Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Haulla ei tärpännyt mitään joten kysellään täällä.

Takalaukun osto alkaa olla edessä vanhan ja kolhuisen Givin tilalle.Onko kellään kokemuksia Coocase laukuista?
    Ainakin videolla näyttää hyvältä ja löytyy kaikenlaista sähköhärveliä mm. led-jarruvalot, hälytin ja kaukosäädin sekä "pehmeä vuoraus laukun sisällä".

Eikä hintakaan olisi paha, alle 200e kaikkine varusteineen..

Ei paha, ei paha... Paitsi että mulla on Givi V46 jonka tilalle olen ajatellut isompaa laukkua eli CooCasen 48 litrainen ei juuri tuossa kohtaa auta. Eikä kyllä ole meikäläisen Vihverikään listattuna heillä.

Olin jo katsellut Givin V55:sta josta olisi eBayssa italialaisella myyjällä kohtuullinen tarjous. Laukku lisäjarruvalolla, päällitelineellä ja selkänojalla hieman alta 300€ suomeen toimitettuna. Lisäksi tuohonkin on saatavissa sisävuoraukset ja kauko-ohjaus lisähintaan mutta hälytintä ei tuohonkaan saa.
    Honda CBR600F -90 --> Honda VFR800FI -98
    Suzuki GT125R -76
    €bayssa näkyy olevan 50 litrasia Coocase laukkuja. Mutta huomaako tuota kahden litran koko eroa kuin hinnassa?

E: eikun mullahan on myös 46 litran laukku nyt, olisihan se 4 litraa isompi.
    Viimeksi muokannut: Mikko76; 22.03.2012 klo 20:52.
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Näyttäis sama laukku olevan R.M.Heinolla myytävänä SW-Motech merkkisenä
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  5.  
    Mulla on ollut käytössä tuo 48 litranen perusmalli kolmisen vuotta. Hinta-laatusuhde on mielestäni kohdallaan.
    StuG III Ausf. G