Kun Syökerin tuvalta tullaan Vihtijärventietä kohti Vanhaa Porintietä, tullaan risteykseen josta oikealle käännytään Moksintielle joka taas menee Olkkalantielle (tie no1331).
Olen ajanut tuosta risteyksestä useasti suoraan ja mieleeni on jäänyt kuva, että ko. Moksintie on hiekkatie. En kuitenkaan ole aivan varma asiasta.
Löytyykö keltään faktatietoa tien päällysteestä?
Haasteellinen tehtävä näin sanallisesti esitettynä mutta Vihtijärventien pätkä on yksi parhaita mutkapätkiä näillä tienoilla joten aika moni on sen varmasti kolunnut useampaankin kertaan läpi.
Tomppaan tässä vain piirtelelen reittiä Keppanakellariin.
- PER ASPERA AD ASTRA -
...kyllä tuo päällysteeltä näyttää kun googlemapsilla kattelee...siis niitä kuvia ko. tiestä (jos nyt olin kartalla siellä päinkhän...).
...tämä tie?
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
2010 kartan mukaan väli A-B on tuolla alueella hiekkatietä, ei muut. Tuo Moksintie on tarkoitus ajella huomenna, sittenpähän tiedän paremmin.
Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
Tuo mainitsemasi pätkä on ihan ajettavaa asfalttitietä ja mutkaista sellaista onkin. Olen sen muutaman kerran tänä kesänä ajellutkin mm. sillä "surullisen kuuluisalla rookiereissulla" ajettiin just tuota pätkää pitkin.(JGo @ Elo. 11 2010,21:13) kirjoitti
- PER ASPERA AD ASTRA -