Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 32:een 32:sta
  1. #31
    jeee! akseliveto niin loppuu hankaluudet!!!
    Boxeriukko
  2.  
  3. #32
    Lainaa (Nikodemus @ Elo. 26 2010,00:28) kirjoitti
    Lainaa (RC17 @ Elo. 25 2010,01:45) kirjoitti
    Lainaa (Nikodemus @ Elo. 24 2010,12:06) kirjoitti
    Takapyörän lipsahtaminen vinoon ketjun kireyttä säätäessä on kyllä ollut epäilyksenä. Miten takapyörän suoruus kannattaa tarkastaa? Ne takahaarukassa olevat asteikothan pääsevät liikkumaan kun ruuveja löysää, eikä niistä siis ole kuin suuntaa antavaan arviointiin.
    Ite tarkastan laser vatupassilla.

    Etupyörä mahd. suoraan -- 0,5m pitkä puikko etujarrulevyjen läpi aksilan alapuolelta johon ripustetaan molemmin puolin paperista tehdyt pystyviiva asteikot levyihin kiinni eli on yhtä kaukana etupyörän keskikohdasta -- laser vatupassi takarenkaan alareunaan siten että lasertäppä osuu etulevyissä kiinni olevaan asteikko paperiin ja tämä siis molemmin puolin takapyörää vuorotellen.
    Kiitos vinkistä, moista laseria ei kyllä meikäläiseltä vaan löydy...

    Vaikuttaisi siltä, että ketjun huollolla (puhdistus & huolellinen voitelu) saatiin (ainakin joksikin aikaa) vaiva poistumaan. Mahtaakohan sillä olla vaikutusta, että viikonloppuna seurana oli myös kyytiläinen... Jää testattavaksi, pääasia että homma toimii taas.
    Kannattaa hommata takajousen säätötyökalu penkin alle jos kyytiläistä useammin takana,parempi ajaa eikä ketjut mene liian kireälle.
    Horo Elää !
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12