No tulihan se sieltä !(willik @ Elo. 17 2010,07:32) kirjoitti
Same shit, different day.
Oikeastaan kaikki ysärin alkupään pyörät joissa on sotkettu valkoista tai mustaa ja violettiä keskenään on saatu näyttämään aivan hirveiltä.
http://www.nettimoto.com/honda/cbr/994562
Tämä ei koske kasari/ysäripyöriä joissa on hyvällä maulla sotkettu mustaa tai valkoista ja pinkkiä.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Eihän koko ketjussa ole kun yksi ruma pyörä ja se on... BMW K1! Ja sekin kaunistuisi heti kun ton etulokarin heivais mäkeen ja maalaisi nuo sinapinväriset osat vaikka mustalla. Muut on kaikki omalla tavallaan ihan jees.
"If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
Minusta on huutava vääryys, että historia otetaan esiin ja verrataan tän päivän muotoiluun ja kauneusihanteeseen.
Historia on historiaa, niin autojen kuin moottoripyörienkin suhteen.
Ne oli oman aikansa tuotteita.
Aika harva pitäis polskifiiattia mitenkään kauniina.
Mut sen tarkoitus ei ollutkaan olla kaunis, vaan toimiva
Ja nuo mitkä valitsit esimerkeiksi, on oman aikansa _erittäin hyvin_ toimivia laitteita.
Ne ei sinun silmääsi miellytä ja et ehkä ostaisi moista, mutta ne, jotka rakastaa vanhoja pyöriä, ottas mielellään esimerkit talliinsa.
Ne ei täytä tämän päivän kriteerejä, mutta oli aikoinaan jonkun unelmia..
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
Jaa-a.. Kyllähän toi oma varadero on rumakuhelvetti.Ja kaikki Lordin-naama-maskilla tuunatut "fighterit"
![]()
Itse en taas ole hoksannut, että mikä RF-Suizassa on niin kauheaa, pikemminkin päinvastoin. Ajattoman tyylikäs muotoilu.(Eroz @ Elo. 17 2010,01:55) kirjoitti
ex Kawasaki Z1000SX -14
ex Yamaha FZ6SA -06
A-AND-B-CZ-DK-E-ENG-EST-FIN-F-D-I-LV-LT-L-PL-N-S-SCO
Rujolla äijällä pitää olla ruma pyörä. Saishan tohon omaan isoon gessuun kaikenlaista kosmeettista palikkaa turhatekiltä millä piilottas pultit ja mutterit, *mutta ruma mikä ruma. On jopa enemmän kuin edellinen Varre oli
F800GSA
Mutta kún se ei ollut edes sitä...(Cute @ Elo. 17 2010,15:53) kirjoitti
oikeastaan voisi jakaa vuosikymmenittäin. Muoti ja tyyli muuttuu kuitenkin jatkuvasti ja kun silmä tottuu uuteen niin vanha alkaa näyttää rumalta. -90 luvun rumin taitaa olla tuo bmw k1 ja 2000 luvun toistaiseksi gessu joten bmw leiriin toistaiseksi menee minulta nämä palkinnot. Hondan dn-1 on myös ihan mitalisijoilla.
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Ducan aiempi Multistrada on oikeasti järkyttävän näköinen kapistus. Aiemmalla sivulla olleet Adventuret näyttää mielestäni siltä kuin niillä olisi ajettu päin rekkaa ja keulan yläosa olisi painunut kasaan.
Noita kasareita ei oikeen munkaan mielestä voi haukkua. ne on oman aikansa tuotteita ja ne olisi pitänyt arvostella silloin. Se Kawan retropyörä on kyllä yhtä silmiähivelevän tyylikäs kuin tiiliskivi. Samoin nykypyöristä busa ei sovi omaan silmääni. Vähän kuin kyykkypyörälle olisi syötetty hiivaa ja venytetty pitemmäksi.
![]()
ja
Yhdennäköisyys on mielestäni selvä.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Näin on, minä ja Busa - kuin kaksi marjaa, onnelliset yhdessä.kirjoitti
Pusa + KTM GS 250 + Yamaha TZR 125
Kiitoksia ihan hirveästi. Nyt on kahvit läppärillä...(Juutana @ Elo. 17 2010,16:53) kirjoitti
![]()
Oliks noista joku ruma oikeesti? siis ihan oikeesti?
Pegaso 2008
Kyllä, oli ruma! Nuo juupelin Hayabusat on kyllä ruminta muotoilua maan päällä!!! Nuo kasarivehkeethän on tosiaan oman aikansa lapsia ja ei niitä enää tämän päivän mitoilla oikein voi arvostella.
(Cute @ Elo. 17 2010,15:53) kirjoitti
Tämähän on kaunis kuin mikämutta eihän tässä ole kyse historiasta, vaan makuasioista ikään katsomatta ja jokaisellahan on oma makunsa
![]()
Soot vääräs(jallu @ Elo. 17 2010,17:25) kirjoitti
([url="http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Busa+on+maineensa+veroinen/1135246665421" kirjoitti
Vaikka onkin kenties mun seuraava pyörä nuo vakio putket on flobbi jopa NASAn insseiltä. "Irrallaan" roikkuva valo kilpiteline härvellys kruunaa kauheuden.
Toinen ei niin kaunis erikoisuus
Samaan hengenvetoon vois sanoa, et kaikki:
-YZFR1
-ZX10R
-GSXR
-CBRR
yms.yms. ratarumat on kaikki saman näköisiä... on se vaan hyvä että on retrohenkisyyttä ja erilaisuutta kuten italiaanot![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Minä oon vähän huono haukkumaan, koska tiedostan sen, että meillä kaikilla on erilainen maku.
En välttämättä itse ostaisi jotain pyöriä ihan jo ulkonäön tms. takia, mutta en kyllä niin kovin arvostele sellaisen ostaneita tai itse tuotetta. *![]()
Pakko myöntää että niin hieno pyörä kuin B-King onkin, putket ja oikeastaan koko perä on ihan järkky... Sori![]()
Eihän tässä ostajia arvostellakaan, vaan lauotaan merkityksettömiä (mutta mielenkiintoisia?) mielipiteitä pyörien ulkonäöstä. Saa minunkin pyörää lytätä, signaturessa linkki. En ole ranteita auki viiltämässä sen takia(JTS @ Elo. 17 2010,20:18) kirjoitti
Itsekin GSX-F teekannumopoja pitkään katselin ja melkein yhden ostinkin. Se ei tarkoita etteikö se silti olisi ollut mielestäni (suhteellisen) ruma. Mainio pyörä siis on.
Päädyin kuitenkin RF-malliin, koska se oli mielestäni todella nätti verrattuna muihin sen ajan pyöriin, kutakuinkin samaa tekniikkaa ja löysin vieläpä sopivan yksilön. Hintakaan ei äffästä paljon eronnut.
Suzuki GSX1300R Hayabusa -05
Suzuki RF900R -94
No jos minä sen verran, että jos B-king tulis taloon niin vakio putket vaihtuis ja kilpitelineelle tekisin jotain.
Tuo koskee kyllä muitakin sellaisia megakilpiteli-hässäköitä ja ihmeellisiä pakoputkivirityksiä....
Millos tätä Busaa alettiin valmistaa? Siittä lähtien on meikäläisen mielipide ollu selvä ku pläkki... Kyllähän muutki rumia tekee, muttei sentään niin susirumia.
Bussi on mun mielestä aina ollu ihan aito todiste siitä, että kun vaan on hevosia ja kulkua, niin millään muulla ei ole mitään merkitystä. Ja B-king ikäänkuin alleviivaa tämän olettamukseni.
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Joo varmaan neljäs tai viides kerta menossa. Ja taas käydään kaikki merkit/mallit läpi...jatkakaa.(kawabata @ Elo. 17 2010,03:07) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Jaa kappas munkin merkki ja malli päässy rumien joukkoon. No toiset tykkää ja toiset mutta samapa tuo ja mii like.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Noi (M1800R ja Hayabusa) on molemmat brutaalinkomeita pyöriä. *(hannu p @ Elo. 17 2010,07:09) kirjoitti
K1 BMW on oikeasti jotain käsittämättömän rumaa.
http://www.bikeexif.com/wp-content/u.../01/bmw_k1.jpg
Aivan kuin 80 luvun leffasta, joka kuvaa 2010 lukua.![]()
Jostain syystä mietin josko ostaisin tuollaisen.
Retired
bemarin GS sarja on tietysti aika hirvee.
täyskatekauden hirviöt, kuten CBR1000F on järkyttävä muovilaitos..
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Jep, ei ole ensimmäinen kerta kun tätä kysellään...ja aina joutuu miettimään prosessori punaisena mutta käsitepari ei vaan tunnu mahdolliselta...ettäkö ruma moottoripyörä?
Myöntää täytyy että pari tähänkin threadiin etsiytynyttä tutkielmaa on hiukan erikoisen näköisiä mutta pitäähän muotoilussa ottaa vähän riskiä.
Taitaa yamahalla olla yhteinen suunnitteluosasto! ! !(Taajuus @ Elo. 17 2010,08:44) kirjoitti