Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Aloin räppäämään ER-vitosen kaasaria, asensin dynojetin sarjan, Mivvin putken ja vapaavirtaussuodattimen. Pikkasen käy liian laihalla, nostin neulaa mutta pykälän kun nostaa niin mustaa usvaa tulee eli käy sitten liian rikkaalla, mikähän neuvoksi? Missähän tossa kaasarissa on synkkaus"pillit"?

    Ja kuka osais sanoa mitä kannattaa säätää moisten romppeiden asennusten jälkeen jotta ei ala heti metsään säätelemään...
    Honda 1100XX -97
    Kawasaki ER-5 -97
  2.  
  3. #2
    Jos pykälän nosto neulalla on liikaa, kokeile nostaa neulaa sopivalla rrikalla, joka jättää korkeuden urien välille.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)