Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Moi!
    Olisi -02 Jammun YZF1000R suhteellisen halvalla myynnissä mut on pieni mutta ilkeä v-laatikkovika eli vaihteet yrittää tulla joka vaihteella pois päältä aiheuttaen "nykimistä". Vaihteet ei tule kokonaan pois päältä eli ei tarvi jalalla laittaa takas vaan nykiminen on sellaista kuin ajaisi "rajoitinta vastaan". Onko kellään kokemuksia ko. aiheesta ja jos on, olisiko kallis remontti eessä?
  2. #2
    Lainaa (Race-style @ Heinä. 29 2010,12:36) kirjoitti
    Moi!
    Olisi -02 Jammun YZF1000R suhteellisen halvalla myynnissä mut on pieni mutta ilkeä v-laatikkovika eli vaihteet yrittää tulla joka vaihteella pois päältä aiheuttaen "nykimistä". Vaihteet ei tule kokonaan pois päältä eli ei tarvi jalalla laittaa takas vaan nykiminen on sellaista kuin ajaisi "rajoitinta vastaan". Onko kellään kokemuksia ko. aiheesta ja jos on, olisiko kallis remontti eessä?
    Kuulostaa kyllä oudolta että joka vaihteella koittaa hypätä pois.kyllä kai sieltä jotain rohinaakin pitäs kuulua jos on hilkulla hypätä pois?.Melkein unohtaisin koko homman.Se on kuitenkin vähintään hoonattava ja uudet männänrenkaat tai sit porattava isommaks
    YZF1000R
  3. #3
    Lainaa (JOLLI @ Heinä. 29 2010,13:39) kirjoitti
    Lainaa (Race-style @ Heinä. 29 2010,12:36) kirjoitti
    Moi!
    Olisi -02 Jammun YZF1000R suhteellisen halvalla myynnissä mut on pieni mutta ilkeä v-laatikkovika eli vaihteet yrittää tulla joka vaihteella pois päältä aiheuttaen "nykimistä". Vaihteet ei tule kokonaan pois päältä eli ei tarvi jalalla laittaa takas vaan nykiminen on sellaista kuin ajaisi "rajoitinta vastaan". Onko kellään kokemuksia ko. aiheesta ja jos on, olisiko kallis remontti eessä?
    Kuulostaa kyllä oudolta että joka vaihteella koittaa hypätä pois.kyllä kai sieltä jotain rohinaakin pitäs kuulua jos on hilkulla hypätä pois?.Melkein unohtaisin koko homman.Se on kuitenkin vähintään hoonattava ja uudet männänrenkaat tai sit porattava isommaks
    Joko se on tää helv--in kuumuus, tai tää 12 tuntinen työpäivä, tai edellisviikonlopun laivareissun jälkeinen univaje, mutta nyt en täysin ymmärrä miten mahdollinen vaihdelaatikkovika aiheuttaisi toimenpiteinä hoonauksen, uudet männänrenkaat tai jopa iskutilavuuden suurentamisen
    - 01 YZF 1000R Thunderace
  4. #4
    No eihän niillä mitään yhteistä, varsinaisesti ole. Muuta kuin sama osoite. Eli toisaalta jos laatikolle on tullut kilsat täyteen, niin saattaa olla että samalla ku avaa, niin ois viisasta rempata konekkin. Muuta järkevää selitystä en keksi. Kuinka halpa on, halpa laatikkovikainen.? Multa sais halvalla toimivan vehkeen, jossa katteissa pari liimausta, muuten ok, ja kulutus osilta hyvä, takarenkaan laitan huomena uusiksi, ja etunen melkein uusi.
    Hajapusanisti
  5. #5
    Lainaa (kahvaaja @ Heinä. 29 2010,19:20) kirjoitti
    Lainaa (JOLLI @ Heinä. 29 2010,13:39) kirjoitti
    Lainaa (Race-style @ Heinä. 29 2010,12:36) kirjoitti
    Moi!
    Olisi -02 Jammun YZF1000R suhteellisen halvalla myynnissä mut on pieni mutta ilkeä v-laatikkovika eli vaihteet yrittää tulla joka vaihteella pois päältä aiheuttaen "nykimistä". Vaihteet ei tule kokonaan pois päältä eli ei tarvi jalalla laittaa takas vaan nykiminen on sellaista kuin ajaisi "rajoitinta vastaan". Onko kellään kokemuksia ko. aiheesta ja jos on, olisiko kallis remontti eessä?
    Kuulostaa kyllä oudolta että joka vaihteella koittaa hypätä pois.kyllä kai sieltä jotain rohinaakin pitäs kuulua jos on hilkulla hypätä pois?.Melkein unohtaisin koko homman.Se on kuitenkin vähintään hoonattava ja uudet männänrenkaat tai sit porattava isommaks
    Joko se on tää helv--in kuumuus, tai tää 12 tuntinen *työpäivä, tai edellisviikonlopun laivareissun jälkeinen univaje, mutta nyt en täysin ymmärrä miten mahdollinen vaihdelaatikkovika aiheuttaisi toimenpiteinä hoonauksen, uudet männänrenkaat tai jopa iskutilavuuden suurentamisen * *
    Nokun satun tietämään että kun purat jo kilsoja nähneen ässän koneen ja kasaat vanhoilla renkailla hoonaamatta niin alkaa öljy maistumaan melkein samaan malliin kun bensa!

    sitten taas siihen että kannattaako hoonata vai porata.no jos hoonaa niin ostat alkup.renkaat ja jostain kansipahvin jos poraa niin wisecon satsiin tulee pahvi mukana.

    niin ja laatikkoa et saa auki ottamatta sylinteriryhmää pois

    Edittiä: siihen vielä kannen oikaisu. ehkä jopa ryhmän oikaisu. itsellä oikaistiin pelkkä kansi niin pikkusen tuli nestettä kannen välistä mutta kun oli ajettu 10tkm rempan jälkeen alko loppumaan vuoto.



    YZF1000R
  6. #6
    Lainaa (JOLLI @ Heinä. 29 2010,20:11) kirjoitti
    Lainaa (kahvaaja @ Heinä. 29 2010,19:20) kirjoitti
    Lainaa (JOLLI @ Heinä. 29 2010,13:39) kirjoitti
    Lainaa (Race-style @ Heinä. 29 2010,12:36) kirjoitti
    Moi!
    Olisi -02 Jammun YZF1000R suhteellisen halvalla myynnissä mut on pieni mutta ilkeä v-laatikkovika eli vaihteet yrittää tulla joka vaihteella pois päältä aiheuttaen "nykimistä". Vaihteet ei tule kokonaan pois päältä eli ei tarvi jalalla laittaa takas vaan nykiminen on sellaista kuin ajaisi "rajoitinta vastaan". Onko kellään kokemuksia ko. aiheesta ja jos on, olisiko kallis remontti eessä?
    Kuulostaa kyllä oudolta että joka vaihteella koittaa hypätä pois.kyllä kai sieltä jotain rohinaakin pitäs kuulua jos on hilkulla hypätä pois?.Melkein unohtaisin koko homman.Se on kuitenkin vähintään hoonattava ja uudet männänrenkaat tai sit porattava isommaks
    Joko se on tää helv--in kuumuus, tai tää 12 tuntinen *työpäivä, tai edellisviikonlopun laivareissun jälkeinen univaje, mutta nyt en täysin ymmärrä miten mahdollinen vaihdelaatikkovika aiheuttaisi toimenpiteinä hoonauksen, uudet männänrenkaat tai jopa iskutilavuuden suurentamisen * *
    Nokun satun tietämään että kun purat jo kilsoja nähneen ässän koneen ja kasaat vanhoilla renkailla hoonaamatta niin alkaa öljy maistumaan melkein samaan malliin kun bensa!

    sitten taas siihen että kannattaako hoonata vai porata.no jos hoonaa niin ostat alkup.renkaat ja jostain kansipahvin jos poraa niin wisecon satsiin tulee pahvi mukana.

    niin ja laatikkoa et saa auki ottamatta sylinteriryhmää pois

    Edittiä: siihen vielä kannen oikaisu. ehkä jopa ryhmän oikaisu. itsellä oikaistiin pelkkä kansi niin pikkusen tuli nestettä kannen välistä mutta kun oli ajettu 10tkm rempan jälkeen alko loppumaan vuoto.
    I stand corrected. Kato mä en selkeästi osaa ajatella asioita noin pitkälle Tottakai kun kerran avataan niin laitetaan sitten kunnolla. Mulla vaan oli jotenkin sellanen hajatelma tästä threadin alottajan postista että fillari olis muuten tikissään.
    - 01 YZF 1000R Thunderace
  7. #7
    Menee hieman off-road-topic, mutta eikös ässän koneen pysty "risteyttämään" YZF750R:n 6-spd laatikon kanssa siten että kaikki laatikkoon kuuluva sälä otetaan 750:stä? Päämitat pitäisi olla identtiset
    Ajattelin vaan että jos ko. Ässän koneelle on jo tehty jotain remppaa pyttyihin ja kanteen niin kansivikainen tms seiskapätkän kone ei iibeissä paljoa maksa...

    T-ace foorumilta lainattua:

    The 750 box will fit.

    but

    You have to strip the engine completely to get to the gear box

    and it doesnt make the bike any faster, in fact with the same sprockets its actually
    slower and at 80mph revving 800rpm more than with the standard box.

    Roy
    TOC
    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

    http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
  8. #8
    Kiitos kommenteistanne, jotka olivatkin "hyvinkin asiantuntevia"...... joo, vika "paikallistettu" enemmän asiaan panostaneiden puolesta ja homma ookoo!! En sit kuitenkaan hommannut ko. pyörää koska parempi ja omalle mielelle parempi löytyi muualta!! kiitos kuitenkin mielenkiinnosta!!
  9.  
  10. #9
    Lainaa (Race-style @ Elo. 14 2010,01:12) kirjoitti
    joo, vika "paikallistettu" enemmän asiaan panostaneiden puolesta ja homma ookoo!!
    No mikä oli vikana?
    Jos vaikkapa jollekkulle muulle diagnoosista olisi apua.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!