Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Mitä suosittelisitte takarenkaaksi pegasoon kun ajo on n. 70/30 asvaltti/sora? Vakiokokohan on 130/80-S17.
    Everyone knows that Duc's do not put out the kind of power that jap I4's do. But the reason we ride these bikes is not because of the power, but because they are full of life, they have a soul, unlike jap fours that are as lifeless as a can opener.
  2. #2
    Tourance taakse, Karoo tai Tkc eteen.
    CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  3. #3
  4. #4
    Ihan vaan mielenkiinnosta, minkä mallin Pegaso on kyseessä? Ei vaikuta rengasvalintaan.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  5. #5
    Lainaa (r1150r @ Heinä. 26 2010,09:38) kirjoitti
    Ihan vaan mielenkiinnosta, minkä mallin Pegaso on kyseessä? Ei vaikuta rengasvalintaan.
    1998vm.


    Mielenkiintoinen tuo Mitas E-08, millaista laatua nuo on? Koskaan kuullutkaan merkistä.
    Everyone knows that Duc's do not put out the kind of power that jap I4's do. But the reason we ride these bikes is not because of the power, but because they are full of life, they have a soul, unlike jap fours that are as lifeless as a can opener.
  6. #6
    Muutaman setin noita E-09 ajanut, suunnilleen 10000km kestää omassa ajossa (sigusta löytyy kuvia minkä tyylistä ajo...).

    Eikä mitään suurempaa valittamista ole ole ollut.
    Hinta on ok ja saatavuus hyvä.

    Kaverin GS:ään taisi tulla tuollaiset E-08:t.
    Vielä ei ole kuulunut kehuja tai haukkuja.



  7. #7
    Oman ´07 Pegason alla takana on TKC 80 ja odotettavissa oleva km-määrä lienee 6-7 tkm, jos rengas kuluu samaa kyytiä loppuun saakka. Hyvä rengas maastossa kun uskaltaa ajaa huonoihin paikkoihin ilman kaverin läsnäoloa ja pääsee poiskin. Eikä kestopäällysteelläkään tunnu karkealta.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  8.  
  9. #8
    Tuli taas itse jahkailtua liikaa ja Mitas olisi tullut päivän liian myöhään niin alle meni Dunlop Trailmax.

    Vaikuttaa oikein mainiolta mutta nyt joku 1600km ajettu ja näyttää jo huomattavasti kuluneelta. Ajo on ollut varmaan 90% asvalttia, tiedä sitten.
    Everyone knows that Duc's do not put out the kind of power that jap I4's do. But the reason we ride these bikes is not because of the power, but because they are full of life, they have a soul, unlike jap fours that are as lifeless as a can opener.