Olisin kiinnostunut kuulemaan käyttäjä kokemuksia Harley-Davidson FXSTB Night Train motskarista. Kannattaako laittaa sellainen?
Night train on perus-softail tummalla värityksellä, suoralla tangolla ja matalalla satulalla... Jos tuo on se mitä haet, niin sitten varmaan kannattaa. Tekniikka on perusvarmaa h-d:a, jos kiinnostuksen kohteena on vuosituhannen alun twin cam niin sitten kannattaisi ehkä kysellä nokkalaakereista ja nokkaketjujen laahaimista. Jos taas evo, niin sitten ei isompia murheita pitäisi olla, pyttyjen alkuperäiset paperiset alatiivisteet ovat heikko lenkki ja erityisesti kannattaa katsoa onko lohko märkänä takapytyn juuresta, vaihtaminen on kuitenkin jonkinmoinen homma. Ylipäätään jos laite on käytetty, niin kannattaa kysellä tarkkaan mitä sille on tehty, 90% harrikoiden ongelmista johtuu jälkikäteen tehdyistä virityksistä ja "kustomoinneista".(Verkkokauppias @ Elo. 01 2010,22:45) kirjoitti
Mulla oli '00 night train, ajoin silllä pari vuotta ja tuumasin etten pidä twin cameistä ja laitoin kiertoon. Tilalle evo-softaili, joka vastaa enemmän mun mielikuvaa harrikasta, se on pysynyt tallissa jo 8 vuotta.
Ok, noin uusista mulla ei ole kokemusta (eikä varmaan tulekaan)... Mutta mallina night train on perushuttua ja jos harrikkaa olet ostamassa niin eiköhän tuo ole ok. Ajoasennosta joko tykkää tai ei, mutta tehtaalta saa kaiken tarvittavan asennon muokkaamiseen.(Verkkokauppias @ Elo. 02 2010,08:44) kirjoitti
Ihan asiata kukkaruukkuun, onko night trainin viimeinen malli tuo -09' ....niin onko tämä night train malli korvautunu tuolla blackline mallilla? Ei ne nyt ihan samannäköisiä ole tietenkään, mutta onko tuo jatkumo yöjunalle vai?