Eli olis kyseinen pyörä ostoslistalla, mitä pitäis tarkistaa kun menee käytettyä ostaa. Tai onko siinä mitään heikkoa/huonoa?
Yamaha RD 350L -88
Honda CBR 1000F -89
Honda CBR 600 -92
BMW R1100R -98
Honda Varadero XL 1000 V -00
Perä/takapyörä boorit on joissakin pettäneet, jos ei ole rasvattu renkaanvaihdon yhteydessä.
Takakynkän etuosa joissakin ruostunut, jos ei ole pidetty puhtaana. Se on peltiä ja käsiksi pääsee kun irroittaa takapyörän.
Nuokin viat tosi harvinaisia.
Alle 300 000 ajetuissa tuskin on mitään ihmeempää vikaa.
No, se on sitten vaan VOE VOE
Kiitti linkistä.Tuolta taitaakin löytyä kaikki oleellinen.
ps. jos jollain on vielä jotain lisätiietoo (ks.pyörästä) niin kertokaa vaan.
Yamaha RD 350L -88
Honda CBR 1000F -89
Honda CBR 600 -92
BMW R1100R -98
Honda Varadero XL 1000 V -00
Moi
Oletko jo löytänyt Pannarin, mulla olis ST 1100 -94, aj 64tkm, HIENO.
NT650
Niin Juuri nuo perän viat ovat melko yleisiä ja mahdollisia jo alle 100tkm.alle ajetuissa pannareissa ja melko yleisiä jos niistä ei ole pidetty huolta, vielä listatata vois pakosarjat/pakoputkien/äänenvaimentimien alkuosat ovat herkät korroosiolle.(veekaks @ Heinä. 24 2010,22:33) kirjoitti
Totta mutta koskee kyllä jokaista moottoripyörä merkkiä.....(koivor @ Maalis. 26 2011,22:11) kirjoitti
Pannareissa olen kuullut vasta yhdestä menneen perästä rihlat paskaksi, joka johtunut juuri tuosta vaseliinin säästämisestä.
Perävaivat ei kyllä pannareissa yleisiksi voisi sanoa esim.verrattuna bmw merkkiseen mopoon...
Toki ne kannattaa tarkistaa kuin myöskin jo sanottu pakoputken keskiosa ennen äänenvaimenninta.
Nuo rihlathan kuuluisi rasvata joka renkaan vaihdon yhteydessä.
Huoltohistoria sekä yleinen kunto kannattaa katsastaa läpi (pätee tietty joka pyörään)(Mika. @ Heinä. 24 2010,22:05) kirjoitti
itse ostaisin kyseisen pyörän asiaan paneutuneelta harrastajalta joka itse tehnyt huollot ja korjaukset, jos nyt sellainen tulisi vastaan.
paljoahan noissa pyörissä ei vikoja esiinny jos asianmukaisesti huolta pidetty.