^
Tuohon Nitrouksen kommenttiin lisäten vailla suurempaa asiantuntemusta, mutta erään yksittäistapauksen todistajana, niin etusen tuolla lailla ruvelle voi heittää ihan se, että se toinen pumppu on epäkunnossa syystä tai toisesta.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Onko mopo K5-K6 1000 Gixxu?
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Liikaa painetta kylmärepeämä ja liian vähän kuumarepeämä...eikö?
http://feelthetrack.com/2015-schedul...ng-your-tires/
http://biketrackdayshub.com/motorcycle-tyre-wear-guide/
No ei niin sekään... vaatii kyllä ehkä vähän ajotyylin muokkaamista.
Pari pointtia:
*Onhan seos mielellään joku kova? Kestävät hitaassa vauhdissa yleensä vähän paremmin (joo anteeksi valmis arvaus).
*Ei tuo vielä pahasti ole revenny... reeniä vaan.
*Tod. näk. pyörä ei mene ihan sulavasti kyljeltä kyljelle, vaan mutkan läpi rullataan aika lailla samassa asennossa ja siitä vieläpä avataan. Näin kaikki tekee... toiset vaan enemmän ja toiset vähemmän.
Jos ei tosta pahene, niin keskittyy vaan linjalla pysymiseen ja lineaariseen avaukseen niin on yksi huoli vähemmän.
onko tää sun vanha? hain lempäälästä -12 tai -13
alustaa en ole huoltanut omistussuhteen aikana, eli voinee olla huoltamaton 10v vanha alusta. talvella se edessä kuten muutama muukin pikkujuttu. paineita "kylmänä" 2.0
pointti tässä oli nyt kuitenkin se että; pitäisikö näiden olla kauniimmat tuolta sivuista? jos jollain olisi verrokkikuvaa samanlaisista renkaista jolla olisi paketti suurinpiirtein hallussa? varikolla jonkun kanssa näistä syistä ja seurauksista voisi keskustella enemmän jos renkaat näyttävät nyt rajummilta kuin pitäisi.
D212 GP Pro takarenkaan kylmäpaine pitäisi olla 1.2bar. Edessä 2.1bar.
http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/...mendations.jsp
WP_20150722_19_15_53_Pro.jpg
Kuvan medium GP Pro:lla ajettu noin 30 kierrosta Alastarossa 1.29 - 1.30. Kylmäpaine 1.2 ja ajon jälkeen 1.6. Lämppärit myös välttämättömät näille renkaille.
Mulla oli lauantaina/on kylmäpaineet edessä (lähes loppu 343?) 1.65, takana (loppuun ajettu 9854) 0.9. Olihan ne ihan perkeleen liukerot setin aluks, mut kierroksen jälkeen jo ihan siedettävät. Neljä settii ehti ajella keskihitaassa ja neljä keskinopeessa opastettavia seuraillen, sit keli pilvisty ja viileni, nii aattelin ett ei perkele pakko laittaa lämppärit, muuten ei tuu enää mitn, mut sit rupeski satamaan. Päivän pohjiks jäi 1:38, ja renkaat ei repeytyny mitenkään, eikä kyllä kulunutkaan. Mut mä osaanki ajaa (paitsi RC390:llä), ja alustakin on tontilla.
Normivauhti edellisen kerran alastarossa oli jotai 1:29, eikä ne kyllä sillonkaan kulunu tai repeilly. Lämppärit oli käytössä.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mitäs olette mieltä tästä?
image.jpg Houkutteleva hinta......
Löytyy muiltakin euroopasta. Olisiko ensikesäksi ns. treeniversio KRstä? tyyliin Racetec RR, leveys tuskin on 195stä eroava (merkinnällä innostetaan hupsuja ( kenellä levein)). Esim. rungon ominaisuudet pitäs olla samat kun nykyisessä KRssä, seoksia on vähennetty yhdellä, mutta silti on eri seoksia, toisin kun RR.... Taitaa lähteä tilaukseen, eli mulla levein
![]()