Ihan oikeasti nousi vähän oksennusta suuhun, kun tämän näki.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
^ Mulle kelepais. Ehkä tuon katteen ottasin poies, ja stongan vaihtaisin matalampaan, mutta muuten näyttäs olevan ihan laatupalikoilla kasattu FXR.
Tuo tyyli on jenkkilässä kuulemma kuuminta hottia prätkänrakentelussa. Mua ei sillai nappaa..![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
Vissiin joku oman ajan Panigale.![]()
YZF 750R -> SM 610 -> SMC 690 -> 250 TE -> CB 350 & GSX1300R
Hieno toi Paso oli 80-luvulla
Ja varsinkin saman muotoiluteeman piikit Cagiva Frecciat Erityisesti C12R. Seitsemän vaihdetta ja hansikaslokero tankin yläosassa. Ja niin leveet katteet ettei piikiksi tunnistanut (ainakaan ennen käynnitystä).
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Tyyli ennen tarkoitusta.
En tiiä bosozokuista, mutta tuossapa alkuperäisempi FXRP. Onhan tuo ylempi päivitetty versio nyt hitosti siistimpi kuin tämä valkoinen kokonaisuus.![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
^
Täytyykö noissa kurkistella katteiden ohitse, että näkee eteenpäin?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
tämä on kyllä ruokotoon.
![]()
eikös toi lotto-HD menny jollekkin ukolle joka ei koskaan ollu ajanu moottoripyörällä,mut uhkas opetella..näin muistan nähneeni telkusta.
Kyllähän ton lotto hd:n olis mielellään ottanut vastaan, tosin voipi olla että teema vaihtuisi hyvin nopeaan.
Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.
Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
siinä on ihan varmaan joku sääntö, että sitä ei saa kahteen vuoteen maalata/peittää tjsp.![]()
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Itse asiassa Lotto-HD tai jokin pinkki Hello Kitty -viritelmä olisi mitä parhain väline yleiseen hämmennyksen herättämiseen julkisilla paikoilla. Vaatisi tosin selkärankaa ja huumorintajua kuskilta.
Kotarin katu-uskottavuus aivan uudella tasolla.
![]()
^ Kulkeeko tuo alempi myös vedessä?![]()
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
Nykypyöristä ehdottomasti rumin on busa. Huomaa heti, että se on suunniteltu 90-luvulla ja esikuvana on ollut "kaalimato"![]()
Ei kiinnosta pätkääkään
Nää ulkonäkökysymykset on NIIN mielipidejuttuja että...
Rumia omasta mielestä ovat lähes kaikki semi-adventurepyörät joissa on varttikate, eli:
Ja gessuista varsinkin se vanha!!!
![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Samaa mieltä siitä, että Gessut ovat rumia, mutta ne ovatkin enemmän työkaluja kuin muotoilun kukkasia. Vai onko esim tuollainen muotoilun täydellistymä:
http://www.ww2incolor.com/d/61825-4/tigergru
Tuo Vmax on puolestaan sen näköinen kuin näkymä voisi olla sisäelinkirurgin työmaalta:
2014-Yamaha-VMAX-EU-Power-Black-Studio-007.jpg
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
ex: K1600GT, K1200GT
Viihdyttävä threadi kun moni ottaa niin tosissaan. Itsellenkin tuli kivoja yllätyksiä, omaan silmään kivoista pyöristä joita hyvin moni sanoi rumaksiLisätään vielä että en ole ikinä pitänut gs bemareista, varsinkaan niiden valoista. Ajattelin että tuollaisen on oltava kamala ajaa ja järjetön kun "muka" tarkoitettu myös pehmeämmälle alustalle ja painoa kuitenkin on. Noh piti käydä koeajamassa ja yllätys oli valtava... varsinkin se todella kiva napista säädettävä alusta oli mahtava, miten alustan säädöllä pystyi ajamaan perä sivulla hallitusti niin pitkään kun halusi ja taaas kun vain alustan asetusta vaihtoin niin nosti keulaa hallitusti, sen koeajon jälkeen ei paljoa miettinyt miltä se näytää. Jos vain olis varaa pitää monia erilaisia pyöriä...
Yamaha YZF-R6 -13
Yamaha YZF-R1 -03
Suzuki GSX-R 600 -99