Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    mistä saa kytkimeen jousilautasen? paljon lie maksaa? siitä kai luistamisen korjaus kokeilu aloitettava. voiko niitä laittaa 2päällekkäin niinkuin jotkut neuvovat? esim. fjr yleinen vika?
    siis kytkin luistaa kovilla kierroksilla ja luin tuosta että ovat laittaneet toisen kytkin jousi lautasen ja on auttanut.
    * * * * * * * * * * *

Tää on allekirjoitus!

* * * * * * * * * * *
    Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
    Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
    Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
    Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
    Ei tiedä vielä
    ei löytynyt sieltä..
    Kytkimesi alkaa luistamaan about 6000 rpm ylöspäin, mittaa levyjen paksuus jos alle sallitun, levyt vaihtoon.

Mikäli levyt mitoissa, PUHDISTA levypintojen raot paskasta että öljy pääsee poistumaan ja mikäli välilevyt ovat kiiltävät karhennna niitä 120:llä hiekkapaperilla. Karhenna myös levyjen korkkipintoja hitusen että saat niistäkin paskan pois. Ja piste

Ja se uus lautasjousi on noin 30 egee, äläkä paa ny ainakaan kahta päälekkäin, hajoaa muualta

6.  
    Lainaa (jurvelo @ Elo. 08 2010,18:48) kirjoitti
    Kytkimesi alkaa luistamaan about 6000 rpm ylöspäin, mittaa levyjen paksuus jos alle sallitun, levyt vaihtoon.

Mikäli levyt mitoissa, PUHDISTA levypintojen raot paskasta että öljy pääsee poistumaan ja mikäli välilevyt ovat kiiltävät karhennna niitä 120:llä hiekkapaperilla. Karhenna myös levyjen korkkipintoja hitusen että saat niistäkin paskan pois. Ja piste

Ja se uus lautasjousi on noin 30 egee, äläkä paa ny ainakaan kahta päälekkäin, hajoaa muualta
    tai sitten teetätät 3-4 mm pidemmän kytkin tapin niin saat ajettua levyt vaikka metallille kuten minä tein ennen kuin vaihdoin uusiin .
    minä itse