Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    6000km välein olisi huoltomanuskan mukaan välysten tarkistus ja tai säätö.
    Yamaha Majesty YP250-98 (myyty)
    Nykyinen Suzuki Burgman AN400-00 (myyty)
    Uusi pärrä Honda GL1800-08
    Uusin Kymco Xciting500-05
  2. #2
    Lainaa (jarijii @ Heinä. 28 2010,18:06) kirjoitti
    Lähinnä sen vuoksi kyselen kun tuota muovin ym. purkutyötä on kohtalaisesti.
    No onhan sitä jos sitä ei tee oikein Meinaan se moottoriyksikkö variaattoreineen, pakoputkineen ja takarenkaineen ei ole kovin kummoinen irroitettava skodasta kokonaan pois. Iskarin alapää, runkokiinnityspultti, muutama muoviletku, sähköliitin ja kaasuvaijeri. That's about it. Sen jälkeen saa työpöydällä ihan rauhassa nyykertää niin venat, kaasarit kuin variaattoritkin kondikseen kun ei ole muovit tiellä. Pikku-burgerissa kun jo pelkkä tulpan vaihto paikallaan on jo jonkin sortin saavutus ja ilman sitä piiitkää, saranoitua orkkis tulppa-avainta on aika turha edes yrittää
    - Pyörä myyty jo pois -
  3. #3
    Vähän niinkuin kuplavolkkarissa, jonka korjausoppaassa likimain jokainen moottoriin liittyvä ohje alkaa sanoilla "irrota moottori"
  4.  
  5. #4
    Manuskan kuvien mukaan perinteinen ruuvi ja lukitusmutteri.
    Yamaha Majesty YP250-98 (myyty)
    Nykyinen Suzuki Burgman AN400-00 (myyty)
    Uusi pärrä Honda GL1800-08
    Uusin Kymco Xciting500-05