Sivu: 2 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 376:sta
  1. #31
    Lainaa (willik @ Elo. 17 2010,07:32) kirjoitti
    No tulihan se sieltä !
    Same shit, different day.
  2. #32
    Oikeastaan kaikki ysärin alkupään pyörät joissa on sotkettu valkoista tai mustaa ja violettiä keskenään on saatu näyttämään aivan hirveiltä.

    http://www.nettimoto.com/honda/cbr/994562

    Tämä ei koske kasari/ysäripyöriä joissa on hyvällä maulla sotkettu mustaa tai valkoista ja pinkkiä.





    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  3. #33
    Tätäkautta pystyy "puukottamaan"kivuttomasti.
  4. #34
    Eihän koko ketjussa ole kun yksi ruma pyörä ja se on... BMW K1! Ja sekin kaunistuisi heti kun ton etulokarin heivais mäkeen ja maalaisi nuo sinapinväriset osat vaikka mustalla. Muut on kaikki omalla tavallaan ihan jees.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  5. #35
    Minusta on huutava vääryys, että historia otetaan esiin ja verrataan tän päivän muotoiluun ja kauneusihanteeseen.
    Historia on historiaa, niin autojen kuin moottoripyörienkin suhteen.
    Ne oli oman aikansa tuotteita.
    Aika harva pitäis polskifiiattia mitenkään kauniina.
    Mut sen tarkoitus ei ollutkaan olla kaunis, vaan toimiva
    Ja nuo mitkä valitsit esimerkeiksi, on oman aikansa _erittäin hyvin_ toimivia laitteita.

    Ne ei sinun silmääsi miellytä ja et ehkä ostaisi moista, mutta ne, jotka rakastaa vanhoja pyöriä, ottas mielellään esimerkit talliinsa.
    Ne ei täytä tämän päivän kriteerejä, mutta oli aikoinaan jonkun unelmia..



    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

    Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
  6. #36
    Jaa-a.. Kyllähän toi oma varadero on rumakuhelvetti. Ja kaikki Lordin-naama-maskilla tuunatut "fighterit"
  7. #37
    Lainaa (Eroz @ Elo. 17 2010,01:55) kirjoitti
    Ja aiheesta kirjoittaa kaveri jolla on / on ollut kaksi RF-susnaa. Ironista.
    Itse en taas ole hoksannut, että mikä RF-Suizassa on niin kauheaa, pikemminkin päinvastoin. Ajattoman tyylikäs muotoilu.
    ex Kawasaki Z1000SX -14
    ex Yamaha FZ6SA -06
    A-AND-B-CZ-DK-E-ENG-EST-FIN-F-D-I-LV-LT-L-PL-N-S-SCO
  8. #38
    Rujolla äijällä pitää olla ruma pyörä. Saishan tohon omaan isoon gessuun kaikenlaista kosmeettista palikkaa turhatekiltä millä piilottas pultit ja mutterit, *mutta ruma mikä ruma. On jopa enemmän kuin edellinen Varre oli



    F800GSA
  9. #39
    Lainaa (Cute @ Elo. 17 2010,15:53) kirjoitti
    Mut sen tarkoitus ei ollutkaan olla kaunis, vaan toimiva
    Mutta kún se ei ollut edes sitä...
  10. #40
    oikeastaan voisi jakaa vuosikymmenittäin. Muoti ja tyyli muuttuu kuitenkin jatkuvasti ja kun silmä tottuu uuteen niin vanha alkaa näyttää rumalta. -90 luvun rumin taitaa olla tuo bmw k1 ja 2000 luvun toistaiseksi gessu joten bmw leiriin toistaiseksi menee minulta nämä palkinnot. Hondan dn-1 on myös ihan mitalisijoilla.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  11. #41
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen


    Ducan aiempi Multistrada on oikeasti järkyttävän näköinen kapistus. Aiemmalla sivulla olleet Adventuret näyttää mielestäni siltä kuin niillä olisi ajettu päin rekkaa ja keulan yläosa olisi painunut kasaan.

    Noita kasareita ei oikeen munkaan mielestä voi haukkua. ne on oman aikansa tuotteita ja ne olisi pitänyt arvostella silloin. Se Kawan retropyörä on kyllä yhtä silmiähivelevän tyylikäs kuin tiiliskivi. Samoin nykypyöristä busa ei sovi omaan silmääni. Vähän kuin kyykkypyörälle olisi syötetty hiivaa ja venytetty pitemmäksi.


    ja


    Yhdennäköisyys on mielestäni selvä.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  12. #42
    Lainaa kirjoitti
    Rujolla äijällä pitää olla ruma pyörä.
    Näin on, minä ja Busa - kuin kaksi marjaa, onnelliset yhdessä.
    Pusa + KTM GS 250 + Yamaha TZR 125
  13. #43
    Lainaa (Juutana @ Elo. 17 2010,16:53) kirjoitti


    Yhdennäköisyys on mielestäni selvä.
    Kiitoksia ihan hirveästi. Nyt on kahvit läppärillä...
  14. #44
    Oliks noista joku ruma oikeesti? siis ihan oikeesti?
    Pegaso 2008
  15. #45
    Kyllä, oli ruma! Nuo juupelin Hayabusat on kyllä ruminta muotoilua maan päällä!!! Nuo kasarivehkeethän on tosiaan oman aikansa lapsia ja ei niitä enää tämän päivän mitoilla oikein voi arvostella.
  16. #46
    Lainaa (Cute @ Elo. 17 2010,15:53) kirjoitti
    Minusta on huutava vääryys, että historia otetaan esiin ja verrataan tän päivän muotoiluun ja kauneusihanteeseen.
    Historia on historiaa, niin autojen kuin moottoripyörienkin suhteen.
    Ne oli oman aikansa tuotteita.
    Aika harva pitäis polskifiiattia mitenkään kauniina.
    Mut sen tarkoitus ei ollutkaan olla kaunis, vaan toimiva
    Ja nuo mitkä valitsit esimerkeiksi, on oman aikansa _erittäin hyvin_ toimivia laitteita.

    Ne ei sinun silmääsi miellytä ja et ehkä ostaisi moista, mutta ne, jotka rakastaa vanhoja pyöriä, ottas mielellään esimerkit talliinsa.
    Ne ei täytä tämän päivän kriteerejä, mutta oli aikoinaan jonkun unelmia..

    Tämähän on kaunis kuin mikä mutta eihän tässä ole kyse historiasta, vaan makuasioista ikään katsomatta ja jokaisellahan on oma makunsa
  17. #47
    Lainaa (jallu @ Elo. 17 2010,17:25) kirjoitti
    Nuo juupelin Hayabusat on kyllä ruminta muotoilua maan päällä!!!
    Soot vääräs

    Lainaa ([url="http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Busa+on+maineensa+veroinen/1135246665421" kirjoitti
    hs.fi @ 30.8.2008[/url] )]
    Yhdeksän vuotta lähes muuttumattomana pysytelleen moottoripyörämaailman legendan toinen mallisukupolvi on erittäin onnistunut, eikä siinä ole kikkailtu turhaan pelkkien uudistuspaineiden vuoksi.

    Uudistuksista huolimatta pyörän tunnistaa oitis Hayabusaksi. Tutun näköisiä katteita on muokattu tuulitunnelissa vieläkin enemmän kuljettajaa suojaaviksi. Aerodynamiikka onkin huippuluokkaa.


    Pyörän muotoilu tarjoaa turvallisen ja vakaan tuntuisen tunteen siitä, että kuski hallitsee tilannetta. Ajoviima ei revi kypärää tai jalkoja edes normaalissa ajoasennossa. Tankkia vasten painauduttaessa olo on kuin aurinkorannalla - rauhallinen ja nautinnollinen.

  18. #48


    Vaikka onkin kenties mun seuraava pyörä nuo vakio putket on flobbi jopa NASAn insseiltä. "Irrallaan" roikkuva valo kilpiteline härvellys kruunaa kauheuden.



    Toinen ei niin kaunis erikoisuus



  19. #49
    Samaan hengenvetoon vois sanoa, et kaikki:
    -YZFR1
    -ZX10R
    -GSXR
    -CBRR

    yms.yms. ratarumat on kaikki saman näköisiä... on se vaan hyvä että on retrohenkisyyttä ja erilaisuutta kuten italiaanot
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  20. #50
    Minä oon vähän huono haukkumaan, koska tiedostan sen, että meillä kaikilla on erilainen maku.
    En välttämättä itse ostaisi jotain pyöriä ihan jo ulkonäön tms. takia, mutta en kyllä niin kovin arvostele sellaisen ostaneita tai itse tuotetta. *
  21. #51
    Pakko myöntää että niin hieno pyörä kuin B-King onkin, putket ja oikeastaan koko perä on ihan järkky... Sori
  22. #52
    Lainaa (JTS @ Elo. 17 2010,20:18) kirjoitti
    Minä oon vähän huono haukkumaan, koska tiedostan sen, että meillä kaikilla on erilainen maku.
    En välttämättä itse ostaisi jotain pyöriä ihan jo ulkonäön tms. takia, mutta en kyllä niin kovin arvostele sellaisen ostaneita tai itse tuotetta. *
    Eihän tässä ostajia arvostellakaan, vaan lauotaan merkityksettömiä (mutta mielenkiintoisia?) mielipiteitä pyörien ulkonäöstä. Saa minunkin pyörää lytätä, signaturessa linkki. En ole ranteita auki viiltämässä sen takia

    Itsekin GSX-F teekannumopoja pitkään katselin ja melkein yhden ostinkin. Se ei tarkoita etteikö se silti olisi ollut mielestäni (suhteellisen) ruma. Mainio pyörä siis on.
    Päädyin kuitenkin RF-malliin, koska se oli mielestäni todella nätti verrattuna muihin sen ajan pyöriin, kutakuinkin samaa tekniikkaa ja löysin vieläpä sopivan yksilön. Hintakaan ei äffästä paljon eronnut.
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -05
    Suzuki RF900R -94
  23. #53
    No jos minä sen verran, että jos B-king tulis taloon niin vakio putket vaihtuis ja kilpitelineelle tekisin jotain.

    Tuo koskee kyllä muitakin sellaisia megakilpiteli-hässäköitä ja ihmeellisiä pakoputkivirityksiä....
  24. #54
    Millos tätä Busaa alettiin valmistaa? Siittä lähtien on meikäläisen mielipide ollu selvä ku pläkki... Kyllähän muutki rumia tekee, muttei sentään niin susirumia.
    Bussi on mun mielestä aina ollu ihan aito todiste siitä, että kun vaan on hevosia ja kulkua, niin millään muulla ei ole mitään merkitystä. Ja B-king ikäänkuin alleviivaa tämän olettamukseni.




    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  25. #55
    Lainaa (kawabata @ Elo. 17 2010,03:07) kirjoitti
    tuo bemarihan vielä ihan komea kun vertaa 1990-lukulaisiin ja uudempiin..

    tämä aihe on ollut ennenkin esillä täällä, ilmeisesti karannut vanhana jo kauas..

    jokainen pyörä on komea kun käyttää delvaccia ja niin on tissitkin..
    Joo varmaan neljäs tai viides kerta menossa. Ja taas käydään kaikki merkit/mallit läpi...jatkakaa.



    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  26. #56
    Jaa kappas munkin merkki ja malli päässy rumien joukkoon. No toiset tykkää ja toiset mutta samapa tuo ja mii like.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #57
    Lainaa (hannu p @ Elo. 17 2010,07:09) kirjoitti
    Kaksi susukia:
    Noi (M1800R ja Hayabusa) on molemmat brutaalinkomeita pyöriä. *

    K1 BMW on oikeasti jotain käsittämättömän rumaa.

    http://www.bikeexif.com/wp-content/u.../01/bmw_k1.jpg

    Aivan kuin 80 luvun leffasta, joka kuvaa 2010 lukua.

    Jostain syystä mietin josko ostaisin tuollaisen.



    Retired
  28. #58
    bemarin GS sarja on tietysti aika hirvee.

    täyskatekauden hirviöt, kuten CBR1000F on järkyttävä muovilaitos..
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  29. #59
    Jep, ei ole ensimmäinen kerta kun tätä kysellään...ja aina joutuu miettimään prosessori punaisena mutta käsitepari ei vaan tunnu mahdolliselta...ettäkö ruma moottoripyörä?

    Myöntää täytyy että pari tähänkin threadiin etsiytynyttä tutkielmaa on hiukan erikoisen näköisiä mutta pitäähän muotoilussa ottaa vähän riskiä.
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Taajuus @ Elo. 17 2010,08:44) kirjoitti
    Lainaa (-RUMBLE- @ Elo. 17 2010,08:39) kirjoitti




    Miten tosta keulasta onkin saatu noin ruma
    Taitaa yamahalla olla yhteinen suunnitteluosasto! ! !
Sivu: 2 / 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen