Mites kauan teillä ketjut on yleensä kestäny?
Itellä 2006 busa ja alkuperäiset ketjut kiinni. 27272km on tripissä ja ketjut alkaa pitää jo melkosta rutinaa aika ajoin vaikka rasvassa ovat jne.
Koitannu kyl pitää ajotyylin pehmeenä paitti tietenki radalla, mut ku en yhtää tiiä että onko rattaat&ketjut ny tiensä päässä vai onko jotai muuta.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Ite vaihdoin 32tkm ja oli jo ihan loppu... vaihtoon vaan!
***Kuolema kuittaa univelan***
Hayabusa + GSX-R 1000 K4
Suzuki GSX 1100F -91
00000-28600km alkuperäiset
28600-54520km D.I.D 530ZVM
54520-75621km D.I.D 530ZVM2
75621-95370km Tsubaki
95370-xxxxxxkm D.I.D 530ZVM2
Iha ens vuotta ajatellen: onko noissa ketjuissa jotain vahvuuksia ajatellen sitä jos ens kesänä saa hyrskyttimen kylkeen? Vai onko kaik ketjut "samanlaisia"?(jarim @ Elo. 05 2010,15:50) kirjoitti
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Seuraavat tulee itsellä olemaan D.I.D 530 ZVM-X jos ei D.I.D vielä vahvempia siihen mennessä kehitä.(PrivateeR @ Elo. 05 2010,16:18) kirjoitti
![]()
Gen2 Busan orkkis ketjut kesti ihan ok tehokkaammassakin, EK:n 530 ZVX "X-rengas" ketju täyttä p..kaa!! Muutama sata kilsaa penkitystä, ja roskiskamaa!!! Nyt Did x-renkaat eli kai ne "parhaat" hyvin kestänyt!! Noi EK:n vitjat päällepäin paljon "vahvemmat" näöltään, muttei ainakaan mulla kestänyt!!!
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
Gen2 busassa alkup. ketjut oli finaalissa n. 24.000km paikkeilla; kovasta rääkistä(autobaanaa+nurburgringiä jne), hiekkateillä ajosta ja öljyämisen laiminlyönnistä huolimatta. Nyt jotkut RK:n erikoisvahvistetut, eivät vielä 8tkm myöhemmin ole venyneet tai jumittaneet.
/MarcusB
nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
"I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
Reilut 20tkm mittarissa nyt orkkiksilla enkä ymmärrä onko ne nyt niin kärsineet. Kiristetty 9tkm sitten viimeeksi. Ajettu hiekkatietä, rataa ja autobahnia. Voideltu ahkerasti.. notkilla öljyillä, ei siis paskavahoilla.
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Itselläni EK.n prostreet X-rengas ketjut olleet nyt n.20Tkm. Hyvin kestää, mutta venyy kumman paljon.(BussiJussi @ Elo. 06 2010,12:27) kirjoitti
Huonosti on pidetty puhtaana ja öljytty jos ketjut on moro 20 jälkeen . pesua ja öljyä tarpeeksi usein.. Tarkoittaa kun näkyy likaa niin pesuun ja öljyy pintaa joka toisella tankilla.. johan kestää.. Mulla B kingissä 30.000 km ja on saanu oikein isän kädestä , ja ketjut on kuin uudet
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
nelisylinterisillä, jopa tehokkailla pyörillä, jos vaan ketjujen lujuusluokka on mitoitettu kohdilleen (sekä huolto/voitelu pelaa koko ajan), voidaan kyllä ajaa setillä aika järkyttäviä määriä. Toimivalla automaattirasvarilla varustettuna en pitäisi edes 50-70tkm lukemia mitenkään mahdottomina, tällainen tosin edellyttäisi myös melko maltillista ajotapaa.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Onkos noi ZVM2 ketjut niitattavat?
Yamaha R1 -04
Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
Suzuki RF600 -93
Suzuki GS500 -99
On(wiltzu @ Elo. 12 2010,09:08) kirjoitti