Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 147:sta
  1. #91
    Lainaa (tuppe65 @ Syys. 09 2010,15:47) kirjoitti
    itse miettinyt jonkin aikaa, ja kyselykin jopa tehty osakeyhtiölle jolla tyhjä autotalli ruohonleikkurin säilytykseen, tuota talvehtimista.

    jollei tuonne pääse kohtuuhinnalla niin menee ulkonaolemiseen mahdollisimman hyvin suojattuna + ilmastoituna.

    varsinainen kysymys kuitenkin on että kuinka moni roudaa moponsa sisälle huoneistoon kun ei muuta paikaa yksinkertaisesti ole?
    1 näytti olevan 2:s sivulla mutta muita?
    itsellä 1 tyhjä makuuhuone jossa vain tietokoneita ja voi jopa sinne saadakin kuljetusalustan avulla että kääntyy hiukan sutjakammin mutta käyttäminen ei onnistu, sattuneesta syystä tosin parempaa paikkaa viilata mopoa aamukahvi nenun edessä ei taida ollakkaan
    Ota vaikka vara nainen sinne tyhjään makuuhuoneeseen.
  2. #92
    Työnantaja antoi niin törkeän hinnan kylmäsäilytykselle duunipaikan hallissa että näillä näkymin Yammu talvehtii omalla takapihalla kuistilla. Katettu alue, vetäisen kestopeitteellä tolpasta tolppaan "seinät" ettei pahasti pyrytä jos oikea talvi saadaan...
  3. #93
    Lainaa (Taajuus @ Syys. 09 2010,17:18) kirjoitti
    Työnantaja antoi niin törkeän hinnan kylmäsäilytykselle duunipaikan hallissa että näillä näkymin Yammu talvehtii omalla takapihalla kuistilla. Katettu alue, vetäisen kestopeitteellä tolpasta tolppaan "seinät" ettei pahasti pyrytä jos oikea talvi saadaan...
    Onko työpaikan halli siis joku "oikea" varasto? Itse en liikoja kysellyt vaan vein Busan viime talveksi työpaikan parkkihalliin. Eipä tuntunut ketään häiritsevän, ja näytti siellä muutama muukin pyörä olevan. Ensi talvena teen saman homman jos talvisäilytykselle on tarvetta.
    Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
    Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
  4. #94
    Rakennuksen ylätasanne on katettu autohalli. Yli-innokas toimari vaan vahtii pikkufirmassa kaikkea niin haukkana ettei mitään huomaamatta, saati ilmaiseksi talon tiloissa säilytetä...

    Terveisiä vaan, jos sattuu lukemaan :P
  5. #95
    Lainaa (HooDeeMan @ Elo. 26 2010,14:09) kirjoitti
    Lainaa (-RUMBLE- @ Elo. 26 2010,12:04) kirjoitti
    Tuskinpa se 95:nen yhessä talvessa menee kelvottomaksi ainakaan.

    Tärkeempää että se tankki on täynnä ettei se ruostu.
    onhan noita tullut vastaan joissa tankki ruostunut sisäpuolelta
    2 kk riittää 95 bensalle siihen ettei mopo enää käynnisty ilman tuoretta lisäbensaa.
    Viimevuonna jätin pyörän kylmään halliin syyskuun lopulla, käyttöön tämän vuoden toukokuussa (=6kk seisontaa), tankissa 1/3 95:sta ja loput ilmaa:

    Ekalla käyntiin eikä mitään ongelmia tän kauden aikana
    Litranen sisävessa
  6. #96
    Uusimman MP-maailman VFR1200-kestotestijutusta pyörän lopputarkastuksen suorittaneen ammattimekatsun kommentti:

    "Lyhyessä ajassa ajettu 50.000 kilometrin matka rasittaa pyörää selvästi vähemmän, kuin sama matka vaikkapa viidessä vuodessa ajettuna. Pyörää kuluttavatkin enemmän esim. seisonta-aikana tapahtuva stefojen kuivuminen tai kosteuden pääsy laakereihin."
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  7. #97
    Lainaa (pecha @ Loka. 06 2010,12:10) kirjoitti
    Uusimman MP-maailman VFR1200-kestotestijutusta pyörän lopputarkastuksen suorittaneen ammattimekatsun kommentti:

    "Lyhyessä ajassa ajettu 50.000 kilometrin matka rasittaa pyörää selvästi vähemmän, kuin sama matka vaikkapa viidessä vuodessa ajettuna. Pyörää kuluttavatkin enemmän esim. seisonta-aikana tapahtuva stefojen kuivuminen tai kosteuden pääsy laakereihin."
    Ei olisi tavallinen "masa meikäläinen" moista ikinä voinut tietää. Hienoa että tuota tietoa ulos annetaan.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  8. #98
    Lainaa (lippa @ Loka. 06 2010,16:49) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Loka. 06 2010,12:10) kirjoitti
    Uusimman MP-maailman VFR1200-kestotestijutusta pyörän lopputarkastuksen suorittaneen ammattimekatsun kommentti:

    "Lyhyessä ajassa ajettu 50.000 kilometrin matka rasittaa pyörää selvästi vähemmän, kuin sama matka vaikkapa viidessä vuodessa ajettuna. Pyörää kuluttavatkin enemmän esim. seisonta-aikana tapahtuva stefojen kuivuminen tai kosteuden pääsy laakereihin."
    Ei olisi tavallinen "masa meikäläinen" moista ikinä voinut tietää. Hienoa että tuota tietoa ulos annetaan.
    "Ei vi¤%&u mikä juntti" Oli ajatus mikä ensimmäisenä "lippa" sinusta lähti..
  9. #99
    Lainaa (PLaaf @ Loka. 06 2010,18:19) kirjoitti
    Lainaa (lippa @ Loka. 06 2010,16:49) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Loka. 06 2010,12:10) kirjoitti
    Uusimman MP-maailman VFR1200-kestotestijutusta pyörän lopputarkastuksen suorittaneen ammattimekatsun kommentti:

    "Lyhyessä ajassa ajettu 50.000 kilometrin matka rasittaa pyörää selvästi vähemmän, kuin sama matka vaikkapa viidessä vuodessa ajettuna. Pyörää kuluttavatkin enemmän esim. seisonta-aikana tapahtuva stefojen kuivuminen tai kosteuden pääsy laakereihin."
    Ei olisi tavallinen "masa meikäläinen" moista ikinä voinut tietää. Hienoa että tuota tietoa ulos annetaan.
    "Ei vi¤%&u mikä juntti" Oli ajatus mikä ensimmäisenä "lippa" sinusta lähti..
    Et millään vaivautuisi raottamaan pienen pientä ajatusmaailmaasi?

    Mulle ainakin tuli ylläripyllärinä että 50000km/kesä (=suomessa abt.275km/päivä, joka päivä) on koneelle kevyempää kuin 10000km/vuosi, viiden vuoden ajan (=suomessa abt. 55km/päivä, joka päivä). Siitä huolimatta että tammikuussa kuivuu stefat ja maaliskuun aurinko tunkee vettä laakereihin ämpärikaupalla...

    Mut hei, junttihan mäkin oon *
    Litranen sisävessa
  10. #100
    Lainaa (viltsu81 @ Loka. 06 2010,18:54) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Loka. 06 2010,18:19) kirjoitti
    Lainaa (lippa @ Loka. 06 2010,16:49) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Loka. 06 2010,12:10) kirjoitti
    Uusimman MP-maailman VFR1200-kestotestijutusta pyörän lopputarkastuksen suorittaneen ammattimekatsun kommentti:

    "Lyhyessä ajassa ajettu 50.000 kilometrin matka rasittaa pyörää selvästi vähemmän, kuin sama matka vaikkapa viidessä vuodessa ajettuna. Pyörää kuluttavatkin enemmän esim. seisonta-aikana tapahtuva stefojen kuivuminen tai kosteuden pääsy laakereihin."
    Ei olisi tavallinen "masa meikäläinen" moista ikinä voinut tietää. Hienoa että tuota tietoa ulos annetaan.
    "Ei vi¤%&u mikä juntti" Oli ajatus mikä ensimmäisenä "lippa" sinusta lähti..
    Et millään vaivautuisi raottamaan pienen pientä ajatusmaailmaasi?

    Mulle ainakin tuli ylläripyllärinä että 50000km/kesä (=suomessa abt.275km/päivä, joka päivä) on koneelle kevyempää kuin 10000km/vuosi, viiden vuoden ajan (=suomessa abt. 55km/päivä, joka päivä). Siitä huolimatta että tammikuussa kuivuu stefat ja maaliskuun aurinko tunkee vettä laakereihin ämpärikaupalla...

    Mut hei, junttihan mäkin oon *
    Jos tuo lipan kommentti oli todellakin ilman vittuilua kirjoitettu niin nöyrimmät anteeksi pyynnöt, mutta jos ei ollut niin ei paljon muuta sanottavaa ole..Tuon, kun voi käsittää kahdella tavalla.
  11. #101
    Lainaa (viltsu81 @ Loka. 05 2010,10:44) kirjoitti
    Viimevuonna jätin pyörän kylmään halliin syyskuun lopulla, käyttöön tämän vuoden toukokuussa (=6kk seisontaa), tankissa 1/3 95:sta ja loput ilmaa:

    Ekalla käyntiin eikä mitään ongelmia tän kauden aikana *
    onko noissa kiksuissa tankki peltiä? kysyn kun en tiedä...

    nimittäin jos on, se ruostuu kyllä ihan 100% varmasti ajan kanssa jos vajaalla tankilla säilytät.

    vettä sinne kertyy joka tapauksessa.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  12. #102
    Kyllä se vaan niin on että kosteus se pilaa pyörät seisoessa. Stefojen kuivuminen on väistämätöntä, mutta säännöllinen käyttäminen auttaa stefojenkin säilymiseen kun ne saavat tuoreen öljykalvon ajoittain.

    Suuremmat vauriot tosin tulevat esille vasta vanhemmissa pyörissä, joten jos pysyy muutaman vuoden ikäisissä rakkineissa niin suurta väliä säilönnästä ei ainakaan itselle ole.

    Avasimpa vanhan Hondan kannet remonttia varten, niin näky oli karu 3. sylinterin seinämässä. Ei auta kuin purkaa koko kone ja homma ja kustannukset moninkertaistuivat. Kosteus/vesi oli tehnyt tuhonsa vuosien saatossa.



    Vähän kauempaa




    Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)
  13. #103
    Lainaa (leeman @ Loka. 06 2010,21:37) kirjoitti
    Suuremmat vauriot tosin tulevat esille vasta vanhemmissa pyörissä, joten jos pysyy muutaman vuoden ikäisissä rakkineissa niin suurta väliä säilönnästä ei ainakaan itselle ole.
    Veikkaan, että tällä periaatteella niitä sinne pihalle yleensä jätetään happanemaan. Ei ehdi vielä haitata itseä, kun pistää laitteet kiertoon riittävän usein.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  14. #104
    Lainaa (pecha @ Loka. 06 2010,23:21) kirjoitti
    Lainaa (leeman @ Loka. 06 2010,21:37) kirjoitti
    Suuremmat vauriot tosin tulevat esille vasta vanhemmissa pyörissä, joten jos pysyy muutaman vuoden ikäisissä rakkineissa niin suurta väliä säilönnästä ei ainakaan itselle ole.
    Veikkaan, että tällä periaatteella niitä sinne pihalle yleensä jätetään happanemaan. Ei ehdi vielä haitata itseä, kun pistää laitteet kiertoon riittävän usein.
    Ainakin mulla on karissut jo aikaa sitten se harhaluulo, että kaikki pyörät olisivat omistajiensa taholta täydellisesti huollettuja ja hyvin pidettyjä.

    Uskomattoman moni kuitenkin "vaan ajaa" näillä vehkeillä, luottaen kuitteihin tai ed. omistajan puheisiin/mutuun viitsimättä tehdä sen kummempia - *kunhan vehkeet vaan pysyy tiellä. Eikä niitä liikkeissäkään yleensä syynätä yhtään sen kummemmin jos vaihtoon vie (mp-huoltojen vertailut ja omat havainnot).

    Suurin osa varmasti on hyvin huolettuja mutta... silti.



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  15. #105
    Lainaa (SamiN @ Loka. 06 2010,20:57) kirjoitti
    Lainaa (viltsu81 @ Loka. 05 2010,10:44) kirjoitti
    Viimevuonna jätin pyörän kylmään halliin syyskuun lopulla, käyttöön tämän vuoden toukokuussa (=6kk seisontaa), tankissa 1/3 95:sta ja loput ilmaa:

    Ekalla käyntiin eikä mitään ongelmia tän kauden aikana *
    onko noissa kiksuissa tankki peltiä? kysyn kun en tiedä... *

    nimittäin jos on, se ruostuu kyllä ihan 100% varmasti ajan kanssa jos vajaalla tankilla säilytät.

    vettä sinne kertyy joka tapauksessa.
    Ruostuu aivan varmasti, ei siitä sen enempää. Toi esimerkki viimetalven säilytyksestä koski lähinnä väitettä että 95:lla ei 60 päivän jälkeen lähe käyntiin.
    Litranen sisävessa
  16. #106
    Tuskin tarvii lämmin olla tallissa. Kunhan on kuivaa... Meidän pyörät talvehtivat hieman plussan puolella olevassa tallissa. Ja aina ovat lähteneet kuin palmun alta käyntiin. Akun tukilataus talven aikana kuuluu asiaan.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  17. #107
    Syksyllä talliin joko kylmään tai sitten lämpimään, kattoo ny mihin mahtuu ja keväällä ulos, akulle ylläpitoa ja ihan sivutuella retkottaa, bensaa on tankissa se mitä sinne on jääny.

    Mitään erillisiä huoltoja ala tekemään, sitähän tehdään noi huollot/korjuut sitä mukaa ku eteen tulevat.
    "On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein
  18. #108
    Niin.. mun mielestä fillarin talvitelakan max. hinta puolvuotta on 120e. Siis, jos jossain "liikkeessä." Hyvä heille kenellä on omaa tilaa.... *talvisäilöstä pyydetään mun mielestä aivan ylihintoja. *
  19. #109
    Lainaa (Piece @ Loka. 07 2010,13:13) kirjoitti
    Syksyllä talliin joko kylmään tai sitten lämpimään, kattoo ny mihin mahtuu ja keväällä ulos, akulle ylläpitoa ja ihan sivutuella retkottaa, bensaa on tankissa se mitä sinne on jääny.

    Mitään erillisiä huoltoja ala tekemään, sitähän tehdään noi huollot/korjuut sitä mukaa ku eteen tulevat.
    Eli jätetään siihen kuin koiranpaska ja korjataan kun hajoaa, ei hyvä vittu sentään. Toivottavasti en koskaan tee sinun kanssasi kauppoja edes hehkulampuista.

    ps. vaihdatko öljytkin sitten kun kone leipoo kiinni?
    Everyone knows that Duc's do not put out the kind of power that jap I4's do. But the reason we ride these bikes is not because of the power, but because they are full of life, they have a soul, unlike jap fours that are as lifeless as a can opener.
  20. #110
    Lainaa (DeVPeg @ Loka. 07 2010,17:19) kirjoitti
    Lainaa (Piece @ Loka. 07 2010,13:13) kirjoitti
    Syksyllä talliin joko kylmään tai sitten lämpimään, kattoo ny mihin mahtuu ja keväällä ulos, akulle ylläpitoa ja ihan sivutuella retkottaa, bensaa on tankissa se mitä sinne on jääny.

    Mitään erillisiä huoltoja ala tekemään, sitähän tehdään noi huollot/korjuut sitä mukaa ku eteen tulevat.
    Eli jätetään siihen kuin koiranpaska ja korjataan kun hajoaa, ei hyvä vittu sentään. Toivottavasti en koskaan tee sinun kanssasi kauppoja edes hehkulampuista.

    ps. vaihdatko öljytkin sitten kun kone leipoo kiinni?
    Otas nyt ihan iisisti ja istu alas.

    Nää vehkeet ei kaikille ole "jumaluuden_esineellistymiä". Ajoon nää on tehty. Muovia, alumiinia ja rautaa. Jokainen noista kestää kylmää. Kulutusvehkeitä siinä missä auto, visa, kortsut, pyyhekumi ja kaljalaatikko (joskin kalliimpi sellainen). Se että osa panostaa pyöräänsä enemmän kuin muksuihin, muijaan ja duuniin (yhteensä), kun taas toiset suhtautuu pyöräänsä puhtaasti käyttövälineenä, ei pitäisi aiheuttaa kenessäkään hyperventilaatiota *

    Välillä tuntuu että pyöristä puhuminen tällä palstalla on sama kuin koraanista jauhaminen rättipäiden kanssa...

    Peace *
    Litranen sisävessa
  21. #111
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (DeVPeg @ Loka. 07 2010,17:19) kirjoitti
    Lainaa (Piece @ Loka. 07 2010,13:13) kirjoitti
    Syksyllä talliin joko kylmään tai sitten lämpimään, kattoo ny mihin mahtuu ja keväällä ulos, akulle ylläpitoa ja ihan sivutuella retkottaa, bensaa on tankissa se mitä sinne on jääny.

    Mitään erillisiä huoltoja ala tekemään, sitähän tehdään noi huollot/korjuut sitä mukaa ku eteen tulevat.
    Eli jätetään siihen kuin koiranpaska ja korjataan kun hajoaa, ei hyvä vittu sentään.
    Mitäs ihmettä sille mopolle sitten pitäisi tehdä? Kietoa silkkiin ja tuoda viereen nukkumaan samaan sänkyyn?

    Edit. Hyvin sanottu siinä edellä.



    Superbike #7
  22. #112
    Lainaa (viltsu81 @ Loka. 07 2010,17:46) kirjoitti
    Välillä tuntuu että pyöristä puhuminen tällä palstalla on sama kuin koraanista jauhaminen rättipäiden kanssa...

    Peace *
    Erittäin hyvin sanottu
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  23. #113
    Lainaa (-JuhaK- @ Loka. 07 2010,18:43) kirjoitti
    Lainaa (viltsu81 @ Loka. 07 2010,17:46) kirjoitti
    Välillä tuntuu että pyöristä puhuminen tällä palstalla on sama kuin koraanista jauhaminen rättipäiden kanssa...

    Peace *
    Erittäin hyvin sanottu
    Samaa mieltä.
    Ihan normaaleja käyttövälineitä nämä moottoripyörät.
    Ei tarvitse pappia eikä tuomari kun ostaa tai hävittää.
  24. #114
    Heh aika vääntöä mutta säilyttäköön kukin kuin haluaa ...piste
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  25. #115
    Lainaa (viltsu81 @ Loka. 07 2010,17:46) kirjoitti
    Kulutusvehkeitä siinä missä auto, visa, kortsut, pyyhekumi ja kaljalaatikko (joskin kalliimpi sellainen).
    jos tästä värkistä vähät välittää niin voep sattua kipeää jossain vaiheessa. ei ole teräspunosjarruletkuista apua jos on levyt ruosteessa että sillälailla vähän erilainen värkki ainakin mun mielestä
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
  26. #116
    Lainaa (DeVPeg @ Loka. 07 2010,17:19) kirjoitti
    Lainaa (Piece @ Loka. 07 2010,13:13) kirjoitti
    Syksyllä talliin joko kylmään tai sitten lämpimään, kattoo ny mihin mahtuu ja keväällä ulos, akulle ylläpitoa ja ihan sivutuella retkottaa, bensaa on tankissa se mitä sinne on jääny.

    Mitään erillisiä huoltoja ala tekemään, sitähän tehdään noi huollot/korjuut sitä mukaa ku eteen tulevat.
    Eli jätetään siihen kuin koiranpaska ja korjataan kun hajoaa, ei hyvä vittu sentään. Toivottavasti en koskaan tee sinun kanssasi kauppoja edes hehkulampuista.

    ps. vaihdatko öljytkin sitten kun kone leipoo kiinni?
    Se on makuasia sano koira ku persettään nuoli.

    Kyllä tuolla värkillä pystyy vaikka heti heittään sen 1000km lenkin ja ei mua ainakaan hirvitä, vaikka onkin vasta rapiat satatonnia mittarissa.

    Siis tuota "pyhää muovikasaa" ei kiillotella turhia se on ajoa varten, paikat pidetään kunnossa ja huolletaan kuten edellä mainittu, kun tulevat eteen eli venat kympin välein, tulpat 15 tonnin välein etc.

    Mutta kuten jokaisella vähänkin enemmän kulkeneella, joskus vaan jotain menee rikki värkeistä, niille ei voi mitään ja sitten ne korjataan.

    Elikkä tainnu ihan oikeen osata selittää tai sitten ei osattu lukea ja ymmärtää

    Ai niin ja käytän vielä Delvaccia koneessa nyt ja tulevaisuudessa
    "On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein
  27. #117
    Meillä on Bemu ja juniorin Ural säilytetty talven yli kylmässä katoksessa routamatosta tehdyn hupun alla. Tuo matto on semmosta sentin paksuista telttapatjaa muistuttavaa muovia.
    Sinne hupun alle, kun laittaa parinkymmenen watin lampun palamaan, lämpötila pysyy koko säilytysajan korkeampana, kuin hupun ulkopuolella ja silloin ei kosteutta tarvi pelätä.
    Säilytyksessä ei ole oleellista plus-asteet vaan vain lämpötilaero ulkoilmaan nähden ja se, että pyörän rautamassa pysyy aina karvankaan ulkopuolta lämpimämpänä. Tuo lampun teho näkyy kerkiävän näissä meidän säävaihteluissakin.

    Suosittelen....eikä maksa paljon.
    On se niiiin väärin!
  28. #118
    Haa, oman vien lämpimään tehdashalliin säilöön.
    150m pitkä suora löytyy, saa jalotella mopoa talvella.
    Tarpeeksi voimaa murskata kiviä, tarpeeksi herkkyyttä murskata perhosia.
    VFR750F-> XT600-> GS640LC4-> ZZR1100 ja CR250R
  29. #119
    Kylmässä talvehtii, rautaa tankki ja vajona aina ollut.
    Eikä ole ruostunut tankki tai räjähtänyt kone

    Tankki tarkistettu endoskoopilla, eikä ruosteen häivää näy

    Mutta jos on mahdollisuus tasaisen lämpimässä säilyttää, niin ei se ainakaan huonompi vaihtoehto ole
    Lahjattomat treenaa
  30.  
  31. #120
    Minä säilytän omaani Nettimotossa, katsokaa vaikka!
    Siihen asti kunnes vaihdan sen johonkin tai myyn tiukalla hinnalla...
    zx9r -00
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen