa. Pannu on yhä se sama 50-luvun laitos/ ameriikan leuhottajien -94.
    Eli eddelleen nousee hattu korkeammalle Ekkulan suuntaan. Toki saavutus se on tuo Härräkän reissukin.

    Mainittakoon näitä kilometrisaavutuksia kelattaessa myös Sjaak Lucassen. Aika epeli.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  9. #9
    Lainaa (ktmracing @ Elo. 25 2010,23:13) kirjoitti
    The World's Most Traveled Motorcycle lukekaa tuolta:
    http://www.horizonsunlimited.com/forwood/index.shtml

    Jos joskus ois monttukoneelle varaa hommata kaveri niin se olisi kyllä aitoHarley eikä muovista tehty kopio
    Varmaan kestää alakerta ne kaikki 60hv tehot tuossa 1338cc koneessa... on se kovaa tekoa

    Pientä liioittelua tossa km-määrässä... nokka-akselit meni paskaksi jo 75tkm kohdilla, koneremontti 229tkm ym.

    Toisaalta jos jaksaa ajaa puolimiljoonaa kilsaa 340kg, 60hv malmikasalla joka näyttää, no ei käytetä sitä ****sohva nimitystä ja suorituskyky on vanhan diesel-mersun tasoa, niin onhan se kova suoritus, kieltämättä. Ei riittäis mun kärsivällisyys...

    PS. mä olen aina ihaillut tota etukatetta ja pappatunturi-pleksiä... ja tuo satula!

    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  10. #10
    Lainaa (TunturiTT @ Elo. 26 2010,09:37) kirjoitti
    Eikös sillä yhdellä englantilaisella herrasmiehellä ole reilusti enemmän ajettu Vincent..
    Eli tuo otsikko on silkkaa ameriikan vöyhötystä; Amerikka= maailma.

    edit: Siis tämä.
    ... Mutta eikös toi jenkki otsikko ole että eniten "kiertänyt", eli ei puhuta pelkästään kilometreistä (maileista)...
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
  11. #11
    Onko tämän threadin jujuna siis se, että ainoastaan H-D:n alakerta voi kestää tuollaisia km-määriä? Siitä voidaan olla montaa mieltä.

    Hattua täytyy kyllä ehdottomasti nostaa Forwoodien reissuille ja asenteelle, ei siinä mitään.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  12. #12
    Lainaa (ktmracing @ Elo. 25 2010,23:13) kirjoitti
    The World's Most Traveled Motorcycle lukekaa tuolta:
    http://www.horizonsunlimited.com/forwood/index.shtml

    Jos joskus ois monttukoneelle varaa hommata kaveri niin se olisi kyllä aitoHarley eikä muovista tehty kopio
    Niin en tiiä sitten mitä mieltä monttukone olis sellasesta kaverista.
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  13. #13
    Lainaa (Utah @ Elo. 26 2010,11:27) kirjoitti
    Lainaa (ktmracing @ Elo. 25 2010,23:13) kirjoitti
    The World's Most Traveled Motorcycle lukekaa tuolta:
    http://www.horizonsunlimited.com/forwood/index.shtml

    Jos joskus ois monttukoneelle varaa hommata kaveri niin se olisi kyllä aitoHarley eikä muovista tehty kopio
    Varmaan kestää alakerta ne kaikki 60hv tehot tuossa 1338cc koneessa... on se kovaa tekoa *

    Pientä liioittelua tossa km-määrässä... nokka-akselit meni paskaksi jo 75tkm kohdilla, koneremontti 229tkm ym.

    Toisaalta jos jaksaa ajaa puolimiljoonaa kilsaa 340kg, 60hv malmikasalla joka näyttää, no ei käytetä sitä ****sohva nimitystä ja suorituskyky on vanhan diesel-mersun tasoa, niin onhan se kova suoritus, kieltämättä. Ei riittäis mun kärsivällisyys...

    PS. mä olen aina ihaillut tota etukatetta ja pappatunturi-pleksiä... ja tuo satula!
    Täysin tyhjentävä vastaus, aivan samaa mieltä! *



    Honda CBR 600F -07 -> KTM 690 SM-R -08
  14. #14
    Musta tässä jutussa on pointtina: keep it simply. Noi on sen verta simppeliä tekniikkaa niin Vincentti kuin Harrikka. Ei oo paljon mitä hajota. Musta pyörät on 80-luvun jälkeen muuttunu niin monimutkaisiks et niitten kondiksessa pitäminen on kotikonstein likipitäin mahdotonta, tää siis koskee kaikkia pyöriä valmistusmaasta riippumatta (tosin uudehkotkin harlikat pohjautuu suht vanhaan ja hyväks koettuun tekniikkaan). Tässä syy miks allekirjoittanut on pitäytynyt noissa maks. 80-luku pyörissä (on japsei ja brittejä). Toki jos ei ite tykkää roplaa niin mikäs siinä, mulle vaan roplaaminen on osa tätä homman jujua. Auton kanssa en kyllä jaksais mut ku ei onneks oo semmosta.
    tapsa
  15. #15
    Lainaa (ikirokkari @ Elo. 26 2010,12:38) kirjoitti
    ...keep it simply...
    Pidä se yksinkertaisesti?
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  16. #16
    Yksinkertaiset ihmiset ajelee yksinkertaisilla pyörillä
  17. #17
    Lainaa (Geronimo @ Elo. 26 2010,12:54) kirjoitti
    Yksinkertaiset ihmiset ajelee yksinkertaisilla pyörillä
    Sit ku sulle tulee tota ikää vähän lisää niin opit et elämäs on kiva ku on jotain simppeleitä asioita, ei tarvi aina ikenet irves ponnistaa.
    tapsa
  18. #18
    Lainaa (ikirokkari @ Elo. 26 2010,13:12) kirjoitti
    Lainaa (Geronimo @ Elo. 26 2010,12:54) kirjoitti
    Yksinkertaiset ihmiset ajelee yksinkertaisilla pyörillä
    Sit ku sulle tulee tota ikää vähän lisää niin opit et elämäs on kiva ku on jotain simppeleitä asioita, ei tarvi aina ikenet irves ponnistaa.
    Amen!
    <p>Vanha patu..</p>
  19. #19
    Lainaa (Geronimo @ Elo. 26 2010,12:54) kirjoitti
    Yksinkertaiset ihmiset ajelee yksinkertaisilla pyörillä
    Just tän takia mulla on yksipyttyinen papatin, paljon vaikeampaa on niillä yksinkertaisilla joilla on monimutkaiset mopot.

    I ain't an educated man
    As all you Fleet Street preachers know,
    It's just the simple things in life
    Get my motor running, ready to go



    -- Urea jacta est --
  20. #20
    Lainaa (Mosse @ Elo. 26 2010,12:53) kirjoitti
    Lainaa (ikirokkari @ Elo. 26 2010,12:38) kirjoitti
    ...keep it simply...
    Pidä se yksinkertaisesti?
    Oot nukkunu englannin tunnilla siis syy ei ole opettajan. Kuuluu sarjaan: smör mamma julsex kommer tillbaka=voi äiti joulukuusi palaa
    tapsa
  21. #21
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (ikirokkari @ Elo. 26 2010,12:38) kirjoitti
    Musta tässä jutussa on pointtina: keep it simply. Noi on sen verta simppeliä tekniikkaa niin Vincentti kuin Harrikka. Ei oo paljon mitä hajota. Musta pyörät on 80-luvun jälkeen muuttunu niin monimutkaisiks et niitten kondiksessa pitäminen on kotikonstein likipitäin mahdotonta, tää siis koskee kaikkia pyöriä valmistusmaasta riippumatta (tosin uudehkotkin harlikat pohjautuu suht vanhaan ja hyväks koettuun tekniikkaan). Tässä syy miks allekirjoittanut on pitäytynyt noissa maks. 80-luku pyörissä (on japsei ja brittejä). Toki jos ei ite tykkää roplaa niin mikäs siinä, mulle vaan roplaaminen on osa tätä homman jujua. Auton kanssa en kyllä jaksais mut ku ei onneks oo semmosta.
    Mikäs pyörissä nyt on yhtäkkiä niin monimutkaiseksi muuttunut? Suurin ero 80-lukuun taitaa nykypyörissä olla pari hassua anturia lisää ja kaasuttimet on luojan kiitos heitetty romukoppaan.
    Superbike #7
  22. #22
    Lainaa (Mosse @ Elo. 26 2010,12:53) kirjoitti
    Lainaa (ikirokkari @ Elo. 26 2010,12:38) kirjoitti
    ...keep it simply...
    Pidä se yksinkertaisesti?
    mitäs sitä hyvää vaihtamaan. ;)

    Osia saa ja voi tehdä itsekin. Se vasta yksinkertaista on. Ei siis välttämättä sovi liian monimutkaisesti ajatteleville ihmisille.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  23. #23
    Lainaa (ikirokkari @ Elo. 26 2010,13:12) kirjoitti
    Lainaa (Geronimo @ Elo. 26 2010,12:54) kirjoitti
    Yksinkertaiset ihmiset ajelee yksinkertaisilla pyörillä
    Sit ku sulle tulee tota ikää vähän lisää niin opit et elämäs on kiva ku on jotain simppeleitä asioita, ei tarvi aina ikenet irves ponnistaa.
    Voi olla että se rollaattori on silloin kova sana.

    Mutta ootellaan nyt ensin että itse tulet miehen ikään.
  24. #24
    Lainaa (ikirokkari @ Elo. 26 2010,12:38) kirjoitti
    Musta pyörät on 80-luvun jälkeen muuttunu niin monimutkaisiks et niitten kondiksessa pitäminen on kotikonstein likipitäin mahdotonta, tää siis koskee kaikkia pyöriä valmistusmaasta riippumatta (tosin uudehkotkin harlikat pohjautuu suht vanhaan ja hyväks koettuun tekniikkaan). Tässä syy miks allekirjoittanut on pitäytynyt noissa maks. 80-luku pyörissä (on japsei ja brittejä).
    Ei se mitään mahdotonta ole, eivätkä ne mitään monimutkaisia ole, gyroskooppibemaria lukuunottamatta

    Markkinoilla on kaikki työkalut jo ecupuolen räveltämistäkin varten, joten kyse on vain viitsimyksestä(ja rahasta).

    Ja mitä tuohon itse juttuun tulee, niin siinä vaaditaan jotain muutakin kuin mukavaa matkaseuraa, että pysyy tien päällä 14 vuotta käytännössä katsoen yhtä soittoa. Kyllähän ne pelit osia vaihtamalla toimii vaikka maailman tappiin ja tuohon Harleyhyn oli vaihdettu kone jossain vaiheessa(ja sitä ennen sitä pannua on varmasti fiilattu aika perkeleesti).

    Että ei tommonen mikään tekemätön paikka ole kelle tahansa, jos sitä kyhnyä sattuu olemaan.



  25. #25
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (TunturiTT @ Elo. 26 2010,09:37) kirjoitti
    Eikös sillä yhdellä englantilaisella herrasmiehellä ole reilusti enemmän ajettu Vincent..
    Eli tuo otsikko on silkkaa ameriikan vöyhötystä; Amerikka= maailma.

    edit: Siis tämä.
    http://www.borntoride.com/new/wordpress/2009/05/05/first-million-mile-harley-davidson/
    Dirty Nasty Furriner
  26. #26
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (pecha @ Elo. 26 2010,11:41) kirjoitti
    Onko tämän threadin jujuna siis se, että ainoastaan H-D:n alakerta voi kestää tuollaisia km-määriä? Siitä voidaan olla montaa mieltä.
    ei muuta kuin linkkeja kehiin, kai niitä on muitakin ajoa kestäviä pyöriä.

    ja tosiaan Dave Zien'in FXR:llä miljoona kuus'sataatuhatta kilsaa mittarissa, toki on saanut jo uutta osaa useampaan otteeseen.
    Dirty Nasty Furriner
  27. #27
    Lainaa (Staga @ Elo. 26 2010,15:15) kirjoitti
    Lainaa (TunturiTT @ Elo. 26 2010,09:37) kirjoitti
    Eikös sillä yhdellä englantilaisella herrasmiehellä ole reilusti enemmän ajettu Vincent..
    Eli tuo otsikko on silkkaa ameriikan vöyhötystä; Amerikka= maailma.

    edit: Siis tämä.
    http://www.borntoride.com/new....avidson
    Niin? Ei siltikään tuo alkuperäisen viestin HD ole maailman eniten kelattu moottoripyörä.
    Sama juttu kun Suomessa myynnissä olevissa pyörissä/autoissa/yms. -> jos samalla kylällä ei toista ole nähnyt, on kyseessä harvinaisuus, löytö, erikoisuus jne.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  28. #28
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 26 2010,10:06) kirjoitti
    Jep, jenkit aina vouhottaa maailman eniten sitä ja tätä. Ja muuta maailmaa ei ole olemassakaan/siellä ei ole mitään tai ainaskaan se ei kiinnosta

    perusjenkki: "Why do you think they LOVE to sell these bikes over here? because the entire european market is the size of Texas and Oklahoma. The japanese motorcycle industry would collapse overnight without the U.S....use your head guys, DUHH!"
    Nämä sattuu olemaan ausseja.
  29. #29
    Lainaa (ikirokkari @ Elo. 26 2010,14:14) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Elo. 26 2010,12:53) kirjoitti
    Lainaa (ikirokkari @ Elo. 26 2010,12:38) kirjoitti
    ...keep it simply...
    Pidä se yksinkertaisesti?
    Oot nukkunu englannin tunnilla siis syy ei ole opettajan. Kuuluu sarjaan: smör mamma julsex kommer tillbaka=voi äiti joulukuusi palaa
    Kukahan se on nukkunu?

    Oikea sanonta on kuitenkin keep it simple...

    Mullakin on pihassa ilmäöljygixu, joka voi hyvinkin olla miljuunia ajettu
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Laiskiainen @ Elo. 26 2010,15:38) kirjoitti
    Lainaa (ikirokkari @ Elo. 26 2010,14:14) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Elo. 26 2010,12:53) kirjoitti
    Lainaa (ikirokkari @ Elo. 26 2010,12:38) kirjoitti
    ...keep it simply...
    Pidä se yksinkertaisesti?
    Oot nukkunu englannin tunnilla siis syy ei ole opettajan. Kuuluu sarjaan: smör mamma julsex kommer tillbaka=voi äiti joulukuusi palaa
    Kukahan se on nukkunu?

    Oikea sanonta on kuitenkin keep it simple...

    Mullakin on pihassa ilmäöljygixu, joka voi hyvinkin olla miljuunia ajettu
    Anteeksipyyntö. Lukaisimpa uudestaan, näppäinvirhe itsellä. Nyt lähden viikoks roskikseen häpeen.
    tapsa
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen