Tulokset 1:stä 28:een 28:sta
    Kerro omista näkemyksistäsi, millaiseksi mies / muikkis muuttuu kun kevät koitti ja kesä eteni syksyyn.
    Muuttuuko parisuhde?
    Kerro myös ajatteko yhdessä vai onko molemmilla omat pelit,ystävät ,reitit?

Tukkaputkella tuultapäin
    Öööh, mihin sen siitä pitäisi muuttua? Miusta olisi kerrassaan outoa ja sietämätöntä jos suhde olisi vaakalaudalla mopoilun takia tai toisaalta onni olisi yksinomaan sen ansiota. Tottakai yhteiset kiinnostuksenkohteet on ainakin miulle ihan älyttömän tärkeitä mutta pitää suhteessa olla muutakin kipinää että se kestää.

Korkeintaan satunnaiset koneongelmat ja niiden korjaaminen rassaa, mutta niitäkin tehdään yhdessä itkien.

Ja niin, ajellaan yhdessä, erikseen ja välillä mie kyytiläisenä. Ajokavereita löytyy molemmilta omastakin takaa tarvittaessa. Oman lisänsä noin moottorivehkeiden kannalta tuo vielä tuo nelipyöräinen Moparin V8 mikä sekin vie oman aikansa, mutta sekin on vienyt miun sydämen siinä määrin ettei haittaa yhtään.
    MV Agusta Brutale 910R -08

Ex: Suzuki SV 1000S -06
    Lainaa (Päivänsäde @ Heinä. 22 2010,09:53) kirjoitti
    Öööh, mihin sen siitä pitäisi muuttua? Miusta olisi kerrassaan outoa ja sietämätöntä jos suhde olisi vaakalaudalla mopoilun takia tai toisaalta onni olisi yksinomaan sen ansiota. Tottakai yhteiset kiinnostuksenkohteet on ainakin miulle ihan älyttömän tärkeitä mutta pitää suhteessa olla muutakin kipinää että se kestää.

Korkeintaan satunnaiset koneongelmat ja niiden korjaaminen rassaa, mutta niitäkin tehdään yhdessä itkien.

Ja niin, ajellaan yhdessä, erikseen ja välillä mie kyytiläisenä. Ajokavereita löytyy molemmilta omastakin takaa tarvittaessa. Oman lisänsä noin moottorivehkeiden kannalta tuo vielä tuo nelipyöräinen Moparin V8 mikä sekin vie oman aikansa, mutta sekin on vienyt miun sydämen siinä määrin ettei haittaa yhtään.
    Mietin vaan miksi toisista tulee ajovaatteissa sietämättömiä diivoja tai matsoilijoita.(kokemuksen syvä rintaääni).
    Ajokausi kun loppuu tulee masennus ja sit tasaantuu.
    Tukkaputkella tuultapäin

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Haiskahtaa ihan siltä kuin olisi ositus alkamassa
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
    Lainaa (Redlady @ Heinä. 22 2010,12:02) kirjoitti

Mietin vaan miksi toisista tulee *ajovaatteissa sietämättömiä diivoja tai matsoilijoita.(kokemuksen syvä rintaääni).
    Töissä kun ei kaikkien fiksujen naisten alla pääse pätemään, niin kompensoin tätä olemalla pyörän selässä maailman kovin uros, heti Chuck Norriksen jälkeen...
    Mut mikä olikaan se kysymys?
    <br />
    Oho. Ompas tätä vestiä moderoitu.
    Lainaa (Yammu-setä @ Heinä. 22 2010,15:58) kirjoitti
    Siirsin tämän ketjun pois Turvallisuus-osiosta, muuta moderointia ei tietääkseni ole tehty. Kannattaa muistaa että kirjoittajat voivat myös itse poistaa omia viestejään.
    -nomen est omen-
    Ei ole tällähetkellä kumppania, mutta näkemys on..

-Jos harrastus on yhteinen, ei ole yleensä mitään ongelmia.. (mikäli miehellä on kalliimpi ja tehokkaampi pyörä )

-Jos mies harrastaa, nainen on mustasukkainen pyörälle..

-Jos nainen harrastaa, mies on mustasukkainen muille harrastajille..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
    Tuskin luonnetta muuttaa, mutta käyttäytymistä piirun verran ja asioiden julkituominen on erilaista. Talvella "kaikki sujuu omalla painollaan", kesällä ja yleensä ajoaikaan ukko on huolehtivaisempi ja kiinnitää enemmän huomiota minun kulkemisiini ja osoittaa eri tavalla sen, että onhan sillä väliä, että palaan ehjänä kotiin ;)! Pidemmältä reissulta on "suotavaa" laitella tekstareita aina silloin tällöin, jottei kotona ehditä pelkäämään kovin kauaa. Talvella ei niinkään "huolehdita" minusta ja menoistani. Ajokavereista nyut ei niinkään kukaan ole mustasukkainen täällä, paljon ajelen ihan yksiksenikin omasta tahdosta. Reittejä en edelleenkään "suostu" ilmoittamaan, koska en juuri kotoa lähtiessä tiedä minne matkaan, itsellekin on yleensä yllätys, mistä sitä itsensä löytää muutaman tunnin ppäästä.
    Juu muuttaa, ollaan vähemmän emännän kanssa...
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    Eipä tuolla luonne muutu mihinkään, mutta kotitöiden määrä kylläkin. Maaliskuu-syyskuu välille on ihan turha miettiä ikkunoiden pesua tai ulkovaraston vuosisiivousta. Talvella onkin sitten hyvä antaa kaamoksen ja hankien peittää kaikki turhat urakkakohteet *

Niin joo, molemmilla omat ajopelit ja pääosin käydään yhdessä mutkapätkillä pyörimässä, joskus radallakin. Hyvin toimii *

chaos, panic and disorder - my work here is done
    Lainaa (Kriisi @ Heinä. 22 2010,16:03) kirjoitti
    Lainaa (Yammu-setä @ Heinä. 22 2010,15:58) kirjoitti
    Siirsin tämän ketjun pois Turvallisuus-osiosta, muuta moderointia ei tietääkseni ole tehty. Kannattaa muistaa että kirjoittajat voivat myös itse poistaa omia viestejään.
    Tämä selvä. Kiitoksia.
    Vaimo ilmoitti heti kun kuuli että pyörän osto on mielessä, ettei kyytiin tule.(piste)
    Asiasta ei ole tämän jälkeen vääntää, vaikka tyttären kanssa välillä kiusataankin...
    Tytär ajoi keverikortin ja ajaa omalla kevarilla omia teitään. Eli omilla ollaan ja vaimo tekee omia juttujaan. no roplem. Vanhempi tytär on suunnitellut mp kortin ajoa, muttei viellä...
    En tosin tee viikkojen pituisia reissuja...
    virkamies
    Kummallakin pyörät joten ei vaikuta hirveesti.. Toisella vaan into ei oo enää samaa luokkaa ku mulla ni joutuu kuitenkin ajaa paljon yksin. Ei se tosin mitään haittaa.. Hauskaa se on kuitenkin!!
    <p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>
    Toissapäivänä Bölli istui portaalla kun menin prätkällä töistä kotiin, oon kuulemma hellunen kun näin innostunu mopoilusta. Mulla on ensimmäistä kesää prätkä alla, sillä ollut kakarasta asti kaikenlaisia päristimiä.

Loppukeväästä/alkukesästä sillä tuli kiire saada oma pyörä valmiiksi ja kasaan kun mä pääsin jo ajelemaan omallani. Toisaalta oma olikin sitten pajalla osia odottamassa hetken jolloin ajeltiin kakspäällä Böllin pyörällä.

Molemmat ajellaan erikseen ja yhdessä, mutta minä taidan mankua sitä enemmän lähtemään munkanssa muutenvaan ajelulle. Minä vaan en uskalla ajella ilman kunnon kamppeita joten lähtö on aina yhtä pukemisen tuskaa. Bölli vetää tavan farkuissa kaupungissa mutta matkalla kunnon ajoasu.

Samanlainen pöhkötti tuo on ainavain * vuodenajasta riippumatta. Ja ainakaan vielä ei oo hermostunut kun joutunut tuota mun pyörää ropaamaan, kuulemma mielellään huoltaa sen ja kotilon myös.
    "On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
    * * * *
    Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
    Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
    Lainaa (Redlady @ Heinä. 22 2010,12:02) kirjoitti

Mietin vaan miksi toisista tulee *ajovaatteissa sietämättömiä diivoja tai.(kokemuksen syvä rintaääni).
    Ajokausi kun on ympäri vuoden,niin joudun varmaan elää sen kanssa et mua pidetään sietämättömäna diivana ja masentuneena *matsoilijona
    Noh,onneks en ole huomannut mitään vaimossa vielä et hän ajattelis samalla tavalla,sitten taas kun nytt ajattelen asiaa niin en muista et olisin vaimoni huomanut nytt muutaman viikkoon *

Oikeastaan niin vaimo ei pahemmin paheksu tätä mun harrastusta,itse istuu kyydissä minkä kerkiää
    Välil voi toisinaan olla pientä ylimääräista rojektia talossa/puutarhassa jos niitä pidempiä surauksia (vuorokausien pituisia)tulee liikaa ja liian usein kaveriporukan kanssa,mut sen kanssa mulla on helppo elää kun ei kummiskaan vielä ole ikinä kieltänyt mua menemästä,saattahan se olla niin etten vaan ymmärrää kaikkia elekelejä ym mitä hameväki harrastaa sanojen lisäksi *Lopetin vuosia sitten jo yrittämään ymmärtää milloin joo on jo ja milloin se on ei tai ehkä riippuen .... ym ym *

Lainaa (hannars @ Heinä. 22 2010,21:11) kirjoitti
    Eipä tuolla luonne muutu mihinkään, mutta kotitöiden määrä kylläkin. Maaliskuu-syyskuu välille on ihan turha miettiä ikkunoiden pesua tai ulkovaraston vuosisiivousta. Talvella onkin sitten hyvä antaa kaamoksen ja hankien peittää kaikki turhat urakkakohteet *

Niin joo, molemmilla omat ajopelit ja pääosin käydään yhdessä mutkapätkillä pyörimässä, joskus radallakin. Hyvin toimii *
    Routa porsaan kotiin ajaa
    dYNY

"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Lainaa (Elmeri H. @ Heinä. 22 2010,17:43) kirjoitti
    Ei ole tällähetkellä kumppania, mutta näkemys on..

-Jos harrastus on yhteinen, ei ole yleensä mitään ongelmia.. (mikäli miehellä on kalliimpi ja tehokkaampi pyörä )

-Jos mies harrastaa, nainen on mustasukkainen pyörälle..

-Jos nainen harrastaa, mies on mustasukkainen muille harrastajille..
    Näin se vaan näyttää menevän.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
    Eipä se luonnetta miksikään muuta, alkukaudesta tyttöystävä saattaa olla innokkaampi kyydissä istumaan, mutta pidemmälle kesää mentäessä tuntunut ettei innostus enää niin kova ole. Seurustelun alkuaikoina oli kovin sitä mieltä, ettei hän mp:n kyydissä istuskele mutta niinpä se on mieli muuttunut.
    Yamaha FZS 600 -99 -> Yamaha FZS 1000 -04 -> Yamaha XJR 1300 -01
    Tasaisen vittumainen läpi vuoden.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Eiköhän tuo jo ole tottunut,että keväällä ja kesällä pikkasen viiraa ukolla päästä........mutta vain hiukan loppuvuotta enemmän,joten kai sitä erotusta ei edes huomaa. Yhteinen harrastus kumminkin,kun toinen on sukulaistensa kanssa harrastanut jo iänkuunpäivät.

Muksut ja koira rajoittaa yhteistä harrastusta eniten,kun ei ilkeä itsekkään lähteä huitelemaan ilman syyllisyydentuntoja,jos toinen jää kanikseen. Joskus tosin potkii väkisin ajelemaan,kun meinaan kävellä pitkin seiniä. Molemmat on kumminkin fanaatikkoja, messut ja kissanristiäiset kierretään,joten ymmärryksessä ei ole puutetta...kokoontumisiin tekisi aina mieli molemmilla,mutta edellä onkin jo mainittu syyt miksi nuokin muuttuu useasti vain pikaiseen ilta-ajeluun.

Eli loppukaneettina voisi olla: Jos on yhteinen harrastus,kuten meillä, ei toisen pienet luonteenmuutokset häiritse.....naisillahan se tapahtuu kuukausittain....
    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

Kawasaki Ninja ZX-10R
    Yep yep.. Se on niin vaikeeta..

Jos ukko lähtee yksikseen autolla "asioille" = Ei ongelmaa.

Jos ukko lähtee yksikseen motukalla "asioille" = Ongelma!

Tää taitaa olla tällänen "yksikseen asioille" ongelma.

muahahahahaaa..

Pegaso 2008
    Ymmärrän tuon näkökannankin. meillä Ilottulan suunnilla kun on noita pareja joilla muikkis ajaa paljonkin yksin ja ukko on laumasielu.
    Itse ajan sitten muiden kanssa ja saan myös uusia ystäviä. kotiin ei ole pakko jäädä.
    vaan kyse ei ollut *tuosta vaan luonteesta.
    Et tainnut ymmärtää kysymystä.
    Ymmärtäähän jokainen asioilla käynnin ja "asioilla käynnin" eron

Tukkaputkella tuultapäin
    tähän asti on syksyä kohden loppuneet ne vähät ja harvat kumppanit vuosikymmenten aikana joka kesä kun sellaisia on ollut. jonnekin ne ovat kadonneet kukin syystään tai syyttään. läheskään joka kesä ei ole ollut joten sen mitä ite muuttuu saa muuttua ihan itekseen. koirat eivät kovin paljoa ole muuttuneet, ikää niille tullee ja se pitää huomioida vuosien kuluessa, niinku itellekin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Yksin mennään tai kavereiden kanssa. Vaimo mielellään patistaa ajamaan (lue saa pois silmistään)Ei tää harrastus millään lailla vaikuta parisuhteeseen. Kummallakin on omat ja yhteiset harrastukset, eikun
    Meillä tämä harrastus on vain mun juttu. Ukko ei ole milloinkaan lähtenyt mun kanssa ajelemaan, vaikka kuinka alkuun pyytelinkin.
    Vuosien mittaan totesin, että en tuhlaa ruutia harakoille ja näin ollen ajelen yksin, tai omien ystävien kanssa.

Joten ei meillä mikään muutu, oli kesä tai talvi, ajokelit tai ei.

On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
    Itse olen se motoristi perheessä ja vaimo istuu takana silloin tällöin. Kauden alussa vaimo alkaa jo kyselemään, että millon pääsis kyytiin. Kesälle pyrin järjestämään jonkun yhteisen matkan.

Itse alan hermoilemaan joulukuussa, kun aurinko pilkistää pilvien takaa. Sitten kun ajokausi on päällä, niin muutun vain rauhallisemmaksi, kunnes taas on talvi päällä....
    * * * * * * * * * * *

Tää on allekirjoitus!

* * * * * * * * * * *
    Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
    Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
    Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
    Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
    Ei tiedä vielä
  28.  
    Piristää . Motoristeja molemmat. Ajot yhdessä ja erikseen ja isommassa kimpassa.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.