Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Tervehdys!

    BMW R850C kiinnostaa, mutta kovin vähän olen siitä tietoja onnistunut googlettamaan. Valmistetaanko sitä edes enää? Kaikki mahdollinen tieto pyörästä kiinnostaa. Onko hyviä linkkejä?

    Kiitos etukäteen!!!
  2. #2
    Aikamoinen keräilyharvinaisuus on tuo R850C
    Niitä tehtiin yhteensä 1505 kpl ja tuotanto loppui vuonna 2000.
    Isoveli on R1200C, joita tehtiin 40.218 kpl vuoteen 2004 asti.
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_R1200C
    http://www.bmbikes.co.uk/specpages/R850C.htm

    Eihän tuolla boxerimoottorilla mitään customia oikeasti saa aikaiseksi.

    Osta R1200C, jos se niin kiinnostaa.On sekin varmaan aika laiska 61 hp tehoillaan.

    Pekka
    Pekka
  3. #3
    Laiskuuskin on aika suhteellista, alakierrosvääntö on mahtava ja juuri oikealla käyttökierrosalueella ei tarvii kelata vaihteita alaspäin senkun vääntää kahvaa vaan niin tapahtuu.
    Toisin kuin lotjassa täytyy kelata vaihteita alas jos meinaa, että vähänkin liikahtaa, lotja on laiska. Eikä se R1200C mikään harrikkakustomikopio olekaan, se on upea herrasmiescruiseri joka erottuu harrikka ja japsikustomi massasta.Hieno pyörä ja kiva ajaa, osta pois. Ovat muuten ulkoisesti aivan samanlaiset ja kokoiset kasipuolikas ja 1200C.
  4.  
  5. #4
    Lainaa (tappi66 @ Syys. 13 2010,13:04) kirjoitti
    Laiskuuskin on aika suhteellista, alakierrosvääntö on mahtava ja juuri oikealla käyttökierrosalueella ei tarvii kelata vaihteita alaspäin senkun vääntää kahvaa vaan niin tapahtuu.
    Toisin kuin lotjassa täytyy kelata vaihteita alas jos meinaa, että vähänkin liikahtaa, lotja on laiska. Eikä se *R1200C mikään harrikkakustomikopio olekaan, se on upea herrasmiescruiseri joka erottuu harrikka ja japsikustomi massasta.Hieno pyörä ja kiva ajaa, osta pois. Ovat muuten ulkoisesti aivan samanlaiset ja kokoiset kasipuolikas ja 1200C.
    Ei mikään aromi- vaan voimapesähän tuo on. Voimassaan ja sen ulostulossa verrattavissa vanhaan diesel-mersuun. *

    Ei nyt mennä tähän ikuiseen "missä pyörässä on eniten vääntöä" - keskusteluun. Luvut puhuvat puolestaan. Lopusta voidaan keskustella ainoastaan panemalla *vääntökäyrät päällekkäin sekä suhteuttamalla nuo pyörien välityksiin / tyypillisiin kierroslukuihin eri nopeusalueilla.

    LoTjan vääntöä en juuri kommentoisi määrittelemättä mistä vuosimallista puhutaan. Vanhasta "ennen face-liftia", loikkari-laatikolla vaiko uudemmasta piristetystä, mutta kiertävämmästä.

    Käytännön "vääntö" on tälläkin foorumilla loputtomasti jauhettu aihe. Oikeasti paljon muutakin kuin vääntökäyrä / kierrosluku.



    <p>2002-2014</p>