Sivu: 9 / 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 702:sta
  1. #241
    Lainaa wego kirjoitti Katso viesti
    ovatko nämä kuluneet jotenkin erikoisesti teidän mielestä? Liite 7476 Liite 7477
    Rata? Keli? Vauhti? Pyörä? Alusta?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  2. #242
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wego kirjoitti Katso viesti
    ovatko nämä kuluneet jotenkin erikoisesti teidän mielestä? Liite 7476 Liite 7477
    Keliä, seosta, paineita yms. tietämättä sanoisin, että takana liian vähän painetta (=Takasen kuumarepeämä) ja pyörän geometria liian peräpainoinen (=etusella ei tarpeeksi painoa, joten repii).
    Viimeksi muokannut: Nitrous; 22.07.2015 klo 10:50.
    Superbike #7
  3. #243
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Tuohon Nitrouksen kommenttiin lisäten vailla suurempaa asiantuntemusta, mutta erään yksittäistapauksen todistajana, niin etusen tuolla lailla ruvelle voi heittää ihan se, että se toinen pumppu on epäkunnossa syystä tai toisesta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #244
    Onko mopo K5-K6 1000 Gixxu?
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  5. #245
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    Tuohon Nitrouksen kommenttiin lisäten vailla suurempaa asiantuntemusta, mutta erään yksittäistapauksen todistajana, niin etusen tuolla lailla ruvelle voi heittää ihan se, että se toinen pumppu on epäkunnossa syystä tai toisesta.
    Hyvä lisäys. Tuo mun viesti oletti, että alusta on edes suurinpiirtein huolletussa kuosissa.
    Superbike #7
  6. #246
    Lainaa wego kirjoitti Katso viesti
    ovatko nämä kuluneet jotenkin erikoisesti teidän mielestä? Liite 7476 Liite 7477
    Onko tuon eturenkaan pyörimissuunta oikein päin?
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  7. #247
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Keliä, seosta, paineita yms. tietämättä sanoisin, että takana liikaa painetta (=Takasen kuumarepeämä) ja pyörän geometria liian peräpainoinen (=etusella ei tarpeeksi painoa, joten repii).
    Liikaa painetta kylmärepeämä ja liian vähän kuumarepeämä...eikö?

    http://feelthetrack.com/2015-schedul...ng-your-tires/
    http://biketrackdayshub.com/motorcycle-tyre-wear-guide/
  8. #248
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Onko mopo K5-K6 1000 Gixxu?

    On, mistä sen voi tunnistaa? veikkailin itse kertynyttä ylipainoa ja löysää alustaa.
  9. #249
    Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    Onko tuon eturenkaan pyörimissuunta oikein päin?
    on, ihmettelin samaa itse kun olivat alla. kuvion mukaan näyttää olevan "väärinpäin"
  10. #250
    Lainaa wego kirjoitti Katso viesti
    On, mistä sen voi tunnistaa? veikkailin itse kertynyttä ylipainoa ja löysää alustaa.
    Esimerkiksi jännitteensäädin on hyvä vinkki ja on siinä muutaki.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  11. #251
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    Onko tuon eturenkaan pyörimissuunta oikein päin?
    Tuolla pyörimissuunnalla ei ole rata-ajon kannalta käytännössä mitään väliä.
    Superbike #7
  12. #252
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Coo kirjoitti Katso viesti
    Liikaa painetta kylmärepeämä ja liian vähän kuumarepeämä...eikö?

    http://feelthetrack.com/2015-schedul...ng-your-tires/
    http://biketrackdayshub.com/motorcycle-tyre-wear-guide/
    No juurikin näin. Pitääpä korjata tohon edelliseen myös.
    Superbike #7
  13. #253
    Lainaa wego kirjoitti Katso viesti
    On, mistä sen voi tunnistaa? veikkailin itse kertynyttä ylipainoa ja löysää alustaa.
    Mitä oli renkaiden kylmäpaineet ennen lämppäreitä?
  14. #254
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Keliä, seosta, paineita yms. tietämättä sanoisin, että takana liian vähän painetta (=Takasen kuumarepeämä) ja pyörän geometria liian peräpainoinen (=etusella ei tarpeeksi painoa, joten repii).
    Jos jatketaan tota veikkailua, niin keulaan liittyen veikkaisin että kuskilla on vaan perus pönötysongelma, eli vetelee rataa tourinki-ajoasennolla. Ts sitä ei voine geometrialla paikata.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #255
    Lainaa wego kirjoitti Katso viesti
    veikkailin itse kertynyttä ylipainoa ja löysää alustaa.
    10 vuotta vanha huoltamaton vakioalusta?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  16. #256

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    10 vuotta vanha huoltamaton vakioalusta?
    No ei niin sekään... vaatii kyllä ehkä vähän ajotyylin muokkaamista.

    Pari pointtia:

    *Onhan seos mielellään joku kova? Kestävät hitaassa vauhdissa yleensä vähän paremmin (joo anteeksi valmis arvaus).
    *Ei tuo vielä pahasti ole revenny... reeniä vaan.
    *Tod. näk. pyörä ei mene ihan sulavasti kyljeltä kyljelle, vaan mutkan läpi rullataan aika lailla samassa asennossa ja siitä vieläpä avataan. Näin kaikki tekee... toiset vaan enemmän ja toiset vähemmän.

    Jos ei tosta pahene, niin keskittyy vaan linjalla pysymiseen ja lineaariseen avaukseen niin on yksi huoli vähemmän.
  17. #257
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Esimerkiksi jännitteensäädin on hyvä vinkki ja on siinä muutaki.
    onko tää sun vanha? hain lempäälästä -12 tai -13

    alustaa en ole huoltanut omistussuhteen aikana, eli voinee olla huoltamaton 10v vanha alusta. talvella se edessä kuten muutama muukin pikkujuttu. paineita "kylmänä" 2.0

    pointti tässä oli nyt kuitenkin se että; pitäisikö näiden olla kauniimmat tuolta sivuista? jos jollain olisi verrokkikuvaa samanlaisista renkaista jolla olisi paketti suurinpiirtein hallussa? varikolla jonkun kanssa näistä syistä ja seurauksista voisi keskustella enemmän jos renkaat näyttävät nyt rajummilta kuin pitäisi.
  18. #258
    D212 GP Pro takarenkaan kylmäpaine pitäisi olla 1.2bar. Edessä 2.1bar.

    http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/...mendations.jsp

    WP_20150722_19_15_53_Pro.jpg

    Kuvan medium GP Pro:lla ajettu noin 30 kierrosta Alastarossa 1.29 - 1.30. Kylmäpaine 1.2 ja ajon jälkeen 1.6. Lämppärit myös välttämättömät näille renkaille.
  19. #259
    Lainaa wego kirjoitti Katso viesti
    onko tää sun vanha? hain lempäälästä -12 tai -13
    Ei ole, mutta on tullut puljattua Suzukien kanssa aika paljon niin tunnistaa pienemmästäkin.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  20. #260
    Lainaa zpiidi kirjoitti Katso viesti
    D212 GP Pro takarenkaan kylmäpaine pitäisi olla 1.2bar. Edessä 2.1bar.

    http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/...mendations.jsp

    WP_20150722_19_15_53_Pro.jpg

    Kuvan medium GP Pro:lla ajettu noin 30 kierrosta Alastarossa 1.29 - 1.30. Kylmäpaine 1.2 ja ajon jälkeen 1.6. Lämppärit myös välttämättömät näille renkaille.
    Kyllä nuokin ajamalla saa lämpöiseksi, mutta onhan ne mukavammat lämppäreiden kanssa, kun ei tarvitse paria kierrosta himmailla.
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
  21. #261
    Mulla oli lauantaina/on kylmäpaineet edessä (lähes loppu 343?) 1.65, takana (loppuun ajettu 9854) 0.9. Olihan ne ihan perkeleen liukerot setin aluks, mut kierroksen jälkeen jo ihan siedettävät. Neljä settii ehti ajella keskihitaassa ja neljä keskinopeessa opastettavia seuraillen, sit keli pilvisty ja viileni, nii aattelin ett ei perkele pakko laittaa lämppärit, muuten ei tuu enää mitn, mut sit rupeski satamaan. Päivän pohjiks jäi 1:38, ja renkaat ei repeytyny mitenkään, eikä kyllä kulunutkaan. Mut mä osaanki ajaa (paitsi RC390:llä), ja alustakin on tontilla.
    Normivauhti edellisen kerran alastarossa oli jotai 1:29, eikä ne kyllä sillonkaan kulunu tai repeilly. Lämppärit oli käytössä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  22. #262
    Mitäs olette mieltä tästä?

    image.jpg Houkutteleva hinta......
  23. #263
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa HPi kirjoitti Katso viesti
    Mitäs olette mieltä tästä?

    image.jpg Houkutteleva hinta......
    Hinta on ihan kohdillaan, mutta onko Dunlop muuttanu rengaskokoo takasessa?
    Superbike #7
  24. #264
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Hinta on ihan kohdillaan, mutta onko Dunlop muuttanu rengaskokoo takasessa?
    Tätä ei tunne valmistajan sivutkaan???
  25. #265
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa HPi kirjoitti Katso viesti
    Tätä ei tunne valmistajan sivutkaan???
    Taitaapi olla joku julkiseen levitykseen vahingossa eksyny testituote tuo.
    Superbike #7
  26. #266
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Mut mä osaanki ajaa (paitsi RC390:llä), ja alustakin on tontilla.
    Normivauhti edellisen kerran alastarossa oli jotai 1:29, eikä ne kyllä sillonkaan kulunu tai repeilly. Lämppärit oli käytössä.
    Onhan se pemarillakin vähä hakusessa se pyörän asento radalla ;-)
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  27. #267
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Taitaapi olla joku julkiseen levitykseen vahingossa eksyny testituote tuo.
    Löytyy muiltakin euroopasta. Olisiko ensikesäksi ns. treeniversio KRstä? tyyliin Racetec RR, leveys tuskin on 195stä eroava (merkinnällä innostetaan hupsuja ( kenellä levein )). Esim. rungon ominaisuudet pitäs olla samat kun nykyisessä KRssä, seoksia on vähennetty yhdellä, mutta silti on eri seoksia, toisin kun RR.... Taitaa lähteä tilaukseen, eli mulla levein
  28. #268
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Mut mä osaanki ajaa (paitsi RC390:llä), ja alustakin on tontilla.
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Normivauhti edellisen kerran alastarossa oli jotai 1:29.
    Nää kaks lausetta on jotenkin ristiriidassa.
    Superbike #7
  29. #269
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Nää kaks lausetta on jotenkin ristiriidassa.
    No eikö tuo scuuban vessa nyt oo käytännös suunnilleen rc390.
  30.  
  31. #270
    Lainaa HPi kirjoitti Katso viesti
    Mitäs olette mieltä tästä?

    image.jpg Houkutteleva hinta......
    Onko kukaan kuullut tästä uudesta 205/60 takasesta kokemuksia? Onko missään näkynyt nettijuttuja? Ajoko joku suomalainen näillä Slovakiaringillä? Miten seokset on toiminut?
Sivu: 9 / 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen