Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Elikkäs tuli vihdoin laitettua -07 s-duke... Pyörässä on leon vaimentimet ilman killereitä ja huollossa laitettu akran ruiskukartta, ja pyörä pelaa sillä ihan hyvin, tai siis tottunut olen jo siihen on/off ominaisuuteen joten kysymys yksi, onko porukalla tietoo et onko mitää konkreettista hyötyä power comanderista tai tuneboysta verrattuna tuohon akran ohjelmaan? 1-2 hevosen perään en oo itkemässä... ja sitten kysymys kaksi onko kukaan joutunu muoveja ostamaan et mitä ne mahtaa kustantaa, crosseihinhan ne suht halpoja on mut entäs näihin? Sen verran luokaton oli palvelu paikallisella ktm myyjällä et ei tarvii pelätä et toiste nokkaani näytän...
  2. #2
    Ei kai tuo sattumoisin ole minun entinen, rek. no WL-2**, joka meni kesällä Bikeworldiin vaihdossa?

    1. Kaipa ne osakaasut saa paremmin hierottua dynosäädöllä kohdilleen. Eipä ole vertailutietoa, kun minulla oli juurikin SD -07 Leo Vinceillä ja Akran kartalla.

    2. Tästä ketjusta löytyy nuo osaluetteloita ja korjauskäsikirjoja KTM-manuaaleja. Tuolta löytyy linkki esimerkiksi tähän: 990 SUPER DUKE ORANGE EU 2007. SPARE PARTS MANUAL: CHASSIS. Tuostapa sitten selviää esimerkiksi oranssien sivumuovien koodit: 6110805000074A, 6110805100074A.

    Näiden sivujen tuotehauilla saa varmaan kuvaa hinnoista:
    Motokeitaan tuotehaku: http://www.motokeidas.com/shop/product_search.php
    KTM-Versand:http://ktm-versand.de/

    Esimerkiksi Motokeitaan hinnoilla:
    Vasen tankin sivumuovi (6110805000074A) 256 €
    Oikea tankin sivumuovi (6110805100074A) 256 €
    Alakate (6100802014473A) 155 €
    Vasen takamuovi (6100804100074A) 127 €
    Oikea takamuovi (6100804200074A) 127 €
    Lamppumaskin vasen värikuori (6110800300074A) 45 €
    Lamppumaskin oikea värikuori (6110800400074A) 45 €
    Lamppumaskin vasen puoli (61108001000) 9 €
    Lamppumaskin oikea puoli (61108002000) 9 €
    Etulokasuoja (6110801000030) 134 €
    Takaosa (lokari + penkin alla oleva kaukalo, 61108019044) 101 €
    Huggeri (61008014000) 27 €



    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  3. #3
    paha mennä sanomaan et onk sinun entinen? yksityiseltä ostin pohjois-suomesta nyt syksyllä! näkyyhän noilla muoveilla vaan hintaa olemaan mut kiitoksia linkeistä...
  4. #4
    moro. ehkä väärä topicci mut en kehannut alottaa uutta.
    oon menossa hieromaan kauppoja -09 Superdukesta johon sain akran sliparit ja softan muutokset kauppaan mukaan. Pyörällä on ajettu 6000km,ei kai pitäis olla mitään kattomista, paitsi käytön jäljet? jos on niin kertokaa?
    onko tohon olemassa mitään kilpihässäkkää mikä menis mitään rikkomatta paikalleen,vai tartteeko kaikissa sahailla sitä orggis muovi hässäkkää? entäs PC? sanovat laittavan omalle eculle ton softan,onko hyötyä laittaa enää commanderia?

    kiitos jos joku kehtaa vaivautua ja vastata *
  5. #5
    Lainaa (mikkis83 @ Joulu. 02 2010,23:28) kirjoitti
    moro. ehkä väärä topicci mut en kehannut alottaa uutta.
    oon menossa hieromaan kauppoja -09 Superdukesta johon sain akran sliparit ja softan muutokset kauppaan mukaan. Pyörällä on ajettu 6000km,ei kai pitäis olla mitään kattomista, paitsi käytön jäljet? jos on niin kertokaa?
    onko tohon olemassa mitään kilpihässäkkää mikä menis mitään rikkomatta paikalleen,vai tartteeko kaikissa sahailla sitä orggis muovi hässäkkää? entäs PC? sanovat laittavan omalle eculle ton softan,onko hyötyä laittaa enää commanderia?

    kiitos jos joku kehtaa vaivautua ja vastata *
    Ei kai noin vähän ajetussa pitäisi olla vielä mitään sen kummempaa - tosin Kotarit nyt ovat öljynkulutukseltaan yksilöllisiä uudesta pitäen. Hyvä pyörä monessa mielessä kuitenkin, niin kuin olen monessa ketjussa sitä kehunutkin.

    Yhdellä tiedän olleen mittaristossa häikkää, itsellä ei ollut. Ei käsittääkseni Dukessa kuitenkaan mikään tyyppivika. RC8:ni sitten vaihdettiinkin takuuseen uusi mittaristo.

    Vesipumpun akseli ja stefa on taputeltu tyypillisesti 30 000 km:n kohdilla ainakin noissa vanhemmissa Dukeissa. Pumpun osia on kuitenkin päivitetty viimeksi juuri tuohon 09-malliin. Osat, eli stefa ja akseli sekä mahdollisesti pari laakeria, eivät kuitenkaan ole kalliita, joten mielestäni ne kannattaa vaihtaa vaikka varmuuden vuoksi 30 000 km:n huollon yhteydessä ettei pääse vedet ja öljyt sekaisin.

    Katopa muuten tuleeko SD:n oma työkalusarja mukana, on pätevä setti penkin alla kuljetettavaksi.

    Itsellä toimi mainiosti yhdistelmä Leo Vince + sliparikartta kuten jo ylempänä mainitsinkin.

    R&G:llä löytyy tällainen kilpiteline:



    Tarkemmat tiedot täältä: R&G Tail Tidy
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  6. #6
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mikkis83 @ Joulu. 02 2010,23:28) kirjoitti
    moro. ehkä väärä topicci mut en kehannut alottaa uutta.
    oon menossa hieromaan kauppoja -09 Superdukesta johon sain akran sliparit ja softan muutokset kauppaan mukaan. Pyörällä on ajettu 6000km,ei kai pitäis olla mitään kattomista, paitsi käytön jäljet? jos on niin kertokaa?
    onko tohon olemassa mitään kilpihässäkkää mikä menis mitään rikkomatta paikalleen,vai tartteeko kaikissa sahailla sitä orggis muovi hässäkkää? entäs PC? sanovat laittavan omalle eculle ton softan,onko hyötyä laittaa enää commanderia?

    kiitos jos joku kehtaa vaivautua ja vastata *
    Käytönjälkien lisäksi kannattaa tarkistaa iskareiden säätöruuvien toimivuus. Muutama tapaus ollut, missä takaiskarin alapään säätöruuvi on jumittunut. Esim. itselläni vaihdettiin iskarin alapää takuuseen -07 malliin tuon takia. Vesipumppuongelma koskee käsittääkseni lähinnä noita -05-06-mallleja, eikä ole muutenkaan ongelma noin vähän ajetussa. Kannattaa kuitenkin tarkkailla tilannetta öljynvaihtojen yhteydessä kilometrien kertyessä. Ei loppupelin ole kuitenkaan iso eikä kallis korjattava jos pumppu alkaa vuotaa.

    Etujarruja kannattaa muistaa puhdistella ainakin huoltojen yhteydessä. Palat jäävät kuluneina helposti hieman kantamaan jos likaa on päässyt kertymään reilummin jarrusatuloihin.

    Pyörä varmasti toimii ihan mukavasti tuolla akran softallakin, mutta tietenkin commanderilla tai vastaavalla pyörän saa vielä parempiin säätöihin. Käytännössä kuitenkin aika yksilökohtaista kuinka paljon commanderista hyötyä saa vs. akran kartta.

    Tingi ihmeessä 7500km huolto tuohon sitten kaupan päälle, ettei tarvitse heti keväällä ruveta öljyjä vaihtelemaan.
    Superbike #7
  7. #7
    Tuneeculla saapi hierottua karttoja...
    F = dp / dt
  8. #8
    Lainaa (wizard11 @ Joulu. 03 2010,10:25) kirjoitti
    Tuneeculla saapi hierottua karttoja...
    Tarvis saada joltain piuha lainaan niin klikkaisin SAS:n pois käytöstä... Eli sattuisiko kenelläkään olemaan moista lainata?
    wille
  9. #9
    Lainaa (wille @ Joulu. 03 2010,11:55) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Joulu. 03 2010,10:25) kirjoitti
    Tuneeculla saapi hierottua karttoja...
    Tarvis saada joltain piuha lainaan niin klikkaisin SAS:n pois käytöstä... Eli sattuisiko kenelläkään olemaan moista lainata?
    Työnnä marmorikuula sinne airboxista lähtevään letkuun. Toimii kuin unelma, eikä vaadi mitään muita virityksiä.
    KTM SD -06
  10. #10
    kiitokset Tachometerille ja Nitrousille vinkeistä. pitää mennä viikolla käymään ja ropeltamaan/kyselemään tyhmiä * jos yrittäs ton huollon siihen samaan syssyyn viel, nii ei keväällä kun kovaa ajoa.
    mites tuon talvisäilytyksen kanssa? kylmä mutta eristetty autotalli ja akku keittiön pöydälle vai?
  11. #11
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mikkis83 @ Joulu. 03 2010,23:20) kirjoitti
    kiitokset Tachometerille ja Nitrousille vinkeistä. pitää mennä viikolla käymään ja ropeltamaan/kyselemään tyhmiä * jos yrittäs ton huollon siihen samaan syssyyn viel, nii ei keväällä kun kovaa ajoa.
    mites tuon talvisäilytyksen kanssa? kylmä mutta eristetty autotalli ja akku keittiön pöydälle vai?
    Talvisäilöäkin voi yrittää tinkiä kauppaan mukaan, tietenkin vähän riippuen siitä keneltä tai mistä olet mopoa ostamassa. Mutta jos kylmässä säilytät niin akku tosiaan on hyvä ottaa irti ja kytkeä vaikka ylläpitolaturiin. Myös jäähdytysnesteen pakkasenkesto on hyvä tarkistaa.
    Superbike #7
  12. #12
    Lainaa (madagi @ Joulu. 03 2010,22:04) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Joulu. 03 2010,11:55) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Joulu. 03 2010,10:25) kirjoitti
    Tuneeculla saapi hierottua karttoja...
    Tarvis saada joltain piuha lainaan niin klikkaisin SAS:n pois käytöstä... Eli sattuisiko kenelläkään olemaan moista lainata?
    Työnnä marmorikuula sinne airboxista lähtevään letkuun. Toimii kuin unelma, eikä vaadi mitään muita virityksiä.
    Jep, tämäkin tapa on harkinnassa. Tosin olishan ne levyt siinä kyljissä viileän näköiset.
    wille
  13. #13
    Lainaa (wille @ Joulu. 04 2010,22:36) kirjoitti
    Lainaa (madagi @ Joulu. 03 2010,22:04) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Joulu. 03 2010,11:55) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Joulu. 03 2010,10:25) kirjoitti
    Tuneeculla saapi hierottua karttoja...
    Tarvis saada joltain piuha lainaan niin klikkaisin SAS:n pois käytöstä... Eli sattuisiko kenelläkään olemaan moista lainata?
    Työnnä marmorikuula sinne airboxista lähtevään letkuun. Toimii kuin unelma, eikä vaadi mitään muita virityksiä.
    Jep, tämäkin tapa on harkinnassa. Tosin olishan ne levyt siinä kyljissä viileän näköiset.
    Onkos tuosta SAS:in poistosta paljonkin vaikutusta? Ja tosiaanko ei tarvitse tehdä mitään muuta muutoksia, kuin tukkia se? Superduke foorumilla tuntuvat virittelevän jotain vastuksia yms. poiston yhteydessä.
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, S1000rr

    Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r, Zx10r, exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
  14. #14
    Lainaa (Midas @ Joulu. 05 2010,10:17) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Joulu. 04 2010,22:36) kirjoitti
    Lainaa (madagi @ Joulu. 03 2010,22:04) kirjoitti
    Lainaa (wille @ Joulu. 03 2010,11:55) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Joulu. 03 2010,10:25) kirjoitti
    Tuneeculla saapi hierottua karttoja...
    Tarvis saada joltain piuha lainaan niin klikkaisin SAS:n pois käytöstä... Eli sattuisiko kenelläkään olemaan moista lainata?
    Työnnä marmorikuula sinne airboxista lähtevään letkuun. Toimii kuin unelma, eikä vaadi mitään muita virityksiä.
    Jep, tämäkin tapa on harkinnassa. Tosin olishan ne levyt siinä kyljissä viileän näköiset.
    Onkos tuosta SAS:in poistosta paljonkin vaikutusta? Ja tosiaanko ei tarvitse tehdä mitään muuta muutoksia, kuin tukkia se? Superduke foorumilla tuntuvat virittelevän jotain vastuksia yms. poiston yhteydessä.
    No mullahan tämä lähti siitä kun suunnittelin ensin laittavani talven aikana motohooliganin airboxin joka vaatii sen että sas puretaan. Vastukset tarvitaan siksi ettei ecu polta vikavaloa.

    Marmorikuula juttu on ihan toimiva, solenoidi jää sinne ja toimii edelleen mutta lisäilman kulku kiertoon estyy.

    Hyödyt on minullekin vielä vähän mysteeri, kovasti tuolla foorumilla kehuvat kuinka muuttuisi smoothimmaksi, tiedä sitten. Toisaalta olen kyllä jotenin kiintynyt siihen paukkumiseenkin ja liekkeihin.
    wille
  15.  
  16. #15
    Ei siitä muuta hyötyä ole kuin paukkumisen poistuminen. Tietenkin saastuttaa ympäristöä huimasti enemmän, kun ilmaa ei enää mene pakokaasujen polttoon
    KTM SD -06