Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 53:sta
    Nimittäin musta ZZR 1400, saalisti äsken tampereen motarilla, nurmijärvi-hyvinkää välillä. Kuskilla mustat täysnahat niskakyömyllä, pehmeä laukku apparin paikalla, en muista oliko sivulaukkuja.

Tota mopoa ei olis varmaan se taannoinen uutisissa ollu corvette jättäny
    MC Mankkaan Peruuttajat
    Samanlainen oli Meripäivien aikaan Kotkassa.
    En ehtinyt sanoa Tahvolle että Cloverin kyyttyräpuku ja ZZR1400 ei oikein sovi yhteen *
    Hakivat ravintotäydennystä Mussalon lähikaupasta. Tunnuksellisia ja tunnuksettomia autoja ja pyöriä. Oikein iloista porukkaa.

S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
    Mikäs se oli se nettisivu mihin on koottu noita poliisien vehkeitten kuvia? Liekkö jo sinne kuvia päivitelty tuosta?
    Jos kuski se kun luulen, niin kiertää rataa sm-tittelin perässä ja kouluttaa mp-poliiseja takaa-ajo yms. jutuissa. Saattaa roikkua aika sitkeästi nopeankin ajoneuvon perässä...
    KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
    hmmm...

* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Lainaa (LeWe @ Elo. 04 2010,11:22) kirjoitti
    Jos kuski se kun luulen, niin kiertää rataa sm-tittelin perässä ja kouluttaa mp-poliiseja takaa-ajo yms. jutuissa. Saattaa roikkua aika sitkeästi nopeankin ajoneuvon perässä...
    Niin se erikoisemman sukunimen omaava...
    Lainaa (JTS @ Elo. 04 2010,11:27) kirjoitti
    Voi hurjaa.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (TPM @ Elo. 04 2010,11:37) kirjoitti
    Voi hurjaa. *
    Tolla sukunimellä se olis varmaan paljon helpompi bongata tuolla liikenteessä... *
    Nähty monta kertaa, viimeksi viime perjantaina 7-tiellä Pyhtään nurkilla. Pitivät jotain isompaa rysää siellä ohituskaistan lopussa tietenkin Onneksi olin emännän kanssa liikkeellä niin en lähtenyt ohittamaan sitä dösää niin kuin se onneton autoilija, joka liputetttiin ohituksen jälkeen sivuun.

Tunnistaa kilometrien päästä mopopoliisiksi, ZZR 1400, kuskilla musta kisapuku kyttyrällä ja musta avattava potta (jep), piuhoja, antenneja yms. reuhakkeita niin että riittää. Eli jos musta ZZR 1400 musta kernirobotti selässsä alkaa näkymään niin kannattaa himmailla. Ihan hyvin voisi lukea kyljessä jotta posliini.

"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Lainaa (Adve @ Elo. 04 2010,11:48) kirjoitti
    Ei taida huomioliivi auttaa näkyvyyteen,muutenhan polisitkin käyttäisi *
    Luuletko että sivaripoliisit haluaa näkyä...
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Eikös se Sauva Etelävirta ajele rykkösellä töissään Porvoon suunnilla? Ainakin joskus muistelisin sen nähneeni sellaisen päällä. Yks punainen R1 kauppasi kalliit jäätelöt jollekin motoristille Nurmijärven liittymän kohdilla n. kk (??) sitten.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Desantit ovat aina saaneet tietyn kansanosan varauksettoman tuen, niin nykyäänkin.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Lainaa (Utah @ Elo. 04 2010,12:11) kirjoitti
    Turvallisuus ennen kaikkea muuta
    YZF1000R
    Lainaa (Juutana @ Elo. 04 2010,12:29) kirjoitti
    Eikös se Sauva Etelävirta ajele rykkösellä töissään Porvoon suunnilla? Ainakin joskus muistelisin sen nähneeni sellaisen päällä. Yks punainen R1 kauppasi kalliit jäätelöt jollekin motoristille Nurmijärven liittymän kohdilla n. kk (??) sitten.
    Tällä zetorikonstaapelillakin oli sakotus käynnissä jollekin audille nurmijärven liittymässä kun kävin tankilla ja sitten myöhemmin liputti sivuun toisen auton hyvinkäällä mun edestä. Ei ruvennu kiusaamaan kanssamotoristia kuitenkaan.
    MC Mankkaan Peruuttajat
    Voi hurjaa. *
    Eikö ookkin.
    Lainaa (Utah @ Elo. 04 2010,12:11) kirjoitti
    Harvinaisen fixu yxilö toi *

Lainaa (JTS @ Elo. 04 2010,13:07) kirjoitti
    Voi hurjaa. *
    Eikö ookkin. *
    Tyypillistä .orgia...

"If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
    Lainaa (tekkie @ Elo. 04 2010,11:10) kirjoitti
    Nimittäin musta ZZR 1400, saalisti äsken tampereen motarilla, nurmijärvi-hyvinkää välillä. Kuskilla mustat täysnahat niskakyömyllä, pehmeä laukku apparin paikalla, en muista oliko sivulaukkuja.

Tota mopoa ei olis varmaan se taannoinen uutisissa ollu corvette jättäny
    Pssst... Ne uudet vetet kulkee alkaen karvalakkimallin 300km/h:sta eteenpäin
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Poliisit ovat uskaltaneet ostaa Kawasakin !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    miksei ole myös siviili ambulansseja tai siviilipaloautoja???

siviili armeijahan meillä jo on.

alkaa muistuttamaan tuo suomalainen poliisitoimi yhä enempi stasia.

mietinkin vain..mitä oli ne puheet poliisin näkyvyydestä tässä taanoin.

ja kun alettiin spekuloimaan...kimin gorillapuku ois aika kätsy naamiokonsti. tai lehmä laitumella...
    sanokaa mun sanoneen..vielä joku päivä konstut naamioituu routamontux...ja joku surkea saa murhasyytteen ajettuaan täysillä ylitte.

Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Eilen näin Helsingissä Mäkelänkadun/Tuusulatien valoissa mustan R1:sen sivaripoliisin,sillä oli myös musta pehmee takalaukku apparin paikalla, ja asu oli musta kaksiosainen nahkapuku,ja takin kyljet,eli kainaloitten alla olevat osat oli valkoiset,ei sivulaukkuja.musta avattava kypärä.
    Honda VF500 -88 -> Kawasaki GPX 750R -89 -> Kawasaki ZZR 600 -92 -> Honda VFR 750F -93 -> Suzuki GSX-R750 -09 -> Yamaha R1 -12
    Kyl mun mielestä helpoin tapa tunnistaa sivaripoliisi moottoripyörällä on se, että harvemmalla jannulla on nahkapuvun lanteilla vyötä jossa on Glock kotelossa

Paitti Bandiitit, mut ei niilläkään esillä oo...
    * If it ain't broken, fix it until it is!

Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
    Liikenneopettaja, mp-kouluttaja

Ducatisti aina ja...
    Eipä vaan roikkunut alastaron testitilaisuudessa "poliisi" jamahalla pahisten perässä vaikka oli viriviri-osaakin laitettu
    Lainaa (vuohi @ Elo. 05 2010,13:14) kirjoitti
    Eipä vaan roikkunut alastaron testitilaisuudessa "poliisi" jamahalla pahisten perässä vaikka oli viriviri-osaakin laitettu *
    Eli voi ihan huoletta karkuun päästellä, ei se perässä pysy...
    Tampereen suunnalla on tummanharmaa 1400 kawa..
    <p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
    ... ja pari muutakin pyörää
    Ainakin täällä päin ovat ottaneet kaikki keinot käyttöön.

Kävin tulevaa ratapäivää varten pudottamassa hämähäkin seitit katteista ja juottamassa kympin ABC:llä, niin hiton vanha hopea avensis päräytti pillejä jollekin autolle motarin rampissa. Ulos nousi sivarit keltainen ja punainen t-paita päällä shortseissa.(mies ja nainen)

Täytyy kyllä myöntää, että itse olisin mennyt kympillä tuohon iloisen pariskunnan jorma-korolla ansaan. En sattunut kuitenkaan oikeaan paikkaan oikeaan aikaan tällä kertaa.

Yhdellä kaverilla ei käynyt yhtä hyvä sauma, kun tunnukseton liikkuvan fjr nappasi motarilta. Pääsi ihan lehteen. (autolla liikenteessä ja vähän kokeili nakuttaako kone kun vedättää isommilla vaihteilla)

Jätskikauppias oli aamuyöllä mitannut keskialueelta 189km/h asti ja sitten lopetti tutkauksen kun kuuli, että vauhti kasvaa vielä ja vaihteita riittää.

Itselläni kyykyt seisoo nykyään ratapäivien välissä, kun ei ole mitään ajamisen iloa enää tiellä. Museopyörien ja maxin ajo-omituisuudet ovat niin pelottavat, että niillä katunopeuksissakin pysyy hereillä.

Kilvellinen enska pitäis hankkia, kun ei crossilla oikein ilkeä kovin paljon liikenteessä ajella siirtymiä.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Aina vaan menee epäreilummaksi. Tämä on yksi erittäin tärkeä syy asua Torniossa, Ruotsissa tai ei ainakaan Norrbottenissa ole tuommoista kyttäämistä ja mahdolliset sakot ovat inhimillisiä. En juuri kattele nopeusmittaria sillä puolen rajaa. Jos asuisin etelä-Suomessa en pystyisi omistamaan kyykkyä. Kokeilinkin Espoossa asumista Hayabusan kanssa vuonna 2004 ja 1400 km taisin kestää.
    Moottorikelkka on muuten ehkä vielä kivempi kuin mp, ainakin turbolla..
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  30.  
    Lainaa (tekkie @ Elo. 04 2010,13:06) kirjoitti
    Tällä zetorikonstaapelillakin oli sakotus käynnissä jollekin audille nurmijärven liittymässä kun kävin tankilla ja sitten myöhemmin liputti sivuun toisen auton hyvinkäällä mun edestä. Ei ruvennu kiusaamaan kanssamotoristia kuitenkaan.
    Se on hyvä paikka. Siinä kun 120 putoaa 5 km ennen työmaata 100 km/h, niin kyllä kelpaa napsia siitä asiakkaita.

Itse ajan tuon välin varmuuden vuoksi enintään 97 km/h.

Liian lähellä poliisiasemia, 24 h auki olevaa huoltsikan baaria ja runsasta etelää kohti ajavaa asiasmäärää, etenkin iltaisin ja alkuyöstä. Myös OPI-alkuinen Skoda päivysti ainakin keväästä tuolla.

Pyhtäällä oli varmaan samassa ohituskaistan päässä musta Skoda vastaantulevan liikenteen pientareella föönin kanssa sunnuntaina.

Koska itse en aja koskaan ylinopeutta™, tuli tuolloinkin ohitettua vasenta kaistaa käyttänyt kuorma-auto GPS nopeudella 101. Siitä kun posliini joutuu vähentämään kolme, niin ei saa kuin 98.

Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen