Mitä mieltä ootte onko oikeesti ostamisen arvoinen noin niinku yleispyöräksi pari kolme pidempää reissua kesässä tulee tehtyä ja muuten vähän mutkapätkää ja silleen...oon ajatellu 02-03 mallia on mun mielestä niin pirun komee ja onhan siinä potkuakin näin keski-ikää lähestyvälle ukkomiehelle vähintäänkin riittävästi onko alta 50000km ajettu vielä "hyvä"
![]()
Marauder vz 800. ex.954RR ex.fzr 1000
Itellä ollu K4 1000 nyt yhen kesän alla ja ei voi oikeen mistään haukkua.
Mukava peli joka tilanteeseen ja toiminu kuin kello vaikka onkin jo 40000km mittarissa. Tämä pyörä tuntuu siltä että tulee pidettyä vielä monta vuotta ja jos ton 100000 itse tällä rikkois
Iso huomio viimeaikoina tullut edellisen Triumpin jälkeen että tähän saa kulutusosia heti hyllystä. Eikä niin että tilataan ja tuu hakeen parin viikon päästä
1300cc Suzuki
Kolmatta kesää ajelen tolla K2:lla, tässä jotain huomioita:
-Pitkässä ajossa tuppaa puutumaan kädet niska ja perse, jalat saa melko mukavaan asentoon
-Bensavalo tuntuu syttyvän vähän millon sattuu: joskus tankissa ollu vielä 5l jäljellä, joskus pelkät huurut
-Kylmänä toi käyntiääni on sen verran brutaali että joskus itteäkin pelottaa, lämpimäksi kun ajaa niin ääni muuttuu kummasti
-Eipä tossa mitään isompaa vikaa ole ollut ja mitä lueskellut niin tuskin vielä tuleekaan piiitkään aikaan
-Hyvä ostos oli mutta tuntuu että noiden k1-k2:n hinnoittelu ei ole ihan samalla linjalla muiden vuosimallien kanssa, en sitten tiedä mistä johtuu
Jos arvosana pitäisi antaa, ilman kokemusta mistään muusta pyörästä *, niin sanoisin 9/10.
Litranen sisävessa
(viltsu81 @ Elo. 20 2010,16:26) kirjoitti
mulla olisi tuommonen uusi kaapissa lojumassa...
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
Mikäs perkeleen pullonavaaja se toi on?!(jamas @ Elo. 20 2010,17:24) kirjoitti
![]()
Litranen sisävessa
Se on se perkeleen anturi joka antaa sille mittariston LED-valolle tietoja bensanpinnan korkeudesta tankissa..(viltsu81 @ Elo. 20 2010,18:15) kirjoitti
![]()
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
Nii et jos haluat kokeilla korjaantuuko se vika tuolla niin olisi ylimääräinen, ei mulla käyttöä K2 Giksun osille enää...(viltsu81 @ Elo. 20 2010,18:32) kirjoitti
Edit. ja otsikkoon joo ajoin susnalla 47000km ei vikoja..
alkukesästä ostin 36tkm ajetun K1:sen, ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Toi käyntiääni kylmänä on juu vähän arveluttava tikityksineen, mutta on kuulemma normaalia. Gikserillä taittuu päivittäin työmatka 100km/suunta, ja hyvin oon viihtynyt. Toki moottoritienopeuksissa tuota ranteiden/yläkropan rasitusta helpottaa ajoviima. Oon kuitenkin aika hyvän kokoinen purje: 190cm ja 100+ kg *![]()
Aprilia Tuono '05
GSX-R 1000 K1
Honda CB750 Nighthawk '93
Suzuki GS125 '87
PV50 '85
+1(jokn @ Elo. 20 2010,19:54) kirjoitti
Viikonloppuna huomasin että 80km/h on yhtä tuskaa mutta +140km/h on kuin pumpulissa istuis![]()
Litranen sisävessa
Erittäin hyvä yleispyörä. Kone kävin kylmänäkin erittäin nätisti 40000 ajettuna. Mitään erityisiä vikoja omassani ei oikeastaan ollut. Vaatii raskaammat kahvanpainot jotta voi ajaa matkaa ilman käsien puutumista.
Jokunen tuhat tänä kesänä kilosella K3:lla alla, ja kyllähän se hyvä sporttipyörä on. Aika kyykky ja polvikulma jyrkkä, siitähän ei pääse, mutta jos sen kestää niin ajaa sillä pitempiäkin matkoja, itse en tosin ole ajanut kun max. 500km päivässä. Vähän käsiin ottaa ja kaasukäsi jostain syystä puutuu herkästi, mutta tottumiskysymys varmaan. Mutkateillä tietysti omaa luokkaansa matkalahnoihin verrattuna.
Vaikuttaa oikein laadukkaalta, mitään vikoja ei ole ollut, korkeintaan jousitus alkaa vaatia huoltoa. Kone on parasta antia, vääntävän tehokas ja ruiskuksi nykimätön, käykin minusta siististi (tosin toinen pyörä on vanha Kawa ;) ja kulutus on yllättävän pieni voimavaroihin nähden (n.5L/100), ja niitä voimavarojahan riittää. Jarrut ja käsiteltävyys hyvää kyykkypyörä-tasoa. Ei ongelmia kaupunkiajossakaan, motarilla menee erittäin vakaasti (sitä paremmin mitä kovempaa laskee...), tuulisuoja kylläkin huonompi kun isommissa matkapyörissä.
Uskon että perustekniikka kestää huollettuna hyvin pitkään, varmasti noilla ajaa kevyesti yli satatonnia.
Miinukset lähinnä kovista vakuutusmaksuista ja siitä että pyörä houkuttaa ajamaan koko ajan laittoman kovaa
Niin ja vuosimalleista vielä K1/K2 on periaatteessa samoja, ja K3/K4 taas samoja mutta vähän paranneltu versio edellisiin. Ainakin keula ja jarrut muuttui, koneeseen tuli pieniä viilauksia, runkoon samoin.
"If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
02 ja 03 välissä muuttuu malli, samoin kuin 04>05, 06>07 ja 08>09.(280372 @ Elo. 20 2010,16:07) kirjoitti
Ensi vuodesta taitaakin sitten tulla tonnisen historiassa ensimmäinen vuosi, jolloin merkittävää mallimuutosta ei ole tulossa kahden vuoden jälkeen.
K3 on ainakin meikäläisen 184cm runkomitoille ollut eräs parhaista kyykyistä matkantekoon. Ja kehitys on tietenkin laukannut tuosta jo ohi, mutta ihan luonteikas peli se on silti edelleen.
Suht korkea viritysaste pannussa, mutta veikkaisin silti, että hyvin pidettynä ja varsinkin huollettuna menee toistasataa tonnia, ennenkuin tarvitsee alkaa paikkoja aukomaan. Mutta jos peli on nähnyt paljon rata-ajoa, tämä voi aikaistaa remonttien tarvetta. Esimerkiksi vaihdelaatikot voi kadulla olla melkeinpä ikuisia, radalla ei niinkään.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Kiitti vastauksista, laitetaan hankintalistalle heti ku tässä rikastuu ja lakkaa köyhtymästä *![]()
Marauder vz 800. ex.954RR ex.fzr 1000