Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Mites kauan teillä ketjut on yleensä kestäny?

    Itellä 2006 busa ja alkuperäiset ketjut kiinni. 27272km on tripissä ja ketjut alkaa pitää jo melkosta rutinaa aika ajoin vaikka rasvassa ovat jne.

    Koitannu kyl pitää ajotyylin pehmeenä paitti tietenki radalla, mut ku en yhtää tiiä että onko rattaat&ketjut ny tiensä päässä vai onko jotai muuta.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  2. #2
    Ite vaihdoin 32tkm ja oli jo ihan loppu... vaihtoon vaan!
    ***Kuolema kuittaa univelan***

    Hayabusa + GSX-R 1000 K4
    Suzuki GSX 1100F -91
  3. #3
    00000-28600km alkuperäiset
    28600-54520km D.I.D 530ZVM
    54520-75621km D.I.D 530ZVM2
    75621-95370km Tsubaki
    95370-xxxxxxkm D.I.D 530ZVM2
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  4. #4
    Lainaa (jarim @ Elo. 05 2010,15:50) kirjoitti
    00000-28600km alkuperäiset
    28600-54520km D.I.D 530ZVM
    54520-75621km D.I.D 530ZVM2
    75621-95370km Tsubaki
    95370-xxxxxxkm D.I.D 530ZVM2
    Iha ens vuotta ajatellen: onko noissa ketjuissa jotain vahvuuksia ajatellen sitä jos ens kesänä saa hyrskyttimen kylkeen? Vai onko kaik ketjut "samanlaisia"?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  5. #5
    Lainaa (PrivateeR @ Elo. 05 2010,16:18) kirjoitti
    Lainaa (jarim @ Elo. 05 2010,15:50) kirjoitti
    00000-28600km alkuperäiset
    28600-54520km D.I.D 530ZVM
    54520-75621km D.I.D 530ZVM2
    75621-95370km Tsubaki
    95370-xxxxxxkm D.I.D 530ZVM2
    Iha ens vuotta ajatellen: onko noissa ketjuissa jotain vahvuuksia ajatellen sitä jos ens kesänä saa hyrskyttimen kylkeen? Vai onko kaik ketjut "samanlaisia"?
    Seuraavat tulee itsellä olemaan D.I.D 530 ZVM-X jos ei D.I.D vielä vahvempia siihen mennessä kehitä.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  6. #6
    Gen2 Busan orkkis ketjut kesti ihan ok tehokkaammassakin, EK:n 530 ZVX "X-rengas" ketju täyttä p..kaa!! Muutama sata kilsaa penkitystä, ja roskiskamaa!!! Nyt Did x-renkaat eli kai ne "parhaat" hyvin kestänyt!! Noi EK:n vitjat päällepäin paljon "vahvemmat" näöltään, muttei ainakaan mulla kestänyt!!!
    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  7. #7
    Gen2 busassa alkup. ketjut oli finaalissa n. 24.000km paikkeilla; kovasta rääkistä(autobaanaa+nurburgringiä jne), hiekkateillä ajosta ja öljyämisen laiminlyönnistä huolimatta. Nyt jotkut RK:n erikoisvahvistetut, eivät vielä 8tkm myöhemmin ole venyneet tai jumittaneet.

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  8. #8
    Reilut 20tkm mittarissa nyt orkkiksilla enkä ymmärrä onko ne nyt niin kärsineet. Kiristetty 9tkm sitten viimeeksi. Ajettu hiekkatietä, rataa ja autobahnia. Voideltu ahkerasti.. notkilla öljyillä, ei siis paskavahoilla.
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  9. #9
    Lainaa (BussiJussi @ Elo. 06 2010,12:27) kirjoitti
    Gen2 Busan orkkis ketjut kesti ihan ok tehokkaammassakin, EK:n 530 ZVX "X-rengas" ketju täyttä p..kaa!! Muutama sata kilsaa penkitystä, ja roskiskamaa!!! Nyt Did x-renkaat eli kai ne "parhaat" hyvin kestänyt!! Noi EK:n vitjat päällepäin paljon "vahvemmat" näöltään, muttei ainakaan mulla kestänyt!!!
    Itselläni EK.n prostreet X-rengas ketjut olleet nyt n.20Tkm. Hyvin kestää, mutta venyy kumman paljon.
  10. #10
    Huonosti on pidetty puhtaana ja öljytty jos ketjut on moro 20 jälkeen . pesua ja öljyä tarpeeksi usein.. Tarkoittaa kun näkyy likaa niin pesuun ja öljyy pintaa joka toisella tankilla.. johan kestää.. Mulla B kingissä 30.000 km ja on saanu oikein isän kädestä , ja ketjut on kuin uudet
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  11. #11
    nelisylinterisillä, jopa tehokkailla pyörillä, jos vaan ketjujen lujuusluokka on mitoitettu kohdilleen (sekä huolto/voitelu pelaa koko ajan), voidaan kyllä ajaa setillä aika järkyttäviä määriä. Toimivalla automaattirasvarilla varustettuna en pitäisi edes 50-70tkm lukemia mitenkään mahdottomina, tällainen tosin edellyttäisi myös melko maltillista ajotapaa.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  12. #12
    Onkos noi ZVM2 ketjut niitattavat?
    Yamaha R1 -04
    Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
    Suzuki RF600 -93
    Suzuki GS500 -99
  13.  
  14. #13
    Lainaa (wiltzu @ Elo. 12 2010,09:08) kirjoitti
    Onkos noi ZVM2 ketjut niitattavat?
    On
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport