Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Moi.

    Aattelin huomenna kipasta kattomassa tollasta vanhusta. Onko millanen fillarina ja mihin pitäs huomiota kiinnittää erityisesti testi ajossa?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  2. #2
    Oikein hyvä matka- ja yleispyörä aikalaisekseen. Kömpelöhkö nykyisiin 750 prätkiin verrattuna tietysti. Pomminvarma moottori.
    Tsekkaa latausjännite akun navoista yleismittarilla koneen käydessä (lataussäädin ongelmat) , takapyörän laakerin kireys (erikoinen laakeri yksipuoleisella takahaarukala) ja siinä ne sit suunnilleen olikii. Koneen pitää käydä nätisti, vain pientä ujellusta ja vikinää pitää jakopään rattaista mut ei mitää kolinoita kalkatuksia tai naputuksia.

    Sit tietysti ne kaikista mopoista tarkastettavat jutut eli keulan toiminta, öljyvuodot, ketjut, rattaat, renkaat jne jne.
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  3. #3
    Mites muuten nuo laakerit ja tuo ykspuolinen takahaarukka muuten kestää? Hintatieto laakerista kenelläkään jos sen joutuu jossain vaiheessa vaihtamaan?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  4. #4

    27 SKU: 91061-ML0-731 BEARING, RADIAL BALL (6908LU) (Honda Code 2920387) 1 $30.64
    28 SKU: 91061-MT4-003 BEARING, RADIAL BALL (Honda Code 3473303) (35X55X10) 1 $57.36
    29 SKU: 91062-MR7-003 BEARING, RR. AXLE NEEDLE (Honda Code 2920395) 1 $27.35

    Ei nuo nyt mahrottoman hintasia ole. Ameriikassa ainakaan.
    http://www.hondapartshouse.net
    Tarpeeksi voimaa murskata kiviä, tarpeeksi herkkyyttä murskata perhosia.
    VFR750F-> XT600-> GS640LC4-> ZZR1100 ja CR250R
  5. #5
    No ei oo pahoja hintoja ei. Kaippa sitä uskaltaa ostaa Hondan
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6. #6
    Taas se netti sekottaa kaiken ... riippu mistä katsoo niin hepat pyörii 94-112 eli mitä noissa oikeesti on? Eipä niin että sillä hirveästi väliä olisi mutta kivaha se olisi tietää.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  7. #7
    Wikipedia antaa 98.5 bhp @ 9,700 rpm. Varmaan aika lähellä totuutta?
    Lueppas hieman arvosteluja VFR:istä, niin ei tarvii kovin paljoa miettiä hankintaa....
    Tarpeeksi voimaa murskata kiviä, tarpeeksi herkkyyttä murskata perhosia.
    VFR750F-> XT600-> GS640LC4-> ZZR1100 ja CR250R
  8.  
  9. #8
    72kW @ 10000rpm lukee papereissa.

    Aikanaan omastani mitattiin 103,6hv eli noin 76kW @ 9997, vääntöä karvan alle 8kgm2 @ 8000. Supernöyrä moottori ja nykypyöräksi hivenen raskas, mut sen jo arvaatkin.
    BLADE 1K