Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 243:sta
    Lainaa (Pete79 @ Kesä. 18 2011,16:05) kirjoitti
    Mul on joku entisest omistajista viritellyt tupakinsytsärin toho vasemmalle puolella olevaa lukollisee lokeroo tankin ja stongan välii. Toimiva paikka kyl.
    OK, sitä koteloa katselinkin jo sillä silmällä.
    Tunturi Tiger Aqua > Yamaha RD125LC > Kawasaki ZZR600 | Keijopölyä-blogi
    Lainaa (Haltiakeijo @ Kesä. 18 2011,16:01) kirjoitti
    Tattis, Artsi.

Onko kukaan muuten viritelly virran ulosottoa zzr:ään? Ideoita tai toimivaksi todettuja vinkkejä savukkeensytyttimen sijoitukseen?
    Mä laitoin 12v ulosoton kiinni nippusiteillä kaasuvaijereihin. Jos joku nyt tollasen virityksen tekee, niin tarkkana tangon liikkumisen kanssa, mulla tuli valittua sen verran jäykät johdot, että meinasi ahdistaa tangon liikkuvuutta.
    12v ulosotto on tarkoitus asentaa siihen sivukatteessa olevaan lokeroon.
    Käynnykkäteline on Nokian universaalimallista modattu ja kiinni tangossa kytkinpuolella u-pultilla.
    Toi laturin ulosottoplugi on clas ohlson:ilta, kuten myös aquapack, johon puhelimen laitan sään suojaan. Aquapack:issä on karabiinihaka, jolla varmista puhelimen kyydissäpysymisen, vaikka teline hajoaisi.

Suzuki S1 ´91
    Honda NS125F ´87
    Honda NSR125R ´94
    Kawasaki ZZ-R600 ´02
    Kawasaki ZZR1400 ´08
    Juu, eipä tuo huggeri tuolta näy, varsinkin kun jäi perä korottamatta. Sahasin kylmästi verikauhan pois, kun sulakeboksi ja sytty-yksikköhän ovat esimerkiksi loksun muovissa kiinni.

Bustersilta tuli huggeri ja meni heittämällä paikalleen, ilman taistelua. Skidmarx oli tuo merkiltään.
    KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90

Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma
    Kirjotellaan tännekkin välillä.

Eli kysymäni piti että mitä muilla pikku zetorin omistajilla lukee rek.otteessa pyörän paino?

Itellä sielä seisoo 220kg eikä tuo nyt ihan niin raskas taida kyl olla? :P mut mitäs muilla?
    Kawasaki ZZ-R 600D -91 (Ex)
    Älä huoli vituiksi se menee kumminki.
    Lainaa (TheDuck @ Kesä. 25 2011,11:57) kirjoitti
    Eli kysymäni piti että mitä muilla pikku zetorin omistajilla lukee rek.otteessa pyörän paino?
    220 kg siellä lukee omapainona. Keksinnön kuivapaino on muistaakseni 195 kg, joten tuohon kun laskee bensat ja muut litkun päälle, niin ei se paljoa heitä.
    Lainaa (kawa-artsi @ Kesä. 21 2011,18:41) kirjoitti
    Mä laitoin 12v ulosoton kiinni nippusiteillä kaasuvaijereihin. Jos joku nyt tollasen virityksen tekee, niin tarkkana tangon liikkumisen kanssa, mulla tuli valittua sen verran jäykät johdot, että meinasi ahdistaa tangon liikkuvuutta.
    Käynnykkäteline on Nokian universaalimallista modattu ja kiinni tangossa kytkinpuolella u-pultilla.
    Toi laturin ulosottoplugi on clas ohlson:ilta, kuten myös aquapack, johon puhelimen laitan sään suojaan. Aquapack:issä on karabiinihaka, jolla varmista puhelimen kyydissäpysymisen, vaikka teline hajoaisi.
    Päädyin kuitenkin asentamaan ulosoton virtalukon viereen. Sorvasin kannelliselle Bilteman savukkeensytytinpistorasialle vesitiiviihkön kotelon jogurttijuomapullosta, jonka virittelin nippusiteellä kännykkätelineen nippusidekiinnitykseen
    Kuulostaa todelliselta nippusidesätökseltä, mutta näyttää lähes siedettävältä. Katu-uskottavuuden maksimoimiseksi mainostettakoon, että kännykkätelineen asennuksessa ja tuunauksessa tuli käytettyä vielä vanhaa telttapatjaa.
    Kännykkätelineenä toimii Nokia 5800XM -mallin teline, johon Motorola Defy istuu yllättävän nätisti, pysyi moottoritienopeuksissakin mukana.
    Täytyy yrittää ampua foto kyhäelmästä, viimeistään sitten kun kiinalainen kusti polkaisee lyhyen usb-microusb-narun postilaatikkoon.

Onko kukaan tilannut Ebaystä tuplakuplaikkunaa zetoriin? Istuuko nätisti paikalleen, vai joutuuko asentamaan kirveellä?

Mun mopossa on ainoana pleksinä MRA:n touring-malli, joka ei ole tällaiselle pitkälle keijolle ihan optimaalinen. Eikä tuon matkailuakkunan ulkonäkökään paranna pyörän ilmettä. Muitakin budjettivaihtoehtoja saa toki tarjota, Storm pyytää lähes satasta tuplakuplasta, ja toi Ebay-versio kustantaisi viitisenkymppiä posteineen.
    Ei joku oo löytäny tuohon D-malliin sopivaa tuplakuplaa? vai sopisko tuo E-Mallinen tohon? Meinaa olla vähä samaa ongelmaa täälä ku Keijolla.
    Lainaa (TheDuck @ Kesä. 25 2011,22:08) kirjoitti
    Ei joku oo löytäny tuohon D-malliin sopivaa tuplakuplaa? vai sopisko tuo E-Mallinen tohon? Meinaa olla vähä samaa ongelmaa täälä ku Keijolla.
    Bustersilla näkyy olevan ainakin jonkinlainen On Two Wheels -tuplakupla D-malliinkin. Mitään tietoa saati kokemusta mulla ei ko. ikkunasta ole, sattuipa vaan silmään.
    Mulla on tuo Airflown tuplakupla D-mallissa. Kiinnikkeitähän siinä ei tullut mukana, mutta rei'itys oli oikeassa kohtaa, Biltemasta hain kiinnityssarjan, maksoi ~8e ja sisälsi ~10kpl rosteriruuveja prikkoineen ja vastamuttereineen, lähes orggiksia vastaava setti

Lainaa (kawa-artsi @ Kesä. 21 2011,18:41) kirjoitti
    Lainaa (Haltiakeijo @ Kesä. 18 2011,16:01) kirjoitti
    Tattis, Artsi.

Onko kukaan muuten viritelly virran ulosottoa zzr:ään? Ideoita tai toimivaksi todettuja vinkkejä savukkeensytyttimen sijoitukseen?

Kuva telineestä ja ulosotto toteutuksesta
    Suzuki S1 ´91
    Honda NS125F ´87
    Honda NSR125R ´94
    Kawasaki ZZ-R600 ´02
    Kawasaki ZZR1400 ´08
    Lainaa (kawa-artsi @ Kesä. 18 2011,12:59) kirjoitti
    Lainaa (Haltiakeijo @ Kesä. 18 2011,11:35) kirjoitti
    Lainaa (jrasi @ Huhti. 28 2011,21:34) kirjoitti
    Omasta sahasin takalokarin hittoon ja asensin huggerin tilalle. Eipä siinä ihmeitä pääse tekemään ilman hirveetä säätämistä
    En kyllä kuvasta huggeria näe, vaikka photoshoppailin valotusta vähän paljastavammaksi, mutta kysyn kuitenkin, että mistä huggerin hankit ja paljon siitä jouduit kärsimään?

Entäs toi takalokari, sahasitko vaan sen näkyvän "verikauha"-osan irti, vai poistitko koko häkkyrän. Koko vermeen positamalla säilyisi tietystä mahdollisuus palauttaa alkuperäinen ulkoasu, mutta sitten pitäisi kyllä keksiä joku suojaus, että mähnä lennä satulan alle. Tosin mulla on E-malli, joten toi koko perä on hieman erilainen.
    Mulla myös e-malli, josta sahasin ton lokarin pois, eli ei mahdollisuutta palauttaa takas alkuperäseks. Huggerin tilasin täältä ja tämän

Toi skidmarx:in huggeri on perus britti käsityötä, eli ei ole ihan bolt on osa, vaan vähän joutu hioo ja tekee reijän jarrusatulan vääntovarren pultille.
    Näillä modauksilla sain sen istuu kohtuu hyvin, eikä ota fillariin kiinni.

Kilpitelineenä toimii ihan perus kalustekulmaraudat *

Eipä toi huggeri tuolta paljon näy. Pyörässä on tosiaan tuolla perässä muutoksina huggeri, lokasuoja + kilpiteline modattuna ja perää korotettu 35mm koiranluilla.
    Suzuki S1 ´91
    Honda NS125F ´87
    Honda NSR125R ´94
    Kawasaki ZZ-R600 ´02
    Kawasaki ZZR1400 ´08
    Lainaa (jrasi @ Kesä. 26 2011,00:50) kirjoitti
    Mulla on tuo Airflown tuplakupla D-mallissa. Kiinnikkeitähän siinä ei tullut mukana, mutta rei'itys oli oikeassa kohtaa, Biltemasta hain kiinnityssarjan, maksoi ~8e ja sisälsi ~10kpl rosteriruuveja prikkoineen ja vastamuttereineen, lähes orggiksia vastaava setti
    Onko ollut hyvä tuo tuplakupla tuossa? jos saan ihan udella että miten pitkä kaiffari mahdat olla?

ite oon tuollaaset 184cm, niin olis ihan kiva jos heittäis tuulen pään yli.

Et minkälaiset on kokemukset? hyvät huonot, kannattaako investoida?
    Itsellä mittaa se 188, eikä tuo kyllä pään yli heitä mitenkään mainittavasti, tekee varmaan aika paljon se, että tuo kulma on niin pysty, joten ilma alkaa pyörteilemään pleksin takana. Mutta kyllä tuon taakse parempi on sukeltaa, kuin orggiksen (mikäli se oli orggista vastaava, mikä tuossa oli).

Onkos jengillä kokemuksia öljyistä (Ei sitten aleta väittelemään Iso D vs. moponkuvapurkissa -öljyt)?

Edellisen kauden ajelin Mobilin 15W-50 Racing 4T:t koneessa ja toimi hienosti, nyt on olleet nuo Motulin 15W-50 ja ei kyllä voi kehua, vapaata ei välillä meinaa löytää millään ja nyt rupesi kytkinkin vielä luistamaan (kytkimen luisto nyt ei välttämättä johdu öljyistä, saattaa kilometreilläkin olla vaikutusta )

Lainaa (jrasi @ Kesä. 27 2011,06:27) kirjoitti
    Onkos jengillä kokemuksia öljyistä (Ei sitten aleta väittelemään Iso D vs. moponkuvapurkissa -öljyt)?

Edellisen kauden ajelin Mobilin 15W-50 Racing 4T:t koneessa ja toimi hienosti, nyt on olleet nuo Motulin 15W-50 ja ei kyllä voi kehua, vapaata ei välillä meinaa löytää millään ja nyt rupesi kytkinkin vielä luistamaan (kytkimen luisto nyt ei välttämättä johdu öljyistä, saattaa kilometreilläkin olla vaikutusta * )
    Mulla tuli kokeiltua teboilin superbike 15w-50, eikä oikein sopinut (vaihteisto kolisi normaalia enemmän ja välivapaita alkoi löytymään). Nyt muutama öljynvaihto menty shellin vsx 10w-40 semisynteettisellä ja toimii hyvin.
    Suzuki S1 ´91
    Honda NS125F ´87
    Honda NSR125R ´94
    Kawasaki ZZ-R600 ´02
    Kawasaki ZZR1400 ´08
    Lainaa (Haltiakeijo @ Kesä. 25 2011,12:41) kirjoitti
    Onko kukaan tilannut Ebaystä tuplakuplaikkunaa zetoriin? Istuuko nätisti paikalleen, vai joutuuko asentamaan kirveellä?
    Otin härkää sarvesta ja tilasin joutessani yhden tuollaisen akkunan. Sittenpähän sitä näkee, notta istuuko se eli ei.

Huomenna taas pientä remonttia... Kytkin alkoi luistamaan, tilalle jäykemmät jouset ja uudet levyt. Samalla jos oikaisisi tuon ohjauksen, pikkasen on tanko vinossa, T-kappaleet eivät ole keskenään aivan linjassa.

Onkos muilla ollut tuota vinoumaa tangossa?

Oonkohan mä vaan jotenkin tyhmä, vai enkö vaan osaa, kun en oikein keksi, miten tuohon kypäräkiinnityslenkkiin saa pipon kiinni siten, ettei ruukku ole kiinni kuumassa äänenvaimentimessa?
    Lainaa (Haltiakeijo @ Kesä. 30 2011,09:47) kirjoitti
    Oonkohan mä vaan jotenkin tyhmä, vai enkö vaan osaa, kun en oikein keksi, miten tuohon kypäräkiinnityslenkkiin saa pipon kiinni siten, ettei ruukku ole kiinni kuumassa äänenvaimentimessa?
    Mä en myöskään ole keksinyt millä kypärän saa laitettua siihen lukkoon niin, ettei se osu vaimentajaan. Käytän penkin alla olevaa kypäräkoukkua.
    Suzuki S1 ´91
    Honda NS125F ´87
    Honda NSR125R ´94
    Kawasaki ZZ-R600 ´02
    Kawasaki ZZR1400 ´08
    Joskus jotenkin virittelin potan roikkumaan jalkatapista, mutta samaa olen myös kironnut, siispä käytän useimmiten peiliä.

Lainaa (kawa-artsi @ Kesä. 30 2011,11:00) kirjoitti
    Käytän penkin alla olevaa kypäräkoukkua.
    En ole ihan satavarma, mitä tarkoitat tuolla penkin alla olevalla kypäräkoukulla, mutta niihin esiinkäännettäviin kuormansidontahakasiin kypärän tosiaan saa jotenkin kiinni, mutta kyllähän sen kypärän mielellään lukitsisi pyörään kiinni, ettei ohikulkeva random-jonne nappaa ruukkua mukaansa.

Peiliin minäkin pottaani yleensä jätän, ellen jaksa raahata mukanani.
    Lainaa (jrasi @ Kesä. 30 2011,14:41) kirjoitti
    Joskus jotenkin virittelin potan roikkumaan jalkatapista, mutta samaa olen myös kironnut, siispä käytän useimmiten peiliä.
    Tarttee varmaan ostaa joku kiva 4(-2)-1-tehoputki, että saa pipan kahlehdittua mukavasti mopoon.
    Sillä pääsee kyllä tuosta(kin) ongelmasta, nimim. 4-1, ja naapurit tykkää

Lainaa (jrasi @ Kesä. 30 2011,16:13) kirjoitti
    Mikäs putki sulla olikaan?

Mä oon kyllä tainnut tulla vanhaksi, kun en oikein osaa kaivata tohon mopoon yhtään noita vakiopönttöjä isompaa ääntä. Toisaalta tehoputkethan olisivat varmaan kevyempiä...
    ite olen laittanu sellasen kevyen fillarin vaijerilukon takapoksin telineeseen kiinni. Siihen on hyvä laittaa kypärä siksi aikaa kun käväsee jossain ja joutuu mahdollinen rosmo näkemään enempi vaivaa saadakseen kypärän kun vaan nappaamalla sen peilin päältä...
    kawasaki zzr 600

*kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä*

*Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin*
    Lainaa (zib @ Kesä. 30 2011,17:52) kirjoitti
    ite olen laittanu sellasen kevyen fillarin vaijerilukon takapoksin telineeseen kiinni. Siihen on hyvä laittaa kypärä siksi aikaa kun käväsee jossain ja joutuu mahdollinen rosmo näkemään enempi vaivaa saadakseen kypärän kun vaan nappaamalla sen peilin päältä... *
    Ihan hyvä keino tuokin, omassa mopossa tosin ei ole takaritsiä, eikä moista siihen ole suunnitteillakaan.
    Ja onhan toi aika jännää, että kulkineessa on varta vasten kypärän lukitsemista varten verme, jota ei kuitenkaan vakiopyörässä käyttää sen alkuperäiseen käyttötarkoitukseen.
    Lainaa (Haltiakeijo @ Kesä. 30 2011,17:36) kirjoitti
    Lainaa (jrasi @ Kesä. 30 2011,16:13) kirjoitti
    Mikäs putki sulla olikaan?

Mä oon kyllä tainnut tulla vanhaksi, kun en oikein osaa kaivata tohon mopoon yhtään noita vakiopönttöjä isompaa ääntä. Toisaalta tehoputkethan olisivat varmaan kevyempiä...
    Vakio pakosarjan pistin kollektorista poikki ja valmiista mutkista hitsasin putken, putkiston viimeisenä osana asustelee Motonetin myymä hiilikuituslipari.

Eihän näissä vanhoissa vakioputkikaan mikään hiirenhiljainen ole, omassa meni toinen kannu vaan tukkoon, tulipa siinä sitten askarreltua.

Viimekauden loppupuolisko meni vakioputkistolla, josta oli vain toinen lähtö hitsattu umpeen ja toinen vedetty tuolle sliparille, nyt on ehkä karvan verran fiksummin toteutettu Sai sen rämisevän liekinsammuttajaverkon kollektorista hittoon.

Lainaa (Haltiakeijo @ Kesä. 29 2011,19:11) kirjoitti
    Lainaa (Haltiakeijo @ Kesä. 25 2011,12:41) kirjoitti
    Otin härkää sarvesta ja tilasin joutessani yhden tuollaisen akkunan. Sittenpähän sitä näkee, notta istuuko se eli ei.
    Nopeasti tuo pleksi ainakin tuli, maanantai-iltana tilasin, tänään (pe) aamulla posteljoonisetä pimpottti ovikelloa ikkuna kainalossaan. Raportoin istuvuudesta, jahka ehdin istuttaa klasia mopoon.

Kaksinkertainen itsensäsaastutt... eikun lainaaminen, äiti halkeaisi ylpeydestä.
    Lainaa (Haltiakeijo @ Heinä. 01 2011,09:59) kirjoitti
    Raportoin istuvuudesta, jahka ehdin istuttaa klasia mopoon.
    Nätisti istui, ja hyvältä näyttää omaan silmään. Lisäbonuksena siitä näkee kirkkaassa auringonvalossa jopa melkein läpi! * Hämärällä tilanne läpinäkyvyyden suhteen saattaa olla hieman kimurantimpi.

Asennus onnistui ihan heittämällä, suurin ongelma oli askarrella-paskarrella kiinnityskumimutterilurpat vanhasta ikkunasta uuteen lasiin, kun en laiskuuttani jaksanut käydä ostamassa uusia kiinnikkeitä.
  30.  
    Lainaa (jrasi @ Heinä. 01 2011,06:31) kirjoitti
    Vakio pakosarjan pistin kollektorista poikki ja valmiista mutkista hitsasin putken, putkiston viimeisenä osana asustelee Motonetin myymä hiilikuituslipari.
    <span style='font-size:10pt;line-height:100%'>Tuo ei taida olla tällaiselle hitsaustaidottomalle kädettömälle humanistille aivan ideaalisin ratkaisu. Lisäksi pitäisin mielelläni mahdollisuuden laittaa vakiotorvet takaisin (</span><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>varsinkin kun noi Moponetin sliparit eivät taida olla E-hyväksyttyjä</span>).
Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen