Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    joo eli kiristin tossa ohjauslaakeria vähän ja jotenkin kummasti sen jälkeen tuli ohjaukseen ominaisuus: ohjauksee ilmaantui ikäänkuin lovi keski asennolle, eli silloin kun tangon kääntää keskelle niin se vähän niinkun " lupsahtaa" loveensa, kuuluuko sen olla tuommonen vai mistä vois johtua?

    pyörä on tuo suzuki gsx 750f vuosimallia 1989
    Nykyinen: Kawasaki GTR 1000 -86

    edellinen: Suzuki GSX 750 F -89
  2. #2
    hieman kuulostaa ehtoopuolella olevalta ohjauslaakerilta.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  3. #3
    Ohjauslaakeri tullut tiensä päähän...Vaihtoon.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  4. #4
    noh.. sitä epäilin ensin muttakun just alkukesästä vasta vaihdettu.. eikai ne näin nopeasti mene?? *

    muoks. ja ei ole edes 3000km ajettu vaihdon jälkeen...



    Nykyinen: Kawasaki GTR 1000 -86

    edellinen: Suzuki GSX 750 F -89
  5. #5
    Ettei olis menny liian kireelle? Miksi sitä piti säätää jo 3tkm jälkeen? Omassa ei ole koskettu ohjauslaakeriin kertaakaan viimeiseen 40tkm aikana.
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
  6. #6
    Samaa mieltä edellisten kanssa. Koitas vetää laakeri tehtaan määräämään momenttiin, noudattaen tehtaan mahdollista esikiristysohjetta (tai keula ilmassa rannetuntumalla stongaa sivulta toiselle käännellen, jos sulla on hyvä tuntuma tuohon hommaan).

    Keulitko paljon ja putoaako keula usein voimalla tonttiin? Oliko uusi laakeri joku laatumerkki vai Kiinalainen? Kartio- vai kuulalaakeri yläkoolissa? Noi kuulat menee helpommin löysälle ja koloille.



  7. #7
    Kaikki edelliset jutut ja voitelu. Onhan tarpeeksi rasvaa käytetty? Kuulostaa silti liian kireältä laakerilta, mulla teki ihan samaa uudella laakerilla ja etsimällä kärsivällisesti jumittaminen loppui. Jälkikiristys on myös tärkeää, uusi laakeri löystyy tosi paljon ekan tuhannen kilsan aikana ja keula alkaa napsahtelemaan jarrutettaessa. Pari kertaa vuodessa muutenkin hyvä tarkastaa, mikään muu ei vaikuta niin paljon mopon ajettavuuteen kuin ohjauslaakeri.



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  8.  
  9. #8
    kiitos näistä.. pitääpä tutkia
    Nykyinen: Kawasaki GTR 1000 -86

    edellinen: Suzuki GSX 750 F -89